پی ٹی ایم رہنما محسن داوڑ کی ساتھیوں کے ہمراہ میرانشاہ میں چیک پوسٹ پر فائرنگ

جاسم محمد نے 'آج کی خبر' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏مئی 26, 2019

  1. آصف اثر

    آصف اثر محفلین

    مراسلے:
    2,327
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Busy
    پرامن روزہ داروں پر کیے جانے والے اس ظلم کے خلاف ہر پلیٹ فارم پر آواز اٹھائیں۔
     
  2. انیس الرحمن

    انیس الرحمن محفلین

    مراسلے:
    8,158
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Buzzed
    یہ اوقات تو کراچی والوں کی بھی رہی ہے۔۔۔ اس وقت تو سارا ملک منہ میں دہی جمائے بیٹھا رہا۔۔ اب بڑی ہمدردی ہورہی ہے ۔۔:laugh:
     
    • متفق متفق × 2
    • دوستانہ دوستانہ × 1
  3. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    8,799
    ریاست پاکستان سے ٹکر لینے والوں کا ایک جیسا انجام ہوتا ہے۔

    علی وزیر کے جسمانی ریمانڈ کی استدعا مسترد، پشاور جیل بھیجنے کا حکم
    ویب ڈیسک منگل 4 جون 2019
    [​IMG]
    سی ٹی ڈی نے علی وزیر کو بنوں کی انسداد دہشت گردی عدالت میں پیش کیا فوٹو:فائل


    بنوں: عدالت نے پشتون تحفظ موومنٹ (پی ٹی ایم) کے رکن قومی اسمبلی علی وزیر کے جسمانی ریمانڈ کی استدعا مسترد کرتے ہوئے انہیں جوڈیشل ریمانڈ پر جیل بھیج دیا۔

    محکمہ انسداد دہشت گردی (سی ٹی ڈی) نے علی وزیر کو بنوں کی انسداد دہشت گردی عدالت میں پیش کیا اور مزید جسمانی ریمانڈ کی درخواست کی۔ اسپیشل ڈیوٹی مجسٹریٹ نے سی ٹی ڈی کی درخواست مسترد کرتے ہوئے علی وزیر کو پشاور جیل بھجنے کا حکم دے دیا۔

    خیبر پختون خوا میں عید کی وجہ سے انسداد دہشت گردی عدالت کے جج کی چھٹی کے باعث علی وزیر کو اسپیشل ڈیوٹی مجسٹریٹ کے سامنے پیش کیا گیا۔

    واضح رہے کہ علی وزیر کو شمالی وزیرستان میں خڑقمر چوکی فائرنگ واقعے کے گرفتار کیا گیا تھا جس میں درجنوں افراد ہلاک اور زخمی ہوگئے تھے۔
     
  4. آصف اثر

    آصف اثر محفلین

    مراسلے:
    2,327
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Busy
    ویسے یہ ریاست کون ہوتا ہے؟
     
  5. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    8,799
    اسٹیبلشمنٹ، عدلیہ، بیروکریسی
     
  6. آصف اثر

    آصف اثر محفلین

    مراسلے:
    2,327
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Busy
    اس تعریف کی رو سے عدلیہ بیچارہ تو فی الحال نرغے میں ہے، دیکھتے ہیں ٹکر لینے والوں کا انجام۔
     
  7. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    8,799
    متنازعہ جج رہے گا یا گھر جائے گا کا فیصلہ بھی سپریم کورٹ کے سینئر ترین ججوں نے ہی کرنا ہے۔ فوج ، حکومت، اپوزیشن، میڈیا اور وکلا گردی نے نہیں۔
     
    • پر مزاح پر مزاح × 1
  8. محمد خلیل الرحمٰن

    محمد خلیل الرحمٰن مدیر

    مراسلے:
    7,119
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Festive
    آج کل محکمۂ زراعت کا نیا نام سامنے آیا ہے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  9. محمد خلیل الرحمٰن

    محمد خلیل الرحمٰن مدیر

    مراسلے:
    7,119
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Festive
    ریاست ( محکمۂ زراعت) سے کبھی کسی اور نے بھی ٹکر لی تھی (رمنا ریس کورس گراؤنڈ) ان کا تو یہ انجام نہیں ہوا۔

    تفصیل کے لیے پڑھیے "ہمہ یاراں دوزخ".
     
    • معلوماتی معلوماتی × 1
  10. محمد خلیل الرحمٰن

    محمد خلیل الرحمٰن مدیر

    مراسلے:
    7,119
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Festive
     
  11. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    8,799
    منظور پشتین غدار ہے یا مظلوم؟
    07/06/2019 اعجاز الحق عدیم

    [​IMG]

    منظور پشتین جب پہلی دفعہ سوشل اور انٹرنیشنل میڈیا پر نمایاں ہوئے تو کسی بھی محب وطن پاکستانی کی طرح مجھے بھی ناگوار گزرے تھے۔ ایف سی کالج میں جب انہیں لیکچر کے لئے مدعو کیا گیا تو میں کیمپس میں موجود ہوکر بھی انہیں سننے کے لئے نہیں گیا تھا۔ کسی بھی انسان کے لئے یہ آسان نہیں ہے کہ وہ کسی ایسے انسان کو آسانی سے قبول کرلے جو اس کے ذہن میں کھڑے تیقن اور عقیدتوں کے محلات کو بے دردی سے توڑ کر انہیں مسمار کردے۔

    لیکن مولانا آزاد کے بقول انسان کی ذہنی اور فکری ترقی تب تک ممکن نہیں جب تک وہ اپنے ذہن اور فکر پر پڑی ان زنجیروں کو توڑ نا ڈالے جو اسے معاشرے اور فیملی نے پہنائی ہوتی ہیں۔ ہر پاکستانی کی طرح میرے ذہن میں بھی یہی ٹھونسا گیا تھا کہ اس ملک میں اگر کچھ ہے تو وہ فوج ہے، یہ اس فوج کا ہی کرشمہ ہے کہ یہ ملک اب تک قائم ہے، ملک سے محبت صرف فوج کو ہے، ان کے ہونے سے ہم ہیں اور ہمارا وجود پاک آرمی کے وجود سے منسلک ہے۔

    ایسے میں منظور پشتین جیسے ”فوج دشمن“ غدار کو پبلک میں بیٹھ کر سننا میرے لئے آسان نہیں تھا۔ اس لئے فیصلہ کیا کہ دوسرے غلط کاموں کی طرح یہ گناہ بھی تنہائی میں بیٹھ کر کرنا چاہیے۔ رات جاب سے واپسی پر سرچ انجنز کی مدد سے اس وزیرستانی لونڈے کے متعلق جو بھی کچھ پڑھنے، دیکھنے اور سننے کو ملا وہ سب چھان مارا۔ آرٹیکلز، کالمز، رپورٹس، فیچرز، انٹرویوز، تقریریں سب سے ہو گزرا۔ جیسے جیسے میں پی ٹی ایم کے متعلق جانتا گیا میں اس تحریک کا حامی بنتا گیا۔ میرا تاثر یکسر بدل چکا تھا۔

    منظور کا موقف جان کر مجھے لگا یہ بندہ تقریر نہیں کرتا، یہ تو سوات میں آپریشن کے دوران اور اس کے بعد کی ہم پر بیتی ہوئی داستانوں کو تقریر کے لبادے میں سنا رہا ہے۔ جو مطالبات اس نے اٹھائے ہیں کوئی بھی جمہوریت پسند انسان ان مطالبات کی نفی نہیں کرسکتا۔ منظور ان بے بس اور بے زبان پشتونوں کی زبان بنا ہے جو چیک پوئنٹس پر اپنی عزت نفس کے قتل اور ذلالت کو اپنے مقدر کا لکھا سمجھ بیٹھے تھے۔ جن کے گھر مسمار کر دیے گئے تھے اور جن کے اپنوں کو غائب کردیا گیا تھا ان کو منظور نے سمجھایا کہ یہ جو آپ کے ساتھ ہورہا ہے یہ ظلم ہے اور خلاف آئین ہے۔ منظور نے پہلی دفعہ انہیں احساس دلایا کہ آپ کو آپ کے انسانی اور آئینی حقوق سے محروم کیا جارہا ہے۔

    دیکھیں! منظور پشتین پر آپ کا غصہ بجا ہے۔ آپ اپنے ملک اور فوج کی محبت میں منظور اور پی ٹی ایم سے نفرت کررہے ہیں۔ آپ کی نیت پر شک کی ذرا بھی گنجائش نہیں۔ لیکن مسئلہ یہ ہے کہ آپ چیزوں کو ذرا مختلف اینگل سے دیکھ رہے ہیں۔ خود کو ردعمل کی نفسیات سے تھوڑا سا باہر لائیں۔ پی ٹی وی اور نصاب نے ملک کا جو تاثر آپ کے ذہن میں بنایا ہے اس سے دو چار انچ ہٹ کر سوچیں۔ سیکیورٹی اور ملٹری سٹیٹ کی بجائے ملک کو ایک پروگریسیو، ویلفئیر اور ڈیموکریٹک ریپبلک کے طور پر دیکھنے کا خواب دیکھیں۔

    آئین میں ریاست کے ڈھانچے، اختیارات کی تقسیم اور کام کرنے کے طریقہ کار پر غور کریں۔ شہریوں کے انسانی اور جمہوری حقوق کے دائرہ کار کی وسعتوں کا اندازہ لگائیں۔ اس سب کے بعد ان رباعیوں کو غور سے سنیں جنہیں منظور، محسن داوڑ اور علی وزیر گاہے گاہے گاتے پھرتے ہیں۔ دھنوں میں درد کی شدت اور سچائی کی تڑپ آپ کو داد دینے پر مجبور نا کرے تو پھر کہنا۔

    اور اگر آپ کو پی ٹی ایم کے جلسوں میں گونجنے والے نعروں سے چِڑ ہے تو بھی آپ غلط نہیں ہیں۔ آپ صرف تصویر کا ایک رخ دیکھنے کی خطا کررہے ہیں۔ جن کے پیاروں کی ٹانگیں بارودی سرنگوں کی نذر ہوگئی ہیں، جن کے عزیزوں کو ان کی آنکھوں سے اوجھل ماورائے قانون عقوبت خانوں میں ڈال دیا گیا ہے وہ شدتِ غم میں ایک نعرہ مستانہ بھی نا بلند کریں؟

    ٹھیک ہے، یہ نعرے مناسب نہیں ہیں لیکن نعرے گولی چلانے اور بم برسانے سے بڑا جرم نہیں ہوسکتے۔ چھوٹے جرم پر لعنت بھیجنے سے پہلے بڑے جرم کی مذمت بھی تو کرئیے نا۔ سوچیں تو سہی کہ ہزاروں کا مجمع ایسے مذموم نعرے کیونکر لگا سکتا ہے؟ وہ کون سے حالات ہیں جو ان لوگوں کو اس نہج پر لے آئے ہیں کہ وہ اپنے سے کئی گنا طاقتور کا گریبان پکڑ بیٹھے ہیں؟

    منظور پشتین اپنے لوگوں کے انسانی اور آئینی حقوق کی جنگ لڑرہا ہے۔ یہ وہی جنگ ہے جو نیلسن منڈیلا افریقہ میں اور مارٹن لوتھر کنگ امریکہ میں لڑا تھا۔ اُن دونوں کو اپنے وقت میں اپنے اپنے ملک کی مقتدر قوتوں نے غدار اور ملک دشمن قرار دیا تھا۔ آج آپ اُن دونوں کو نصاب میں شامل کرکے اپنے بچوں کو پڑھا رہے ہیں۔

    دیکھ لیں! منظور پشتین کو غدار کہہ کر کہیں آپ بھی تاریخ کی غلط سمت میں تو نہیں کھڑے؟
     
  12. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    8,799
    نئی ویڈیو کے مطابق جب ایم این اے علی وزیر فوجی چیک پوسٹ عبور کر کے مظاہرین کے پاس پہنچے تو فوج نے پیچھے سے بلا اشتعال فائرنگ کر دی۔
    اگر یہ ویڈیو اسی واقعہ کی ہے تو اس سے ریاست و حکومت کے تمام جھوٹ فاش ہو جاتے ہیں۔
     
  13. فرقان احمد

    فرقان احمد محفلین

    مراسلے:
    7,060
    یہ اناؤں کی اور نظریے کی جنگ ہے۔۔۔! ہم کب تک مہاجروں کے ساتھ، پختونوں کے ساتھ امتیازی سلوک روا رکھیں گے! آخر کب تک؟ یہ ہمارے اپنے ہیں، ہم میں سے ہیں۔ ماضی میں جو کچھ ہوا، اس میں اسٹیبلشمنٹ کا قصور زیادہ تھا تاہم وہ عالمی سازشوں اور حالات و واقعات کے سامنے کافی حد تک بے بس تھے، اس لیے انہیں بھی مارجن دیا جا سکتا ہے۔ اب وقت آ گیا ہے کہ سب مل بیٹھیں۔ پختونوں کی نئی نسل کو آگے بڑھنے کے مواقع فراہم کریں۔ پی ٹی ایم سے معاملہ کرنا آسان ہے؛ یہ کوئی کالعدم تنظیم نہیں ہے جن کے ہاتھ میں اسلحہ ہے۔ کاش ہمیں عقل آ جائے، اب بھی۔۔۔! اپنوں کو تو منت سماجت کر کے بھی ساتھ بٹھا لیا جاتا ہے۔ ہم عجیب لوگ ہیں جو ایک طرف انہیں دھتکارتے ہیں اور دوسری جانب یہ توقع رکھتے ہیں کہ وہ ریاست سے سو فی صد وفا دار بھی رہیں؛ دراصل، عملی طور پر یہ ممکن نہیں۔
     
    • متفق متفق × 2
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  14. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    8,799
    فوج بھی اپنی ہی ہے۔ پتا نہیں یہ کند ذہن عسکری کب عوام کو اپنا سمجھیں گے۔
    اپنی ہی عوام پر اس طرح بلااشتعال فائرنگ دنیا کی کونسی فوج کرتی ہے؟
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • زبردست زبردست × 1
    • متفق متفق × 1
  15. فرخ

    فرخ محفلین

    مراسلے:
    1,721
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Aggressive
    اس وڈیو کے متعلق یہ بھی کہا جارہا ہے کہ یہ فائرنگ دراصل پی ٹی ایم کے لوگوں میں سے کسی نے کی اور جواب میں فوج نے بھی فائرنگ کر دی۔ وڈیو میں بہرحال یہ واضح نہیں کہ کس نے کی۔ یہ واضح ہے یہ ان کا لیڈر تو پھولوں کا ہار پہنے وڈیو بنواتا ہوا جارہا تھا اور اس نے فائرنگ نہیں کی ۔۔ پی ٹی ایم تو فوج پر الزام لگا رہی ہے اور فوج پی ٹی ایم پر، ۔۔۔
    اب مسئلہ یہ ہے کہ جو فوجی یہاں شہید ہوا، اسے کس نے مارا تھا؟ کیا فوجیوں نے وہاں کیمرے انسٹال نہیں کئے تھے اور ان میں سے کسی نے وڈیو نہیں بنائی؟
     
    • معلوماتی معلوماتی × 1
    • متفق متفق × 1
  16. سید ذیشان

    سید ذیشان محفلین

    مراسلے:
    6,533
    موڈ:
    Asleep
    جو فوجی شہید ہوا تھا وہ کسی اور چیک پوسٹ پر کسی اور حملے میں شہید ہوا تھا۔ اس واقعے سے اس کا کوئی تعلق نہیں۔
     
    • معلوماتی معلوماتی × 1
  17. فرخ

    فرخ محفلین

    مراسلے:
    1,721
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Aggressive
    مگر خبروں میں تو یہ کہا گیا تھا کہ وہ پی ٹی ایم کے حملے میں شہید ہوا ہے؟
     
  18. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    8,799
    فوج نے کور اپ اسٹوری بنائی تھی۔
     
    • متفق متفق × 1
    • غمناک غمناک × 1
  19. سید ذیشان

    سید ذیشان محفلین

    مراسلے:
    6,533
    موڈ:
    Asleep
    www.pakistantoday.com.pk/2019/05/27/soldier-martyred-in-north-waziristan-check-post-attack/amp/

    SHAWAL: One soldier was killed after a military checkpost came under attack in North Waziristan’s Makki Garh area in the wee hours of Monday, said the Pakistan Army’s media wing a statement.

    According to the statement issued by the Inter-Services Public Relations (ISPR), the attack was effectively repulsed by the troops manning the post.

    No one has claimed responsibility for the attack.
     
    • معلوماتی معلوماتی × 1
  20. آصف اثر

    آصف اثر محفلین

    مراسلے:
    2,327
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Busy
    دنیا کی تمام پروفیشنل افواج میں اپریشنل اور اس طرح کے مواقع کی باقاعدہ ویڈیوز ریکارڈ رکھے جاتے ہیں۔ جس وقت یہ سانحہ پیش آیا اس وقت بھی پہاڑی اور نیچے چیک پوسٹ سے ویڈیوز بنائی جارہی تھی۔ لہذا یہ تو ناممکن ہے کہ اگر باڈی گارڈز کی فائرنگ سے کوئی فوجی شہید ہوتا تو اسے اب تک خفیہ رکھا جاتا۔ اس کے بعد علی وزیر یا محسن داوڑ کیا پوری پی ٹی ایم ہی غائب ہوتی۔
     
    • متفق متفق × 1

اس صفحے کی تشہیر