قدیم و جدید نفسیات کے تناظر میں حقیقت کیا ہے؟

نور وجدان نے 'گپ شپ' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏جولائی 19, 2020

  1. سیما علی

    سیما علی لائبریرین

    مراسلے:
    5,532
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cool
    نور !
    اتنی سی عمر میں اتنی بڑی بڑی باتیں کہاں سے سیکھ لیں ۔ماشاءاللہ بہت اچھی گفتگو کرتی ہیں؀
    اس دور نا مراد سے یہ تجربہ ہوا
    دیوار گفتگو کے لئے بہترین ہے
    ورنہ لوگ کہتے ہیں کہ انکی من پسند بات کی جائے؀
    اپنی کہیں کہ اس دل خانہ خراب کی
    تم کو جو ہو پسند وہی گفتگو کریں!!!
     
    • زبردست زبردست × 5
    • غیر متفق غیر متفق × 1
  2. سیما علی

    سیما علی لائبریرین

    مراسلے:
    5,532
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cool
    ہم سے کیوں مانگے حسابِ جاں کوئی جب عمر بھر!!
    کون ہیں، کیا ہیں، کہاں ہیں؟ ان سوالوں میں رہے
    بہت عمدہ سید صاحب!!!!
    سلامت رہیے ،بہت ساری دعائیں۔۔۔۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 4
  3. فہد مقصود

    فہد مقصود محفلین

    مراسلے:
    303
    تصوف سے یاد آیا کہ آپ کی ایک تحریر پر تبصرہ کیا تھا اور آپ کو تصوف پر کچھ کتب پڑھنے کی دعوت دی تھی۔ آپ کو ایک بار پھر دعوت دوں گا کہ آپ ان کتب کو پڑھنے کی کوشش کریں۔

    جی، اندازہ تھا کہ نہیں ملے گی کیونکہ یہ کافی چالاک اور مکار ہوتے ہیں!!! دین کی باتیں بھی کرتے جاتے ہیں اور کبھی کبھی برین واش کرنے کے لئے ایسی باتیں بھی کر دیتے ہیں!!! یہی ان کا طریقہ واردات ہے دین کی آڑ لے کر دھوکہ دینا!!!

    اگر تو یہ شیزوفرینیا کے مریضوں کو بیوقوف بنانے اور ان سے فائدہ اٹھانے کے لئے کسی سائیکالوجی کے گروپ میں کسی نے لکھا تھا پھر تو اور واضح ہو جاتا ہے۔ اپنے علم کا نام نہ بتانا اور نفسیات کی صنعت کو پہلے ہی مطعون قرار دے دینا ہی شک کی سب سے بڑی بنیاد ہے!!! اور medicated demons کا ذکر ہی بہت کچھ سمجھا دیتا ہے!!!

    مشرق کے بجائے اگر آپ برصغیر کہیں تو زیادہ بہتر ہوگا کیونکہ مذہب کے نام پر بڑی تعداد میں مضحکہ خیز تماشے اس خطے میں آئے روز ہوتے دیکھے جاسکتے ہیں۔ ہندو ہوں یا مسلمان، مذہب کے نام پر دکانداری جاری ہے!!! ہندو سادھو مردہ انسانوں کا گوشت تک کھا جاتے ہیں اور مقصد ان دیکھی مخلوقات پر تسلط حاصل کرنا ہوتا ہے!!! مسلمانوں نے بھی خوب کاروبار چمکایا ہوا ہے۔ طرح طرح کے آستانے کھول رکھے ہیں اور تصوف کے نام پر عوام کو لوٹے جاتے ہیں!!! اگر آپ سعودی عرب کو دیکھیں تو وہاں ایسی حرکتیں کرنے والوں کے لئے پھانسی کی سزا ہے۔ اور دوسرے مسلم ممالک کا حال کم از کم بر صغیر سے پھر بھی بہت بہتر ہے۔ جنات پر یقین رکھنا ایک الگ بات ہے کیونکہ قرآن اور حدیث میں ان کا ذکر موجود ہے لیکن وہاں جنات سے متعلق قصے سننے میں کم ہی آتے ہیں۔ کیوں؟ کیونکہ وہاں ایسے عامل بابے اور بیبیاں اتنی بڑی تعداد میں نہیں ہیں۔

    جہاں تک مغرب کا سوال ہے تو مغرب کی وچ کرافٹ کی تاریخ بہت پرانی ہے۔ مغرب میں وچ کرافٹ کا قلع قمع کیا گیا ہے اور درست کیا گیا ہے کیونکہ ایسے بے بنیاد علوم ترقی کی راہ میں بہت بڑا پتھر ہیں۔

    Witch-hunt - Wikipedia

    جنات کے بارے میں قرآن میں خدائے رب العزت کیا فرماتے ہیں؟

    جن - اسلام سوال و جواب

    جنات سے حفاظت

    ہم اپنے آپ کو جنوں کی ایذا سے کیسے بچائیں - اسلام سوال و جواب

    سورۃ الفلق میں وسوسہ کی بات نہیں ہوئی ہے

    بِسْمِ اللّ۔ٰهِ الرَّحْ۔مٰنِ الرَّحِيْ۔مِ

    قُلْ اَعُوْذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ (1)

    کہہ دو صبح کے پیدا کرنے والے کی پناہ مانگتا ہوں۔

    مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ (2)

    اس کی مخلوقات کے شر سے۔

    وَمِنْ شَرِّ غَاسِقٍ اِذَا وَقَبَ (3)

    اور اندھیری رات کے شر سے جب وہ چھا جائے۔

    وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِى الْعُقَدِ (4)

    اور گرہوں میں پھونکنے والیوں کے شر سے۔

    وَمِنْ شَرِّ حَاسِدٍ اِذَا حَسَدَ (5)

    اور حسد کرنے والے کے شر سے جب وہ حسد کرے۔

    سورۃ الناس میں وسوسہ کا ذکر ہے۔ اگر آپ تفسیر کا مطالعہ کرنا چاہتی ہیں تو تفسیر ابنِ کثیر سے مطالعہ شروع کیجئے۔
    تفسير ابن كثير تفسير سورۃ الناس

    ڈرامہ میں ایک کہانی بیان کی جاتی ہے۔ کتنی سچی ہے اور کتنی تخیلاتی، کم از کم پاکستانی ڈرامہ نگار یہ بتانا پسند نہیں کرتے ہیں۔ اس لئے کسی ڈرامہ کو بنیاد بنا کر کسی نفسیاتی بیماری کو سمجھنا ناممکن ہے۔

    قرآن اور حدیث میں ہمیں جنات کے وجود کا کئی جگہ ذکر ملتا ہے۔ اور یہ بھی ذکر ملتا ہے کہ یہ انسانوں کو ایذا پہنچا سکتے ہیں۔ اگر آپ کا اشارہ اس طرف ہے جیسا کہ مندرجہ بالا مضمون میں medicated demon کا ذکر کیا گیا ہے تو آپ قرآن کی آیا ت اور صحیح احادیث کا مطالعہ فرما لیجئے۔ ایک چیز آپ واضح طور پر محسوس کریں گی کہ کسی مخصوص بیماری کا نام نہیں لیا گیا ہے۔ خبطی اور جنونی وغیرہ کا ذکر ہے۔ لیکن یہ کیسے معلوم ہوگا کہ یہ وہی خبطی اور جنونی ہے جس کا ذکر کیا گیا ہے؟؟؟

    Multiple personality disorder اور شیزوفرینیا کی ہی مثال لے لیتے ہیں۔ کیا ہم کسی قرآن کی آیت یا حدیث سے یہ ثابت کر سکتے ہیں کہ جنات کی وجہ سے یہ نفسیاتی بیماریاں ہو سکتی ہیں؟؟؟ نہیں! کیونکہ آپ کو اس بات کا کہیں بھی ثبوت نہیں مل سکے گا!!! ان بیماریوں کا کہیں بھی ذکر نہیں کیا گیا ہے۔ کئی مسلمان علماء دعویٰ کرتے نظر آتے ہیں کہ ڈپریشن اور دیگر نفسیاتی بیماریاں جنات یا سحر کی وجہ سے ہوتی ہیں اور اس ضمن میں قرآنی آیات اور احادیث بھی آپ کو فراہم کر دیں گے لیکن میرا سوال وہی ہے کہ کیا کسی مخصوص بیماری کا ذکر ملتا ہے؟؟؟ یہ زیادہ تر اپنے تجربہ سے بات کرتے ہیں کہ ایسا ایسا ان کے دیکھنے میں آیا ہے۔

    اوپر ایک لنک آپ کو فراہم کیا ہے اس میں ایک خاتون نے hallucinations کی بات کی ہے اس کے جواب میں اسلام سوال و جواب کی ویب گاہ کے عالم نے یہ جواب دیا ہے

    سوال کرنے والی کی یہ بات کہ اس نے جن کو دیکھا ہے یہ غلط ہے کیونکہ جن تو دیکھ سکتے ہیں اور لوگ انہیں نہیں دیکھ سکتے۔


    امام شافعی رحمہ اللہ کا قول ہے:


    عادل لوگوں میں سے اگر کوئی یہ گمان کرے کہ وہ جنوں کو دیکھتا ہے تو اسکی گواہی باطل ہوجائے گی کیونکہ اللہ تعالی کا فرمان ہے:


    "بیشک وہ اور اس کا لشکر تمہیں وہاں سے دیکھتا ہے جہاں سے تم اسے نہیں دیکھ سکتے"


    مگر یہ کہ وہ نبی ہو ۔ ۔ احکام القرآن (2/195۔196)


    اور ابن حزم کا قول ہے:


    اور جن کا ہونا یہ حق ہے اور وہ اللہ تعالی کی مخلوق میں سے مخلوق ہے ان میں کافر بھی ہیں اور مومن بھی ہیں اور مومن بھی وہ ہمیں دیکھتے ہیں اور ہم انہیں نہیں دیکھتے وہ کھاتے ہیں اور انکی نسل بھی چلتی ہے اور وہ مرتے بھی ہیں۔




    آگے لکھتے ہیں


    تو اس لئے ہوسکتا ہے کہ سوال کرنے والی نے خیالاتی اور ہیولا قسم کی کوئی چیز دیکھی ہو یا پھر جن ہوں جنہوں نے اپنی اصل شکل جس پر اللہ تعالی نے انہیں پیدا کیا ہے وہ بدل لی ہو اسے دیکھا ہو۔



    اب بتائیے کیا فیصلہ کریں؟؟؟ کیسے طے کریں کہ جن ہی تھا؟؟؟ تخیل ہو سکتا ہے اور نفسیاتی اور دماغی بیماریاں ایک حقیقت ہیں اور ان کا علاج میڈیکل سائنس میں دریافت ہو چکا ہے۔ بہتر یہی ہے کہ اگر کوئی نفسیاتی بیماری کا شکار ہے تو اول اسے چاہئے کہ کسی ماہر نفسیات سے ضرور رابطہ کرے۔ دوم جنات سے حفاظت کے لئے احادیث میں کئی مخصوص قرآنی سورتوں کی تلاوت کرنے اور اذکار کا پتا چلتا ہے۔ نماز پڑھے، قرآن کی تلاوت کرے اور اذکار کا اہتمام کرے اور اپنا نفسیاتی علاج بھی کروائے۔ یہی ایک بہتر راستہ ہے۔

    نوٹ: جو علماء چاہے اہل حدیث ہی کیوں نہ ہوں یہ بیری کے پتے وغیرہ کھانے کا جو مشورہ دیتے ہیں، ہرگز اس پر عمل نہ کریں!!! البتہ اگر ایسی چیزیں کھانے کا مشورہ دیں، جیسے عجوہ کھجور، زیتون وغیرہ جن کے کھانے سے نقصان کا اندیشہ نہ ہو تو بے شک آپ کھا لیں۔ کسی بھی عالم کے پاس جاتے وقت اپنا دماغ ضرور استعمال کریں اور ایسی کسی چیز پر عمل نہ کریں جو کہ غیر اسلامی محسوس ہو یا صحت کے لئے نقصان دہ ہو!!!
     
    آخری تدوین: ‏جولائی 24, 2020
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
    • زبردست زبردست × 2
    • معلوماتی معلوماتی × 1
  4. فہد مقصود

    فہد مقصود محفلین

    مراسلے:
    303
    پاکستان اور مذہب کے نام پر تماشا

    Pakistan’s pseudoscience menace

    The bogus “scientific” theories about jinns in Pakistan are a good example of the way religion is distorted and manipulated. “There was a PCSIR [Pakistan Council for Scientific and Industrial Research] scientist who did a lot on the chemical composition of jinns,” Hoodbhoy says. “This man concluded that jinns had to be made of methane. All sorts of crazy, nonsensical ideas were abundant in those days, and they are still abundant now. It is just that people like me made fun of it and exposed these idiots, to the point that they would not open their mouths publicly.”

    The “science” of jinns in Pakistan has a rich history. “Countless papers were being written in the late 1970s and then, more in the 1980s. At a number of Islamic science conferences, Islamic scientists calculated the degree of munafakat [hypocrisy] in a society, the amount of sawab [reward] which would be earned as a function of the number of people in the jamaat [assembly], worked on ways of extracting energy from jinns and theorised whether jinns could produce offspring with women.”
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • زبردست زبردست × 1
  5. سیما علی

    سیما علی لائبریرین

    مراسلے:
    5,532
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cool
    نور !!!!!
    ماشاء اللہ ماشا اللہ
    بہت مدلل اور مفصل تحریر ۔۔۔
    جیتی رہیے اللہ اپنی حفظ و امان میں رکھے آمین
     
    • دوستانہ دوستانہ × 2
  6. محمد سعد

    محمد سعد محفلین

    مراسلے:
    2,789
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Bored
    یہ والا "نور" اسم معرفہ ہے، اسم نکرہ، یا اسم صفت؟
    صنف بھی آپ نے حضرت کی تبدیل کر دی۔ :eek:
     
    • پر مزاح پر مزاح × 6
  7. زین علی شاہ زیب

    زین علی شاہ زیب محفلین

    مراسلے:
    40
    شیطان، بدی کی قُوتوں، ناپاک روحوں وغیرہ کا وجود ہوتا ہے تاہم ہم اِسے ثابت نہیں کر سکتے، محسوس کر سکتے ہیں۔ جنات اور آسیب اِنسان کے وجود میں بسیرا کر سکتے ہیں۔ مگر، جو یہ سب کچھ نہ مانیں گے، زیادہ تر سائنس کے طلباء ہوں گے۔ وہ اگر یہ مان جائیں تو اُن کو سائنس کا طالب علم تسلیم نہ کیا جائے کہ یہ اُس عِلم کے خلاف بات ہو گی، جو کچھ کہ اُن کے پاس ہے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
    • غمناک غمناک × 2
  8. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    23,214
    چونکہ آپ اسے ثابت نہیں کر سکتے اسی لئے سائنس اسے تسلیم نہیں کرتی۔
     
  9. زین علی شاہ زیب

    زین علی شاہ زیب محفلین

    مراسلے:
    40
    میں نے سائیوں کی بات کی ہے، سائنس کی نہیں کی ہے۔ ہم سائیں لوگ تو مانتے ہیں کہ جن، بھوت پریت، طاغُوتی قوتیں ہوتی ہیں۔
     
    • دوستانہ دوستانہ × 1
    • غمناک غمناک × 1
  10. نور وجدان

    نور وجدان مدیر

    مراسلے:
    6,278
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Asleep
    تجربہ ہے کوئی آپکا؟
     
    • دوستانہ دوستانہ × 1
    • غمناک غمناک × 1
  11. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    23,214
    چونکہ آپ سائیں لوگ اس مفروضے کو ثابت نہیں کر سکتے اس لئے سائنس یا سائنسی لوگ اسے نہیں مانتے۔
     
  12. جا ن

    جا ن محفلین

    مراسلے:
    307
    محترم آپ کے خیال میں یہ سورج پرست، آگ پرست وغیرہ کیسے پوجتے ہونگے ان چیزوں کو جن پہ آج سائنس بہت مفصل تبصرہ کرتی ہے اور حقیقی ڈیٹا فراہم کرتی ہے۔ در حقیقت ڈیٹا یا علم کی کمی ہی انسان کو اس طرف لے جاتی ہے۔ لہٰذا ثابت نہ کر سکنا یا صرف محسوسات کا جواز دینا کوئی قابلِ تسلیم جواز نہیں ہے، کم از کم سائنسی اعتبار سے۔ اگر آپ کے محسوس کرنے کے جواز کو درست مان لیا جائے یا بغیر تحقیق و شواہد یہ مان لیا جائے جو آپ بغیر کسی ثبوت مہیا کیے مانتے ہیں تو پھر اس اعتبار سے دنیا میں کسی بھی چیز کو پوجنے یا ماننے والے آپ کے 'مان' لینے کے زاویے سے درست ڈکلیئر ہونگے۔ پھر دنیا میں 'سچائی' کی تعریف کیا ہو گی اور 'سچے مذہب' کا کس بنیاد پہ دعویٰ کیا جائے گا؟
     
    آخری تدوین: ‏اگست 1, 2020
    • زبردست زبردست × 2
  13. زین علی شاہ زیب

    زین علی شاہ زیب محفلین

    مراسلے:
    40
    سائنس دان ہم سے بڑے جِن ہیں۔ مجھ غریب کا اِن سے کیا مقابلہ۔ ہمیں اپنے سائیں مگر اُن سے زیادہ عزیز ہیں۔
     
    • متفق متفق × 1
    • غمناک غمناک × 1
  14. زین علی شاہ زیب

    زین علی شاہ زیب محفلین

    مراسلے:
    40
    تجربہ تو کریں سائنس دان۔
     
    • دوستانہ دوستانہ × 1
    • غمناک غمناک × 1
  15. جا ن

    جا ن محفلین

    مراسلے:
    307
    'کعبے' میں رکھے بت بھی بت پرستوں کو بہت عزیز تھے لیکن خدا کو عزیز نہ تھے!
     
    • زبردست زبردست × 1
    • متفق متفق × 1
  16. زین علی شاہ زیب

    زین علی شاہ زیب محفلین

    مراسلے:
    40
    اِن بتوں سے میری کیا رشتہ داری ہے؟
     
    • پر مزاح پر مزاح × 2
  17. نور وجدان

    نور وجدان مدیر

    مراسلے:
    6,278
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Asleep
    مشاہدہ؟
     
    • پر مزاح پر مزاح × 1
  18. فہد مقصود

    فہد مقصود محفلین

    مراسلے:
    303
    بھائی صاحب آپکی ناپاک روحوں سے کیا مراد ہے؟؟؟ اور یہ آسیب کیا ہوتا ہے؟؟؟ براہ مہربانی تفصیل سے روشنی ڈالئے تاکہ ہمارے بھی علم میں اضافہ ہو!
     
    • متفق متفق × 1
  19. فہد مقصود

    فہد مقصود محفلین

    مراسلے:
    303
    آپکے سائیں حضرت جنات، ناپاک روحوں وغیرہ کے بارے میں کیا فرماتے ہیں؟؟؟ اور اگر ان کو شک ہو کہ کسی کو یہ مخلوقات ایذا پہنچا رہی ہیں تو کیا طریقہ علاج اختیار فرماتے ہیں؟؟؟
     
    • متفق متفق × 1
  20. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    23,214
    پاکستان سے باہر والی روحیں۔
     
    • پر مزاح پر مزاح × 5

اس صفحے کی تشہیر