فوج کو سوچنا ہو گا، زخم بہت گہرا ہوتا جا رہا ہے

عبدالقیوم چوہدری نے 'صحافت' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏اکتوبر 28, 2019

  1. عبدالقیوم چوہدری

    عبدالقیوم چوہدری محفلین

    مراسلے:
    17,113
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    میں ان سطور میں کچھ تبدیلی کروں گا۔
    جنرل باجوہ کو کیا سوچنا چاہیے؟

    • کیا عمران خان سے استعفیٰ لے لینا مسئلے حل کرنے میں مدد دے گا؟
    • عمران خان کے متبادل کے طور پر کسے لایا جائے؟
    • نواز شریف اور زرداری اور اُن کے ساتھی سیاستدانوں پر بنے بدعنوانی کے کیس محض سازشی اور جھوٹے ہیں یا اُن میں کچھ سچائی بھی ہے؟
    • کیا عمران خان سے پہلے کی حکومتیں کامیاب حکومتیں تھیں؟ اور اُن میں ملک ترقی کرتا رہا؟
    • بالفرض عمران خان یا اُن کے پشت پناہ بھیڑ کے روپ میں بھیڑیے ہیں، تو کیا پچھلے حکومتیں ایمانداری سے گلہ بانی کے فرائض انجام دیتی رہیں ہیں؟
    محفلین کے پاس موجودہ سیٹ اپ ہٹا کر متبادل پلان کیا ہے؟ ؟ ؟

    یا

    فوج کو کیا سوچنا چاہیے؟

    • کیا وزیراعظم سے استعفیٰ لے لینا مسئلے حل کرنے میں مدد دے گا؟
    • وزیراعظم کے متبادل کے طور پر کسے لایا جائے؟
    • سابقہ حکومتوں اور اُن میں شامل سیاستدانوں پر بنے بدعنوانی کے کیس محض سازشی اور جھوٹے ہیں یا اُن میں کچھ سچائی بھی ہے؟
    • کیا اس وزیراعظم سے پہلے کی حکومتیں کامیاب حکومتیں تھیں؟ اور اُن میں ملک ترقی کرتا رہا؟
    • بالفرض موجودہ وزیراعظم یا اُن کے پشت پناہ بھیڑ کے روپ میں بھیڑیے ہیں، تو کیا پچھلے حکومتیں ایمانداری سے گلہ بانی کے فرائض انجام دیتی رہیں ہیں؟
    محفلین کے پاس موجودہ سیٹ اپ ہٹا کر متبادل پلان کیا ہے؟ ؟ ؟

     
    • پر مزاح پر مزاح × 1
  2. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    13,244
    یہ بھیڑیےآپ کی اپنی پارٹی کے لیڈر ہیں۔ جنہوں نےسویلین بالا دستی کی جنگ لڑنے والے انقلابی مولانا فضل الرحمان کو دھوکہ دے دیا۔ اس لئے اب یہ سویلین بالا دستی والا چورن کہیں اور جا کر بیچیں۔
     
  3. فاروق سرور خان

    فاروق سرور خان محفلین

    مراسلے:
    2,907
    جھنڈا:
    UnitedStates
    موڈ:
    Breezy

    کیا بات ہے ، صاحب۔

    ٓبات سمجھنے اور سمجھانے کے لئے مجھے تھوڑی تمہید باندھنی پڑے گی۔
    میں پاکستانی فوج سے بہت متاثر ہوں۔ ، یہ ٓبہت ہی پروفیشنل افواج ہیں۔ اپنے فوجی کام میں ماہر، لڑنے میں بے مثال ، ہتھیآروں کے استعمال میں بے مثال، جذبہ حب الوطنی سےبھر پور، ٓجان دینے کے لئے تیار۔ ہر تمغہ ان جوانوں نے اپنی بھرپور محنت سے حاصل کیا ہے۔ ان کو خوب پتہ ہےٓ کہ کس گروہ سے کس طرح نمٹنا ہے۔ فوجی پلاننگ، سٹریتیٓجک پلاننگ، ٹیکٹیکل داؤ پیچ، ان ٓکو بہت ہی بہترین آتے ہیں۔ ان کی بے مثال صلاحیتوں کو سات سلام، دل سے سلام، ہماری عزتوں اور اثاثوں کے ان بے مثال ٓرکھوالوں کو ایک بار پھر سات سلام۔ ان بہترین صلاحیتوں ، بہادری اور دمن سٓے نبٹنے کی حکمتٓ کی وجہ سے دشمن افواج اور دشمن ممالک، پاکستانی افواج کے خلاف مسلسل پراپیگنڈہ جاری رکھے ہیں۔ میں یقیناً اس سے بہت دور ہوںٓ

    ٓہم نے یہ طے کرلیا کہ جس طرح ایک بہترین دل کے سرجن کو سرجری آتی ہے، اسی طرح افواج پاکستان ، خاص طور پر ان جنرلوں کو ٓفوجی مہارت حاصل ہے۔ جس طرح دل کے ماہر سرجن کو دل کی سرجری آتی ہے ، اسی طرح ایک کمپیوٹر انجینئر ، سوفٹ وئیر انجینیر اپنے کام کا ماہر ٓہوتا ہے اور ایسے ایسے محیر العقول سافٹ وئیٓر جنم دے چکا ہے کہ جن کی نظیر نہیں ملتی ۔ اسی طرح ہڈیوں کا ڈاکٹر ، دل کی سرجری نہیں کرسکتا، اسی طٓرح دل کا سرجن ، ہڈیوں کی سرجری نہیں کرسکتا۔ میں ایک سوفٹ وئیر انجینئر ہوں، مجھے اس پر بہت فخر ٓہے، اتنا ہی جتنا دل کے ایک سرجن یا ہڈیوں کے سرجن کو ہو سکتٓا ہے یا ایک فوجی جوان کو ہو سکتا ہے۔

    کیا مجھے اجازت ملے گی کہ میں دل کی سرجری کروں یا ، ہڈیوں کی سرجری کروں۔ اگر ایسا کروں گا تو مرنے والے کا قتل کہلائے گا۔ اایک انسان کی زندگی سے کھیلنے کا جرم ، جس کی سزا موت ہے۔ یہی صورت حال فوٓج میں بھی ہے۔ کوئی بھی مجھے ایک بریگیڈ کیا ، ایک ٓبٹالین کی قیادت دینے کے لئے تیار نہیں ہوگا۔ جس طرح فوجی قیادت کے سٹینڈرڈ پروسیدرز طے ہیں، ان کے مرحلے طے ہیں، رتبے طے ہیں، اسی طرح آج کل ہر میدان، ہر صنعت کا حال ہے۔ٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓ کہ ایک فٓن کا مولا، دوسرے فن کا جاہل ہے۔ ایک سرجن ، سافٹ وئیر لکھے گا تو صرف تکے مارے گا، ایک سافٹ وئیرٓ انجٓینئر ، دل کا آپریشن کرے گا تو بندہ جان سے جائے گا۔ یہی حال کاروبار کا ہے، کہ ایک ایم بی اے ، جانتا ہے کہ ٓبزنس یونٹ کیا ہے، آرگنائزیشن ٓیونٹ کیا ہے، ایڈمنسٹریٹیو یونٹ کیا ہے، کاروبار ہے کیا اور کس طرح چلانا ہے۔ ایک فوجی، سرجن یا انجٓینئر اب تک کسی طور ٓبھی ، بلین ڈالرز کمپنیاں بنانے میں نام پیدا نہیں کرسکے، بلکہ ان کو آپ پھوس دے دیجئے ، یہ اس کو تباہ کرنے کے لئے ، آگ خود لے آتے ہیں۔

    میں نے جب بھی کسی کو پروموٹ کیا تو اس سے یہ سوال ضرور پوچھا، کیا آپ "ذمہ ٓداری" اٹھانے کے لئے تیار ہیں؟ مثبت جواب پاکر، میں نے یہ بھی واضح کیا کہ یہ آُ کی ذمہ داری ہے کہ آپ کی ٹیم میں کوئی بٓھی فیل نا ہو، کسی بھی فیلیور کے ذمہ دار آپ قرار پائیں گے۔

    موجودہ صورت حال یہ ہے کہ ملٹری اور ملٹری کا سربراہ ، پاکستان میں ہونے والے ہر ہر فیلیور کٓا ذمہ دار ہے۔ وہ اس لئے کہ ملٹری ، حکومت کے ماتحت نٓہیں، بلکہ حکومت ، ملٹری کے ماتحت ہے۔ جب بھی کسی صدر یا پرائم منسٹر نے فوج کی مرضی کے خلآف کچھ بھی کیا تو فوج نے ہمیشہ ٓجوابی کارواءٰ کی، ایوب خان، ضیاء الحق، پرویز مشرف اور باجوہ اس کے سامنے سامنے کی مثالیں ہیں۔ یہ ویڈیوٓ دیکھئے تاکہ اندازہ ہو کہ کس طرح پرویز مشرف کی برطرفی کی فوج نے مخالفت کی

    تو سوال یہ ہے کہ کیا سیاست اور معیشیت چلانا بھی فوج کا کام ہے؟ٓ فوج کے ساتھ سب سے بڑا ظلم یٓہ ہے کہ ہر ایک اس فوج سے بری طرح ڈرتا ہے، اور اس فوج کی چاپلوسی فرض سمجھتا ہے۔ جس کے نتیجے میں ایک فوجی جو، بارہویں جماعت کے بعد صٓرف کسرت کرنا اور بندوق چلانا سیکھتا ہے، وہ جنرل بن کر بھی ایک بہٓت ہی پیچھے کا کاروباری ہوتا ہے۔ فوجیوں کی کسی بھی کاروبار کو چلانا نہیں آتا چاہے وہ اسٹیل مل ہو یا کاروبآر مملکت ہو، لیکن وہ اس بھرے کا شکار ہیں کہ چونکہ وہ ایکٓ بڑی فوج کی ایڈمنسٹریشن کرسکتے ہیں تو وہ کسی بھی صنعت یا کاروبار کو چلا سکتے ہیں۔ پچھلے ستر سال گواہ ہیں کہ فوٓجیوں نے جب بھی کوئی کاروبار یا مملکت سنبھالٓی ہے ، بڑی محنت سے اس کو تباہ و برباد کیا ہے۔

    چونکہ جو لوگ بہت ہی بڑے ٹیکس ادا کرنے کی پوزیشن میں ، ان کٓے ہی بھائی بھتیجے جرنیل ہیں اور کور کمانڈر ہیں ۔ ٓلہذا ، یہ ٹیکس ادا نہیں کرنا چاہتے ، اور فوج اس ویلتھ سرکولیش کے معانی بھی نہیں جانتی۔ پاکستان میں معیشیت کو تباہ کرنے والوں میں سب سےٓ بڑا ہات افواج پاکستان کا ہے۔ یہ لوگ اس بات کو سمجھنے کے قابل ہی نہیں ہیں کہ ٹیکس ادا کرنے والے کو اسی ٹیکس کے فائیدے بے تحاشہ ملتے ہیں۔

    ٓآج تک کا سارا ادھار کس مد میں خرچ ہوا ہے؟ سب سے بڑا خرچہ افواج پاکستان کا ہے، یہی افواج پآکستان ، حکومت کو مجبور کرتی ہیں کہ قرضہ لو اور لینڈ کروزر امپورٹ کرو۔ مرسیڈیز امپورٹ کرو، جس میں فوج کے لئے کوئی ٹیکس نا ہو۔ میرے پاس بہت سی مثالیں ہیں ، جہاں لیبر ، ٓپاکستان کی، مٹی پاکستان کی ، محنت پاکستانیوں کا اور تو اور کورنگی کا پشتہ پاکستانی مٹی کا اور قرضہ ڈالروں میں ٓ، کیا ان مزٓدوروں کو تنخواہ ڈلروں میں دی گئی تھی ٓ؟ ان جنرلوں کے بچے امریکہ میں کیسے بڑھتے ہیں؟ کبھی پوچھا ہے؟

    افواج پاکستان کو یہ مان لینا چاہئے کہ معیشیت، ٹیکسیشن، کاروبار، ان کے بس کا کام اس وقت تک نہیں جب تک ان کے پاس مناسب تعلیم نا ہو۔ اگر یہی کچھ کرنا ہے تو فوجیٓ کو بھی فائنانس، بزنس، معیشیت کی تعلیم دلوآئیں۔ نا کہ تکوں پر کام چلائیں۔

    کیا وجہ ہے کہ آج پاکستان میں ای کمپنی بھی بلین ڈالر کی کمپنی نہیں ہے؟ ٓکیا وجہ ہے کہ پاکستان میں کاروبار کے لئٓے وہ ماحول نہیں ہے جو دنیا کے ترقی یافتہ ممالک میں ہے؟ کیا وجہ ہے کہ دولت کی گردش معمولی ہے؟ اس لئے کہ اس کا بیڑہ ٓاس فیلڈ میں مکمل جاہل فوجیوں نے اٹھایا ہوا ہٓے ۔

    پاکستان کا سب سے مہنگا خرچہ فوج ہے، عوام نہیں۔ یہ عوام روز کھاتی ہے ، آور روزگار کے مواقع ڈھونڈتی ہے، اس ٓمعاشی پسماندگی سے باہر نکلنے کی راہ میں افواج پاکستان سب سے بڑی رکاوٹ ہیں۔
    وہ کونسا فوجی ہے جو ریٹائر ہونے کے بعد کسی بڑی انڈسٹری کا سربراہ بننے کے خواب نہیں دیکھتا؟
    افواج کو چاہئے کہ وہ کام کریں جس میں انہیں مہارت ہے، اور ایسے ٓکام کو بندوق اور سفارش کے زور پر نا حاصل کریں، تجارت ، معیشیت، ٓفائنانس، اور سیاست ان لوگوں کے لئے ٓچھوڑ دیں جو اس کام کے ماہر ہیں۔

    جب ایک سرجن غلطی کرتا ہے تو ایک آدمی مرتا ہے۔ جب ایک جنرل معیشت ، سیاست یا کاروبار مملکت چلانے کی کوشش کرٓتا ہے تو کروڑوں آدمی پسمٓاندگی کا شکار ہوجاتے ہیں

    پناہ مانگتا ہوں رب کی کہ میں جاہلوں میں سے نا ہوجاؤں۔

    والسلام
    ٓ
     
    • زبردست زبردست × 2
    • مضحکہ خیز مضحکہ خیز × 1
  4. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    13,244
    پاکستان کا سب سے بڑا خرچہ پچھلی حکومتوں کے لئے گئے قرضوں کی واپسی ہے۔
    [​IMG]
    جبکہ پاکستان کی سب بڑی امپورٹ تیل، مشینری اور کیمیکل ہے۔
    [​IMG]

    اس میں کیا شک ہے کہ فوج کو سیاست و معیشت میں دخل اندازی کا کوئی حق نہیں۔ لیکن کیا جمہوری سیاست دانوں کو بار بار حکومتیں ملنے کے باوجود سندھ کو کھنڈرات بنانے کا حق ہے؟
     
  5. فاروق سرور خان

    فاروق سرور خان محفلین

    مراسلے:
    2,907
    جھنڈا:
    UnitedStates
    موڈ:
    Breezy
    ٓ
    پچھلی حکومت کون سی، پاکستان کی ساری حکومتیں ، جنرل بادشاہ کے بریف کیس کیرئیر تھے۔ جب بھی کسی نے اس میں تبدیلی لانے کی کوشش کی تو کبھی جٓنرل بادشاہ ایوب خان، کبھی یحیی خان ، کبھی ٓجنرل بادشاہ، پرویز مشرف، کبھی جنرل بادشاہ ضیا الحق، کبھی جنرل بادشاہ، قمر باجوہ ، اپنا اثر رسوخ دکھانے سامنے آجاتے ہیں ۔ٓ

    ٓ کیا آپ اتنے ہی معصوم ہیں ، جتنا ظاہر کررہے ہیں ؟

    آٓپ کا بریک ڈاؤن اچھا ہے، لیکن اس مائیکرو فوکس تجزیہ سے کام نہیں چلے گا۔ ان سب مدوں کا جن کا آپ نے الٓگ الگ تجزیہ کیا ہے، اس سب کا 80 فی صد فوج ہی کھا جاتی ہے۔ ٓ
    یہ قرضے کس لئے ، ٓلئے گئے تھے؟ افواج پاکستٓان کی مرضی کے بغیر ، جنرل بادشاہ، معاف ٓکیجئے گا، جنرل باجوہ، اور اسی قسم کے بادشاہوں کی مرضی کے بغیر ، کوئی قرضہ کس طور حاصل کیا جاسکتا ہے؟ دولت کی گردش، ٹیکس کی وصوٓلی کی راہ میں سب سے بڑی رکاوٹ افواج ٓپاکستان ہیں ۔ جن کو کاروبار مملکت کا ٓالف کے نام لٹھ نہیں آتا۔ ٓذمہ داری انہی کی ہے جو اس اعلی عہدے پر فائز ہیں۔ جن کی مرضی کے بغیر پتہ بھی نہیں ہلتا۔

    نواز شریف نے جب پرویز مشرف کو ریٹائر کیا تھا تو 3 گھنٹے کے لئے جنرل بادشاہ کوٓن بنا تھا ؟ ملٹری کیوں چراغ پاء ہوئی تھی اس جنرل بادشاہ کے ہٹائے جانے پر؟

    وقت آگٓیا ہے کہ پاکستان کی فوج کی تعداد کو آدھا کیا جائے ، کیوں کے ہندوسٓتان ، ایک نیوکلیرر طاقت پر حملہ نہیں کرے گا، اور فوج کو سول حکومت کے ماتحت کیا جائے۔ پاکستان کو اب آزادی چاہئیے ،ٓ جنرل بادشاہ اور اس کے ٹولے سے۔ ہندوستان سٓے سارا جھگڑا ہی اس لئے ہے کہ فوج کا بجٹ بڑھتا رہے۔ دونوں طرف۔
     
    آخری تدوین: ‏نومبر 1, 2019
    • معلوماتی معلوماتی × 1
  6. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    13,244
    سی پیک، پل، سڑکیں، میٹرو بنانے کیلئے جو ذرائع آمدن پیدا نہیں کرتے۔ اور آنے والی حکومتوں پر بوجھ ہوتے ہیں۔ لیکن چونکہ ان میں کمیشن ٹھیک ٹھاک ملتا ہے اس لئےسابقہ حکومتوں نے ان کو پروموٹ کیا۔
     
  7. آصف اثر

    آصف اثر محفلین

    مراسلے:
    2,933
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Busy
    یعنی آپ کو غریب کے لیے سہولت بہم پہنچانے سے زیادہ پیداگیری کی فکر ہے؟
     
    • دوستانہ دوستانہ × 1
  8. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    13,244
    غریب کو سہولت کے نام پر لاکھوں روپے کا مقروض کیا گیا ہے۔ اس کا حساب کون دے گا؟ ہمیشہ چادر دیکھ کر پاؤں پھیلانے چاہئے۔ غریب روٹی کو ترس رہا تھا اور شریفین باہر سے قرضے لے کر 2 ارب ڈالر کی میٹرو بنا رہے تھے۔
     
  9. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    13,244
    فوج نے سوچ لیا ہے۔ مکمل طور پر سلیکٹڈ حکومت کے ساتھ کھڑی ہے۔
    فوج نے مولانا کے دھرنے سے ہوا نکال دی۔
     
    • زبردست زبردست × 1
  10. فاروق سرور خان

    فاروق سرور خان محفلین

    مراسلے:
    2,907
    جھنڈا:
    UnitedStates
    موڈ:
    Breezy
    ہمیں یہ بات سمجھنا چاہئیے کہ فوج کے بجٹ کا ٹارگٹ اتنا ہی ہونا چاہئے جتنا امریکہ یا چین کا ہے، لیکن اس کے لئے معیشت کا آگے بڑھنا ضروری ہے۔ دولت کی گردش میں اضافہ ضروری ہے۔ فوج وہ کام کرے جو اس کو آتا ہے اور دوسرے کام ان لوگوں کے لئے چھوڑ دے جو ان دوسرے لوگوں کو آتا ہے۔
     
    • زبردست زبردست × 1
  11. الف نظامی

    الف نظامی لائبریرین

    مراسلے:
    14,302
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cool
    11th elections : 2008 = PPP
    12th elections : 2013 = PMLN
    13th elections : 2018 = PTI
    سیاست دان اپنا کام کر رہے ہیں ، فوج اپنا کام کر رہی ہے۔​
     
    • پر مزاح پر مزاح × 1
  12. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    13,244
    بہترین تجزیہ
     
  13. آصف اثر

    آصف اثر محفلین

    مراسلے:
    2,933
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Busy
    فوج نے خود کو جانبدار ثابت کردیا ہے۔
     
    • پر مزاح پر مزاح × 1
  14. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    13,244
    کوئی آج کی بات ہے؟ بھٹو کو غیر جانبدارجنرل ایوب اور نواز شریف کو غیرجانبدار ضیا الحق نے سلیکٹ کیا تھا
     
  15. آصف اثر

    آصف اثر محفلین

    مراسلے:
    2,933
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Busy
    تو اس سے یہ بیانیہ کیسے درست ثابت ہوتا ہے؟
     
    • پر مزاح پر مزاح × 1
  16. محمد وارث

    محمد وارث لائبریرین

    مراسلے:
    25,440
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Depressed
    جس طرح آپ نے 'پی' کو مختلف رنگ دیا ہے اس سے لگتا ہے کہ یہاں تینوں دفعہ 'پوج' مراد ہے۔ :)
     
    • پر مزاح پر مزاح × 2
  17. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    13,244
    کیسا بیانیہ؟ جو اقتدار میں آکر کچھ اور اقتدار سے نکل کر کچھ اور ہو جاتا ہے؟
     
  18. الف نظامی

    الف نظامی لائبریرین

    مراسلے:
    14,302
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cool
    اس سے لبرل یا ترقی پسندی مراد ہے اور سبز رنگ بھی اسلام کی نشانی کم رہ گیا اس کو بھی لبرلوں نے ہائی جیک کر لیا سویلین بالا دستی کے نام پر۔
    البتہ اس دور میں تو خاص قسم کی ترقی پسندی نظر آتی ہے فوج اور حکومت دونوں ایک رنگ کے لبرل دکھائی دیتے ہیں اور ملکی سافٹ امیج کی ترویج کر رہے ہیں۔ اس حال میں مولانا کا آنا تو ضرور بنتا ہے کہ 2018 کے الیکشن میں بڑے اہتمام سے تمام اسلام پسندوں کو گھر بٹھا دیا گیا اور پارلیمان صرف لاڈلے اور اس کے چہیتوں اور اپوزیشن میں صرف نیب زدہ لوگوں کو رکھا گیا تا کہ لاڈلے کو کوئی تکلیف نہ ہو۔
     
    آخری تدوین: ‏نومبر 3, 2019
    • متفق متفق × 1
  19. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    13,244
    باجوہ ڈکٹرائین
     
  20. محمد وارث

    محمد وارث لائبریرین

    مراسلے:
    25,440
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Depressed
    کسی نے بیل سے کہا، جا تجھے چور لے جائیں۔ اس نے کہا، جیسا زبوں حال میرا تمھارے ساتھ ہے ، چوروں کے ساتھ جا کر بھی ویسا ہی ہوگا، میں نے تو وہی مشقت ہی کرنی ہے! :)
     
    • پر مزاح پر مزاح × 2
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • زبردست زبردست × 1

اس صفحے کی تشہیر