غزل برائے اصلاح

افاعیل مفعول فاعلاتن مفعول فاعلاتن
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ہے عشق کا تقاضا مٹ جائے خود پسندی
ہو دردِ دل اجاگر اور آئے دردمندی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
سر کو کبھی جھکا کر رب کو کبھی منا لو
خود کو کبھی جھکا لو دے گا تمہیں بلندی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
رب کی زمین ساری مومن کا ہی وطن ہے
ہوتا نہیں ہے مومن تو نغربی یا ہندی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
میں تو سمجھ رہا ہوں خود کو بلند سب سے
جب سے ملی ہے مجھ کو تیری نیاز مندی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ارشد کرو خدا سے ہر دم یہی دعائیں
تجھ کو خدا بچا لے عادت جو بھی ہو گندی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
 
محترم دو شعر بعد میں دماغ میں آئے
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کیسے تجھے مناؤں اپنا تجھے بناؤں
دیتا ہے تُو ہی سب کو ہو جو بھی سر بلندی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دنیا میں مجھ کو یا رب تیرا ہی آسرا ہے
یا رب مجھے عطا کر تھوڑی سی عقلمندی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
 

الف عین

لائبریرین
پہلا شعر دو لخت محسوس ہو رہا ہے، پہلے مصرع میں لگتا ہے کہ محبوب ۔ وہ اللہ بھی ہو سکتا ہے ۔ ناراض ہے، لیکن اس کا تعلق سربلندی سے کیا ہے، یہ سمجھ نہیں سکا
دوسرے میں.. عقل کہنا ہی کافی تھا جس سے عقل مند بنتا ہے۔ اس سے پھر ی لگا کر عقلممندی لفظ اچھی اخترَاع نہیں
 

انیس جان

محفلین
افاعیل مفعول فاعلاتن مفعول فاعلاتن
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ہے عشق کا تقاضا مٹ جائے خود پسندی
ہو دردِ دل اجاگر اور آئے دردمندی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
سر کو کبھی جھکا کر رب کو کبھی منا لو
خود کو کبھی جھکا لو دے گا تمہیں بلندی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
رب کی زمین ساری مومن کا ہی وطن ہے
ہوتا نہیں ہے مومن تو نغربی یا ہندی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
میں تو سمجھ رہا ہوں خود کو بلند سب سے
جب سے ملی ہے مجھ کو تیری نیاز مندی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ارشد کرو خدا سے ہر دم یہی دعائیں
تجھ کو خدا بچا لے عادت جو بھی ہو گندی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
استاد الف عین صاحب مجھے تو ہندی کا قافیہ درست نہیں لگ رہا ہندی میں ہ مکسور ہے جبکہ باقی قافیوں میں روی سے پہلے کا لفظ مفتوح ہے
 

الف عین

لائبریرین
ہندی قافیہ غلط ہے یقیناً، شاید اس وقت میں نے پوری غزل دیکھی ہی نہیں تھی۔ یہ سوچا تھا شاید کہ جن اغلاط کی نشاندہی کر چکا ہوں اسے سدھار لیں تو پھر پوری غزل دیکھوں
 
Top