ریڈآئرس پرو 11 مشرق وسطیٰ ایڈیشن

اسد نے 'اردو او سی آر پر تحقیق' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ستمبر 16, 2008

  1. اسد

    اسد محفلین

    مراسلے:
    1,049
    موڈ:
    Busy
    کیا کسی نے ریڈآئرس کا نیا او سی آر استعمال کیا ہے؟ اس میں عربی اور فارسی کی آپشن تو موجود ہے، مگر اردو کی نہیں۔ میرا خیال ہے کہ یہ صرف ٹائپ سیٹ (نسخ) کتابوں کو او سی آر کر سکتا ہے، کتابت شدہ (نستعلیق) کتابوں کو نہیں۔ دیکھنا چاہئیے کہ زبان فارسی چن کر یہ اردو کی ٹائپ سیٹ کتابوں کو بھی او سی آر کر سکتا ہے یا ہندی حروف پر پھنس جاتا ہے۔
     
  2. ابرار احمد

    ابرار احمد محفلین

    مراسلے:
    31
    سلام میں نے اس کو استعمال کیا ہے یہ عربی زبان میں بھی بری طرح ناکام رہتا ہے تو اردو اور کتابت شدہ فارسی کا کیا کہنا ابھی اس پر بہت کام کرنے کی ضرورت ہے اس کمپنی کو۔
     
  3. باذوق

    باذوق محفلین

    مراسلے:
    1,093
    آپ کو شائد کوئی سنگین غلط فہمی ہوئی ہے۔
    عربی زبان میں مڈل ایسٹ ورژن 99 فیصد درست نتائج دے رہا ہے !!
     
  4. ابرار احمد

    ابرار احمد محفلین

    مراسلے:
    31
    شکریہ مگر میں نے اس پر جتنی بھی عربی کتب کو عربی عبارت میں تبدیلی کا تجربہ کیا ہے یہ 99 فیصد تو دور 50 فیصد عبارت بھی ٹھیک نہیں کر سکا سب لفظ گڈ مڈ کر دیتا ہے۔
     
  5. باذوق

    باذوق محفلین

    مراسلے:
    1,093
    ٹھیک ہے ، میں اپنے خود کے تجربے کی فائل کل یہاں لگاؤں‌ گا۔ ان شاءاللہ۔ کیونکہ سافٹ وئر تو میرے گھر کے سسٹم میں موجود ہے۔ آپ ایسا کریں کہ کوئی عربی متن کی امیج فائل یہاں اٹیچ کر دیں ، میں اسی پر تجربہ کر کے دیکھوں‌ گا۔
     
  6. رند

    رند محفلین

    مراسلے:
    359
    باذوق بھائی کیا کبھی آپ نے کوئی اردو کا سیکن شدہ صفحہ بھی اس میں کنورٹ کرنے کا تجربہ کیا ہے؟ پلیز ذرا اردو کا کوئی صفحہ تجربہ کرکے بتائیں تاکہ اگر تجربہ کامیاب ہو تو ہم لوگ اس کو اردو کے او سی آر کے طور پر استعمال کریں اور پلیز اگر اس سافٹ ویر کی کوئی سائٹ وغیرہ پتہ ہے تو بتائیں اور اگر ہوسکے تو ڈاؤن لوڈ لنک بھی فراہم کردیں یہاں نہیں تو پی ایم میں سی ;)
     
  7. arifkarim

    arifkarim معطل

    مراسلے:
    29,832
    جھنڈا:
    Norway
    موڈ:
    Happy
    میرے خیال میں فی الحال نستعلیق کیلئے ایسا کوئی سافٹ وئیر موجود نہیں۔ البتہ اسپر لکھے گئے پی ایچ ڈی نوعیت کے مقالے بکثرت موجود ہیں!
     

اس صفحے کی تشہیر