دیئے گئے لفظ پر شاعری - دوسرا دور

سیما علی

لائبریرین
بے سبب اپنی نگاہوں سے گرا جاتا ہوں
اس فسوں کاریِ الزام پہ رونا آیا

اتنے ارزاں تو نہیں تھے مرے اشکوں کے گُہر
آج کیوں تلخیِ آلام پہ رونا آیا؟
شکیب جلالی

اشک
 

سیما علی

لائبریرین
اپنی تنہائیوں کی محفل میں
مجھ کو جو بھی ملا، ملا تنہا

گرد اِس کو نہ ڈھانپ دے یاؔور
دل مرا ایک آئنہ تنہا
یاور ماجد
گرد
 

شمشاد

لائبریرین
کہیں اور بانٹ دے شہرتیں کہیں اور بخش دے عزتیں
مرے پاس ہے مرا آئینہ میں کبھی نہ گرد و غبار لوں
بشیر بدر

آئینہ
 

سیما علی

لائبریرین
جو اِتنی کٹھن رات کی کاوش کا ثمر تھی
اُس صبح کو دیکھا نہیں دوپہر میں ہم نے

ہے کونسا گوشہ جو نظر میں نہیں اپنی
اک عُمر گزاری ہے اِسی شہر میں ہم نے

گھبرا گئے بس تم تو کنارے ہی پہ باصرِؔ
ہاں تیرنا سیکھا تھا اِسی نہر میں ہم نے
باصر کاظمی

کنارا۔۔کنارے
 

سیما علی

لائبریرین
کنارا دوسرا دریا کا جیسے
وہ ساتھی ہے مگر محرم نہیں ہے

دلوں کی روشنی بجھنے نہ دینا
وجودِ تیرگی محکم نہیں ہے

امجد اسلام امجد

تیرگی
 
میں دل پہ جبر کروں گا تجھے بھلا دوں گا
مروں گا خود بھی تجھے بھی کڑی سزا دوں گا
یہ تیرگی میرے گھر کا ہی مقدر کیوں ہو
میں تیرے شہر کے سارے دیئے بجھا دوں گا
محسن نقوی

سزا
 
دل میں شرمندہ ہیں احساس خطا رکھتے ہیں
ہم گنہ گار ہیں پر خوف خدا رکھتے ہیں
ہم نے مانا کہ تہی دست ہیں پر سب کے لئے
دل میں گنجینہ اخلاص و وفا رکھتے ہیں

وفا
 
وفا کی راہ میں عاشق کی عید ہوتی ہے
خوشی مناؤ ۔۔،محبت شہید ہوتی ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔یہ ایک فلمی گیت کی الاپ ہے ، جو اُس فلم کی سچوئشن کے مطابق تھی جس میں ہیرو دھن دولت اور آسائشِ جہاں کی ہر پیشکش کو ٹھکرا کے ایک ادنی ٰ عورت کی محبت میں خوشی سے موت کا زینہ سر کررہا ہے۔۔۔اور ایک سنگ تراش جس کے سینے میں ماں جیسا دل ہے اِس منظر کو گیت میں ڈھال اور تراش کرپتھر دل باپ کو دکھا رہا ہے، جیسے ہمارے صادقین صاحب ( خدا اُنھیں غریقِ رحمت کرے) مو قلم سے زمانے کو کیا کیا کیا دکھاتے رہے اور لوگ دیکھ کر نظر انداز اور سن کے ان سنی کرتے رہے مگر۔۔۔۔۔۔۔ سب نہیں۔

مناؤ
 
آخری تدوین:

سیما علی

لائبریرین
وہ روٹھی روٹھی یہ کہہ رہی تھی قریب آؤ مجھے مناؤ
ہو مرد تو آگے بڑھ کے مجھ کو گلے لگاؤ مجھے مناؤ

میں کل سے ناراض ہوں قسم سے اور ایک کونے میں جا پڑی ہوں
ہاں میں غلط ہوں دکھاؤ پھر بھی تمہی جھکاؤ مجھے مناؤ
عامر امیر



ناراض
 
تجھ سے ناراض نہیں زندگی ۔،حیران ہوں میں
تیرے معصوم سوالوں سے ، پریشان ہوں میں

گلزار نے عملی زندگی میں موٹر مکینک کی حیثیت سے قدم رکھا۔انجن، بریک شو،سپارک پلگ،ڈسٹری بیوٹر کیپ، گیسکٹ،پسٹن رنگ،ہیڈ لائیٹ ، انڈیکیٹر وغیرہ کے مسائل کی تحلیل میں ہاتھ کالے کیے اور جب اُن کے اندر کا فنکار اِن کاموں سے اُکتاگیا تو وہ اپنی اصل یعنی فلم انڈسٹری کی طرف پلٹے اور ہندُستانی فلمی صنعت کا سب سے بڑا اعزاز پاکر اب تک اِس صلے کا حق اداکررہے ہیں۔ مندرجہ بالاشعر اُنہی کے رشحاتِ قلم کا کرشمہ ہے۔۔۔

سے
 
آخری تدوین:
گلزار اور ہمارے مہدی حسن خانصاحب میں قدرِ مشترک یہ رہی کہ دونوں نے کیریر کا آغاز بطور موٹر مکینک کیا۔مہدی حسن کچھ ہٹ کر پہلے سائیکل مکینک ہوئے پھر موٹر اور ترقی کرکے ٹریکٹر مکینک بنے لیکن پہنچی وہیں پہ خاک جہاں کا خمیرتھا کے مصداق اُنھیں بہرحال پاکستان فلم انڈسٹری نے گلے لگایا اور دنیا سے ملایا:
آنکھ سے دُو ر سہی دِل سے کہاں جائے گا
جانے والے۔۔ تو ہمیں یاد بہت آئے گا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔عبیداللہ علیم
یاد
 
پہلا دوست:۔۔۔۔۔غم کی اندھیری رات میں دل کو نہ بیقرار کر
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔صبح ضرور آئے گی۔۔۔۔۔۔ صبح کا انتظار کر
دوسرادوست:۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔درد ہے ساری زندگی جس کا کوئی صلہ نہیں
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔دل کو فریب دیجیے۔۔،اور یہ حوصلہ نہیں
پہلا دوست :۔۔۔۔خود سے تو بدگماں نہ ہو خود پہ تو اعتبار کر
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔صبح ضرور آئے گی ۔۔۔صبح کا انتظار کر
دوسرا دوست:۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔خود ہی تڑپ کے رہ گئے دل کی صدا سے کیا ملا؟
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔آگ سے کھیلتے رہے ۔۔۔ہم کو وفا سے کیا ملا؟
پہلا دوست:۔۔۔۔دل کی لگی بجھا نہ دے دل کی لگی سے پیار کر
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔صبح ضرور آئے گی ۔۔۔۔۔۔صبح کا انتظار کر
دوسرا دوست:۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔جس سے نہ دل بہل سکے ایسی خبر سے فائدہ؟
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔رات ابھی ڈھلی کہاں خوابِ سحر سے فائدہ؟
پہلا دوست :۔۔۔۔فصلِ بہار آئے گی دورِ خزاں گزار کر
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔صبح ضرور آئے گی ۔۔صبح کا انتظار کر
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

ضرور
 
آخری تدوین:

سیما علی

لائبریرین
اگ رہا ہے در و دیوار سے سبزہ غالبؔ
ہم بیاباں میں ہیں اور گھر میں بہار آئی ہے
مرزا اسد اللہ خان غالب

بیاباں
 
وحشتِ د ل نے کیا ہے ،وہ بیاباں پیدا
سیکڑوں کوس نہیں صورتِ انساں پیدا

حضرت حیدر علی آتش کو صرف شاعر نہ سمجھیں ، استادِزمانہ بلکہ ہر زمانے کا معلم خیال کیجے ۔ کیونکہ اُن کے اشعار میں زندگی کے جیتے جاگتے حقائق کچھ اِس طرح سمائے ہوئے ہیں کہ بظاہر شعر ہے مگر پند و نصیحت یا عبرت کا زریں سبق اِس میں مضمر ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اب اِسی اوپر والے شعر کو لیں اور اِس کی باقی غزل کا مطالعہ کریں ، جو ریختہ پر بآسانی دستیاب ہے ،تو آپ بھی اِس رائے کی تائید فرمائیں گے۔۔۔۔۔۔۔۔

انساں
 
Top