باجوہ ڈکٹرائین

عبدالقیوم چوہدری نے 'سیاست' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏مارچ 20, 2018

  1. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    17,128
    میرا دوست غلام رسول اور ماموں کا بیٹا کامران یاد آ رہا ہے :)
     
  2. فرقان احمد

    فرقان احمد محفلین

    مراسلے:
    9,551
    جی ہاں! بالکل درست! چاپلوسی اور چیری بلاسم کی خیر ہو۔۔۔!
     
  3. فلک شیر

    فلک شیر محفلین

    مراسلے:
    7,364
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Shh
    یہیں ادھر ادھر گھومتا رہتا ہوں اور "دانشوروں" کی عقل مندی پر مبنی باتیں سنتا پڑھتا رہتا ہوں اور خود کو افاقہ کرواتا رہتا ہوں :)
     
  4. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    17,128
  5. ربیع م

    ربیع م محفلین

    مراسلے:
    3,567
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Lonely
    آج کل تو ہندوؤں کی بھی معاف نہیں۔
     
  6. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    17,128
    اصل میں فیض چوہان کی شعلہ بیانی سے افواج پاکستان میں بھرتی ہندو بھی "ہٹ" ہو گئے تھے۔ :)
     
  7. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    17,128
    باجوہ ڈکٹرائن اس وقت ملک بھر مین ٹاپ ٹرینڈ چل رہا ہے
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    • پر مزاح پر مزاح × 1
  8. جان

    جان محفلین

    مراسلے:
    1,932
    موڈ:
    Dead
    جب سے اس جہان میں آنکھ کھولی ہے تب سے ہی اسی موڑ پہ کھڑے ہیں۔ آگے کب بڑھے ہیں؟ پچھلی حکومت میں بھی اپوزیشن کے کچھ لوگ حکومت کے ساتھ نہ تھے اپنی باری آئی ہے تو تنقید کیوں؟ شکر کریں اپوزیشن نے ابھی کنٹینر والی سیاست شروع نہیں کی ورنہ نتائج کچھ اور ہوتے۔ کم از کم مجھ حقیر کو موجودہ اپوزیشن پچھلی اپوزیشن سے زیادہ میچور معلوم ہوتی ہے۔ یاد رکھیں کہ تحریک انصاف کی اپنی حکومت ریت پہ کھڑی ہے۔ جتنا اخراجات اس وقت احتساب ٹرائلز پہ ہو چکے ہیں کیا اس سے زیادہ رقم احتساب کر کے وصول کی جا چکی ہے؟ عالمی عدالتوں میں آپ کو چھتر پڑ رہے ہیں اور یہاں آپ خود کو ملک کے مسیحا ثابت کرنے کے لیے دن رات سوشل میڈیا پہ گزارتے ہیں۔ کیا ہی خوب کہا ہے کسی نے کہ جھوٹ اتنا بولو کہ سچ نظر آنے لگے! خدارا مذہب کا اور باجوہ ڈاکٹرائن کا چورن بیچنا بند کیجیے اور ہمیں زندہ رہنے دیجیے۔ ایک افضل کوہستانی کو تو آپ تحفظ دےنہ سکے قوم کو تحفظ کیا دیں گے؟ یہ شوبازیاں چھوڑیے اور کچھ کر کے دکھائیے عوام پہ مہنگائی کا طوفان نہ کھڑا کیجیے اور یہ رونا بند کیجیے کہ یہ پچھلی حکومت کا کارنامہ ہے ا ب آپ حکومت میں ہیں کھوکھلے دعووں اور سیاسی الزام تراشیوں کے علاوہ کچھ کر کے دکھائیے۔ ملک سنتالیس سے ہی اسی موڑ پہ کھڑا ہے لہذا یہ چورن بیچنا بند کیجیے!
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  9. جان

    جان محفلین

    مراسلے:
    1,932
    موڈ:
    Dead
    عمران خان صاحب کی قیادت میں جس رفتار سے قوم کو غلام بنایا جا رہا ہے کہیں غلامی کا یہ طوق اتارنا ناممکن نہ ہو جائے۔ لہذا ہوش کے ناخن لیجیے اور قوم کو آزادی بخشیے تاکہ قوم سیکیورٹی حصار سے باہر نکل کر پھل پھول سکے۔
     
    • متفق متفق × 2
  10. فرقان احمد

    فرقان احمد محفلین

    مراسلے:
    9,551
    چاپلوسی نہ کریں گے تو یہ بھی جائیں گے۔۔۔! سمجھا کیجیے حضرت! :)
     
    • متفق متفق × 1
  11. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    17,128
    اس کا مطلب احتساب نہ کریں؟ سب کو معاف کر دیں؟
    وہ چھتر پچھلی حکومتوں میں بھی پڑتے تھے۔ سابقہ ادوار میں آئی حکومتوں اور ججوں کےکرتوت ہی کچھ ایسے تھے کہ تنازع کھڑا ہونے پربین الاقوامی کمپنیاں پاکستان کو عالمی عدالتوں میں گھسیٹ کر لے گئیں۔ اس کا گناہ بھی تحریک انصاف کر سر پر ڈال دیں۔
    اگر آج جہادی تنظیموں پر ہاتھ ڈالا جا رہا ہے تو وہ بھی باجوہ ڈکٹرائن کی ہی مرہون منت ہے۔ وگرنہ سابقہ سول حکومتوں کا حال آپ سے بہتر کون جانتا ہے۔ کیا پدی کیا پدی کا شوربہ :)
    جب مہنگائی کا طوفان پچھلی حکومتوں کی فسکل پالیسی کا کارنامہ ہے تو یہاں غلط بیانی سے کام کیوں لیا جائے؟
    کس کا غلام؟
     
  12. جان

    جان محفلین

    مراسلے:
    1,932
    موڈ:
    Dead
    متفق لیکن یہ چاپلوسی قوم کو بہت مہنگی پڑ رہی ہے۔ ذاتی مفادات کی خاطر قوم کا مستقبل اندھیرے میں جھونک دینا ذلالت کا آخری درجہ ہے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  13. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    17,128
    کمال ہے بھئی۔ عمران خان نے کیا حکومت کر کے ایون فیلڈ فلیٹ اور سرے محل بنانے ہیں؟ آخر ایسے کونسے ذاتی مفادات اور مقاصد ہیں جن کو پورا کرنے کیلئے عمران خان فوج کی چاپلوسی کرنے پر مجبور ہیں۔
     
  14. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    17,128
    یہ ہیں وہ اصل ذاتی مقاصد اور مفادات جن پر بات کرتے آپ کی" جان" نکلتی ہے۔ تب یہاں نہ چاپلوسی یاد آتی ہے نہ پرانے وقتوں کی دشمنیاں اور لڑائیاں۔ مشکل پڑنے پر سب چور اکٹھے ہو جاتے ہیں۔ لیکن این آر اور دینےکافیصلہ بہرحال اسٹیبلشمنٹ نے کرنا ہے۔ جو تاحال عمران خان کی قیادت سے بہت خوش ہے۔
    [​IMG]
     
  15. جان

    جان محفلین

    مراسلے:
    1,932
    موڈ:
    Dead
    احتساب ضرور کریں لیکن احتساب کا ڈرامہ نہ کریں۔ اپنی صفوں میں بھی نظر دوڑائیے، عدالتی اور دفاعی اداروں میں بھی نظر دوڑائیے۔ احتساب کا دائرہ کار سیاسی لوگوں تک ہرگز محدود نہیں ہونا چاہیے۔
    دوسروں کو طعنہ دینے کی بجائے اپنا گریبان جھانک لینا چاہیے۔ کیا آپ کے حکومت میں آنے سے جج اور حکومت دونوں ٹھیک ہو گئے ہیں؟ یاد رکھیں پچھلی حکومتوں کی کہانیاں سنا کر ہی آپ حکومت کر رہے ہیں۔ آپ کی حکومت تو ابھی تک ایسے محسوس ہوتا ہے کہ اپوزیشن میں بیٹھی ہے۔ اب آپ پاور میں ہیں کر کے دکھائیں وہ جس کے آپ دعوے کیا کرتے تھے، جس کے الزامات آپ پچھلی حکومتوں پہ لگایا کرتے تھے۔ اب آپ کو کس نے روکا ہے؟ سرائیکی صوبہ کیوں نہیں بناتے؟ تحریک لبیک کے تو آپ بہت بڑے سپورٹر تھے وہ تعاون کا کیا ہوا؟ جوڈیشل سسٹم کس قدر مضبوط کیا ہے؟قادری صاحب کے شانہ بشانہ کھڑے تھے وہ ساہیوال واقعے کا کیا ہوا؟ صرف افضل کوہستانی کیس میں ہی خان صاحب کو ڈوب کے مر جانا چاہیے۔
    اس بیان سے لگتا ہے کہ آپ پیدا ہی خان صاحب کے حکومت میں آنے کے بعد ہوئے ہیں۔ ڈان لیکس بھول گئے ہیں؟ عملی جامہ تو دور کی بات آپ نے تو لفظوں پہ ہی غدار کا سرٹیفیکیٹ ایشو کر دیا تھا۔ اب جبکہ خود عمل کر رہے ہیں تو محب وطن کا ٹائٹل سے بھی خود کو نوازا ہوا ہے۔
    پچھلی حکومتوں کی فسکل پالیسی کے نقصانات اسی دور میں ہی شروع ہو جانے چاہیے تھے۔ آپ کی چونکہ کوئی پالیسی ہے ہی نہیں اور نہ ہی یہ اہلیت کہ شرح نمود کو برقرار رکھ پاتے تو اس کا سہرا بھی آپ نے پچھلی حکومتوں کو پہنانا شروع کر دیا ہے۔ اگر سب کچھ ہی پچھلی حکومتوں کی کارستانی ہے تو آپ نے ابھی تک کیا کیا ہے؟ یا آپ ابھی بھی اپوزیشن میں ہیں۔
    وہی جن کو بھٹو اور نواز شریف اپنے اپنے وقت میں ڈیڈیِ ثانی کہتے تھے اور آج کل یہ کام خان صاحب کر رہے ہیں۔
     
    • پر مزاح پر مزاح × 1
  16. جان

    جان محفلین

    مراسلے:
    1,932
    موڈ:
    Dead
    کرسی سے بڑا بھی کوئی ذاتی مفاد ہو سکتا ہے؟
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  17. جان

    جان محفلین

    مراسلے:
    1,932
    موڈ:
    Dead
    جی بالکل باسٹھ اور تریسٹھ ختم ہونا چاہیے کیوں صادق اور امین کی تعریف پہ صرف نبی ہی پورا اتر سکتے ہیں۔ باقی ہر انسان کسی نی کسی کنٹیکسٹ میں صادق اور امین نہیں ہے۔ اس مراسلے کا جواب دلیل سے دیجیے گا۔
     
  18. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    17,128
    اس پر کام ہو رہاہے۔ یکم جولائی سے جنوبی پنجاب سیکریٹیریٹ فنکشنل ہو جائے گی۔
    South Punjab secretariat to be functional from July 1

    تحریک لبیک کی اعلیٰ قیادت سرے عام ریاست کے خلاف بغات کی مرتکب ہوئی ہے۔ اور اپنے کئے کی سزائیں بھگت رہی ہے۔ ان سے اب کیسا تعاون ہو سکتا ہے؟

    ریفارم تیار ہیں:
    PTI government to introduce Judicial Reforms, Courts will be bound to decide cases in one year time

    لاہور ہائی کورٹ اس کیس پر کام کررہی ہے
    Sahiwal incident: LHC seeks judicial inquiry report

    افضل کوہستانی کیس غیرت کے نام پر قتل ہونے والے بیسیوں کیسز میں سے ہے جو ہر سال منظر عام پر آتے رہتے ہیں۔ معلوم نہیں اس میں عمران خان قصور وار کیسے ہیں۔

    اس کا جواب پہلے بھی کئی بارتفصیل سے دیا جا چکا ہے۔ اور اس دھاگہ کے پہلے صفحہ پر موجود ہے۔
    نواز شریف کہاں غلطی کرگئے؟

    حکومت سنبھالتے ہی سب سے بڑا مسئلہ کرنٹ اکاؤنٹ خسارے کا تھا جو لیگی حکومت میں ریکارڈ 18 ارب ڈالر تک جا پہنچا تھا۔ نئی حکومت نے 7 ماہ میں اسے تیزی سے کم کیا ہے۔
    [​IMG]
    Current account deficit shrinks 16.7pc in seven months

    لیگ دور کی طرح کرنٹ اکاؤنٹ خسارہ یعنی امپورٹس کو کھلی چھٹی دے کر شرح نمود یقینا بڑھائی جا سکتی تھی۔ مگر اتنا زیادہ خسارہ ملکی معیشت کے دیر پا مفاد میں نہیں ہیں۔ اسی لئے سب سے پہلے خساروں پر قابو پایا جا رہا ہے جس کی وجہ سے شرح نمود میں وقتی طور پر کمی واقع ہوئی ہے۔

    ان کی غلامی ذاتی مقاصد، کرپشن، سیاسی اقتدار کو طول دینے کیلئے تھی۔ جبکہ عمران خان کی ایسی کوئی ذاتی حسرتیں و مجبوریاں نہیں ہیں۔

    عمران خان یا اس کے خاندان کواس کُرسی سے کوئی ذاتی فائدہ حاصل نہیں ہوا ہے۔ اور نہ ہی وہ اس مقصد کے تحت اقتدار میں آیا ہے۔

    متفق ہوں۔ لیکن اب بہت دیر ہو چکی ہے۔ یہ کام سابقہ حکومتوں کو کرنا چاہیے تھا۔ تحریک انصاف کسی صورت اس قانون کو ختم نہیں کرے گی۔
     
  19. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    17,128
    پاکستان ترقی اور امن کی جانب آگے بڑھ رہا ہے، آرمی چیف
    Last Updated On 03 July,2019 08:48 pm
    [​IMG]
    راولپنڈی: (دنیا نیوز) پاک فوج کے سپہ سالار آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا ہے کہ پاکستان ترقی اور امن کی جانب آگے بڑھ رہا ہے، امن اور خوشحالی کی جانب اپنا سفر جاری رکھے گا۔

    پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے مطابق آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کے زیر صدارت کور کمانڈرز کانفرنس منعقد ہوئی جس میں خطے کی سیکیورٹی اور قومی صورتحال کا جائزہ لیا گیا۔

    کور کمانڈرز کانفرنس میں افغانستان، ایران اور بھارت کے حوالے سے سیکیورٹی صورتحال جبکہ کالعدم تنظیموں کے خلاف جاری آپریشنز اور ایکشنز کا بھی جائزہ لیا گیا۔

    آئی ایس پی آر کے مطابق آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کور کمانڈرز کانفرنس کے شرکا کو ملکی اقتصادی صورتحال اور معیشت کی بحالی کے لیے حکومت کے سخت، مگر فائدہ مند اقدامات سے آگاہ کیا۔

    کانفرنس سے خطاب میں آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کا کہنا تھا کہ پاکستان پائیدار امن اور خوشحالی کی جانب اپنا سفر جاری رکھے گا۔ پاکستان ترقی اور امن کی آگے بڑھ رہا ہے۔
     
  20. فرقان احمد

    فرقان احمد محفلین

    مراسلے:
    9,551
    باجوہ ڈاکٹرائن مطلوبہ نتائج حاصل کر چکی ہے۔ اس ملک میں اب سرمایہ کار آتے ہیں، اور نہ ہی کرپشن ہوتی ہے۔ ہم باجوہ ڈاکٹرائن کی بھرپور تائید کا اعلان کرتے ہیں۔
     
    • پر مزاح پر مزاح × 2

اس صفحے کی تشہیر