ایم ایس ورڈ میں اردو کریکٹر کی مساوی اسپیسنگ

یہ کون ہیں ؟یہ غالب ہیں اور یہ ؟ یہ میرتقی میر ہیں ۔کیا مرزا محمد رفیع السودا بھی آئے ہیں؟ نہیں آپ تو جانتے ہیں دربار سے فرصت اور قصیدہ خوانی سے فراغت ملے تو کسی اور طرف کی سوجھے۔ اچھا یہ دو صاحب کون ہیں جولمبے لمبے ڈگ بھرتے آرہے ہیں ؟ یہ پطر س بخاری اور اُن کے بھائی زیڈاے بخاری ہیں ۔ یہاں بیٹھنے کی جگہ تو ہے نہیں تو یہ کیوں چلے چلے آرہے ہیں ؟ یہ بیٹھنے کے لیے نہیں بلکہ آج کے پروگرام کی نظامت سنبھالنے آرہے ہیں ۔کیا پروگرام ہے آج؟ آج کے پروگرام کا نام ہے ’’روحوں سے ملاقات‘‘۔تو ہال میں جتنے لوگ ہیں سب روحیں ہیں ؟ جی ہاں ایک دو کو چھوڑ کر سب روحیں ہیں ؟ وہ ایک دو کون ہیں؟ ایک آپ اور ایک میں ۔۔۔
 
ش:یہ کون ہیں ؟
ایس: یہ غالب ہیں۔
ش: اور یہ؟
ایس: یہ میرتقی مؔیر ہیں۔
ش:کیا مرزا محمد رفیع السوؔدا نہیں آئے؟
ایس:نہیں وہ نہیں آئے ، کچھ درباری مصروفیات اور کچھ نت نئے قصائد لکھنے کی دُھن،بس اِسی لیے وہ نہیں آئے۔
ش: یہ دوصاحبان کون ہیں جو لمبے لمبے ڈگ بھرتے چلے آتے ہیں ؟
ایس:یہ پطرس بخاری اور اُن کے چھوٹے بھائی زیڈ اے بخاری ہیں۔
ش : تمام سیٹیں تو بھر چکیں ، کہاں بیٹھیں گے یہ؟
ایس: یہ بیٹھیں گے نہیں کیونکہ پروگرام کی نظامت اِ ن کے ہی سپرد ہے۔
ش: کیا پروگرام ہے آج؟
ایس: پروگرام ہے ’’روحوں سے ملاقات‘‘۔
ش:تو کیا سب روحیں ہیں یہاں؟
ایس : جی ایک دو کو چھوڑ کر سب روحیں ہیں یہاں۔
ش : تو وہ ایک دو کون ہیں؟
ایس: آپ اور میں۔
سنگل باکس میں لکھی یہ تحریرجیسی لکھتے وقت تھی ویسی ہی پوسٹنگ کے بعد رہی، واہ !
 

ظہیراحمدظہیر

لائبریرین
یہ کون ہیں ؟یہ غالب ہیں اور یہ ؟ یہ میرتقی میر ہیں ۔کیا مرزا محمد رفیع السودا بھی آئے ہیں؟ نہیں آپ تو جانتے ہیں دربار سے فرصت اور قصیدہ خوانی سے فراغت ملے تو کسی اور طرف کی سوجھے۔ اچھا یہ دو صاحب کون ہیں جولمبے لمبے ڈگ بھرتے آرہے ہیں ؟ یہ پطر س بخاری اور اُن کے بھائی زیڈاے بخاری ہیں ۔ یہاں بیٹھنے کی جگہ تو ہے نہیں تو یہ کیوں چلے چلے آرہے ہیں ؟ یہ بیٹھنے کے لیے نہیں بلکہ آج کے پروگرام کی نظامت سنبھالنے آرہے ہیں ۔کیا پروگرام ہے آج؟ آج کے پروگرام کا نام ہے ’’روحوں سے ملاقات‘‘۔تو ہال میں جتنے لوگ ہیں سب روحیں ہیں ؟ جی ہاں ایک دو کو چھوڑ کر سب روحیں ہیں ؟ وہ ایک دو کون ہیں؟ ایک آپ اور ایک میں ۔۔۔

شکیل احمد خان23 ، بھائی آپ نے شاید اوپر نبیل صاحب کا مراسلہ نہیں دیکھا ۔ ویب پر شاعری کی فارمیٹنگ ممکن نہیں ہے ۔
 
میں ریڈیو ہوں ۔اللہ اللہ ایک میرا بھی دور تھا کہ جب میرا ہی دوردورہ تھا۔میں پڑھے لکھے اور متمول گھرانوں کی چیز سمجھا جاتا تھا ۔میرے دم سے اُس خاندان کی رونق، چہل پہل اور خوشیاں تھیں۔آس پاس کے لوگ مجھے حیرت سے سنتے اور حسرت سے دیکھتے مگر میں ہر ایک کی پہنچ میں کہاں تھا۔صبح ہوتی اور سب سے پہلے میں بیدار ہوتا۔پہیہ گھومتا اور سوئیاں سیلون پر جاٹکتیں اور پھر کے ایل سہگل کی حسرت ویاس میں ڈوبی آواز، سی ایچ آتماکی لرزتی لہراتی صدا، زہرہ بائی انبالے والی کی برہا میں تربترآہ و بکا، کجن بائی کے دعوت ناموں سے بڑھ کر گیت فضاپر حکمرانی کرنے لگتے۔۔۔اِن کا دورِ اقتدار ختم ہوتا تو نئی آوازیں کانوں میں رس گھولتیں۔۔۔

@شکیل احمد خان23 ، بھائی آپ نے شاید اوپر نبیل صاحب کا مراسلہ نہیں دیکھا ۔ ویب پر شاعری کی فارمیٹنگ ممکن نہیں ہے ۔
جی محترم میں نے نبیل صاحب کا مراسلہ پڑھ لیا اور اب میں نثری عبارتوں کی مختلف انداز میں فارمیٹنگ کی مشق اور تجربے کررہا ہوں۔۔
 
اللہ کرے جہاں کو میری یاد بھول جائے
اللہ کرے کہ تم کبھی ایسا نہ کرسکو
۔۔
آہ کو چاہیے اِک عمر اثر ہونے تک
کون جیتا ہے تیری زلف کے سر ہونے تک​
۔۔
آہ کو چاہیے اک عمر اثر ہونے تک​
کون جیتا ہے تیری زلف کے سر ہونے تک
کون جیتا ہے تیری زلف کے سر ہونے تک
آہ کو چاہیے اک عمر اثر ہونے تک
آہ کو چاہیے اک عمر اثر ہونے تک
آہ کو چاہیے اک عمر اثر ہونے تک
 
آخری تدوین:
الف انار ب بکری پ پنکھا ت تختی ٹ ٹوپی ث ثمر ج جہاز چ چاقو ح حقہ

جو بھی کچھ ہے محبت کا پھیلاؤ ہے۔ ہوگا مگر خانے میں الفاظ کیوں نہیں پھیل جاتے​

جب دل کو ستائے غم
پاس نہ ہوہمدم آنکھ جو ہووے نم​


 
کوششیں جاری ہیں:
ویرگاتھاکال​
پھر ملو گے کہیں اس بات کا دعویٰ کرلو
ہم سے اک اور ۔،ملاقات کا دعویٰ کرلو​
 
آخری تدوین:
اُمید کی کِرن
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔///////////////////////////
ہم نےپانچ ڈبے بنائے دو دائیں طرف کے ڈبے اور دوہی بائیں طرف کے ڈبے خالی چھوڑ دئیے بلکہ اُن میں ایک لکیرسی دیکر اُسے سفید رنگ سے چھپا دیا۔ اب درمیان والے ڈبے میں ٹیکسٹ لکھنا شروع کیا۔ ہم نے دیکھا کہ جسٹی فی کیشن کا فیچر برابر کام کررہا ہے سطر بھر جانے پر الفاظ خود بخود اگلی سطر میں منتقل ہوجاتے ہیں اور سطریں بھی خود کار انداز میں جسٹی فائی ہوجاتی ہیں ۔ہم نے اپنی اِس کامیابی پر چائے کا ایک گھونٹ بھرا پھر ایک اور گھونٹ لیاپھر ایک اور ، ایک اور ایک اور مگر اب ہم نے محسوس کیا چائے کے بجائے ہوا ہے جسے ہم گھونٹ گھونٹ تلڑ میں اُتاررہے ہیں ۔ ہمیں رئیس امروہوی کی مشق تنفسِ نور یادآگئی اور ہم نے ٹیکسٹ کی آخری سطر پر فل اسٹاپ لگا کر جسٹی فی کیشن کی یہ مشق لپیٹ دی۔​
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔/////////////////////۔۔۔۔۔۔۔
 
آخری تدوین:
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
ریڈیو
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
میں ریڈیو ہوں ۔ ایک زمانہ تھا میرے خانہ ٔ نطق سے بڑی خوبصورت اور دلکش آواز میں کبھی یہ ریڈیوپاکستان کراچی ہے ، کبھی یہ آل انڈیا ریڈیو کی اُردُو سروس ہے اور کبھی ہم بی بی سی لندن سے بول رہے ہیں جیسے اعلانات ہوا کرتے تھے اور پھر نت نئے دلچسپ پروگراموں کا سلسلہ چھڑ جایا کرتا تھالیکن اب بطورریڈیویہ صورتحال نہیں رہی بلکہ :​
مدتیں ہوگئی ہیں چپ رہتے۔۔۔ کوئی سنتا تو ہم بھی کچھ کہتے​
جیسی حالت ہے۔جس گھرانے کے جدِ امجد بڑے چاؤ سے مجھے خریدکر لائے تھے ، وہ بھی دنیا میں نہیں رہے مگر اُن کی اولاد نے بہرحال مجھے دل سے لگا کر رکھا لیکن اب جبکہ اُن کی تیسری یا چوتھی پشت برسر ِ زمین ہے تو مجھے سراسر نظر انداز کردیا گیاہے:​
نہ کسی کی آنکھ کا نور ہوں نہ کسی کے دل کا قرار ہوں​
کچھ عرصہ پہلے تک پھر بھی میرا یہ احساس زندہ تھا کہ میں ریڈیو ہوں مگر اپنوں کی سردمہری، غیروں کی لاتعلقی اور ہماشُماکی بے حسی سےیہ احساس تو کیا باقی رہتا یہ سوال دامنگیر ہے:​
اندھے جہان کے اندھے راستے جاؤں تو جاؤں کہاں؟​
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
 
آخری تدوین:
نوائے لتامنگیشتر​
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ہمیں خدا نے ملکہ ٔ ترنم نور جہاں عطا کی تھیں اور ہندُستان کو لتامنگیشتر ودیعت ہوئیں۔ہماری نورجہاں کا ترنم تو طافو کی موسیقی اور سلطان راہی کی ہیروئینوں کی بھینٹ چڑھ گیا مگر لتا کونوشادعلی ، مدن موہن اور ایس ڈی برمن جیسے موسیقاروں اور مالاسنہا، آشا پاریکھ اور مینا کماری جیسی اداکاراؤں اور حسرت جے پوری،آنندبخشی ،مجروح سلطان پوری جیسے شعرائے کرام نے چندن بنادیا۔
کبھی کبھی میرے دل میں خیال آتا ہے کہ اگر نور جہاں سنبھل کر چلتیں تو اُن کے گلے کا ملکوتی آہنگ نوائے لتا سے کہیں بڑھ کر تھا۔​
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

ٹیبل یا باکس کاایک استعمال یوں بھی ہے۔۔تین باکس بنائیں ۔ دائیں اور بائیں والے کو ڈیشز سے بھردیں۔بیچ والے میں لکھنے سے پہلے جسٹی فی کیشن کے ٹول سے جسٹی فائی کرلیں۔ ڈیشز کو سفید رنگ دیکر چھپادیں اور باکس کو بھی نوبارڈر پر لگادیں ۔اوپر جس میں عنوان دیا گیا ہے وہ بھی نوبارڈرکردیں اور نو بیک گراؤنڈ بھی آن کردیں۔
اب یہی عمل اگلے مراسلے میں کروں گا اور صرف عبارت رہنے دوں گا بارڈر اور بیک گراؤنڈ مٹا دوں گا۔
 
آخری تدوین:
نوائے لتا منگیشتر​
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ہمیں خدا نے ملکہ ٔ ترنم نور جہاں عطا کی تھیں اور ہندُستان کو لتامنگیشتر ودیعت ہوئیں۔ہماری نورجہاں کا ترنم تو طافو کی موسیقی اور سلطان راہی کی ہیروئینوں کی بھینٹ چڑھ گیا مگر لتا کونوشادعلی ، مدن موہن اور ایس ڈی برمن جیسے موسیقاروں اور مالاسنہا، آشا پاریکھ اور مینا کماری جیسی اداکاراؤں اور حسرت جے پوری،آنندبخشی ،مجروح سلطان پوری جیسے شعرائے کرام نے چندن بنادیا۔
کبھی کبھی میرے دل میں خیال آتا ہے اگر نور جہاں سنبھل کر چلتیں تو اُن کے گلے کا ملکوتی آہنگ نوائے لتا کے آگے لڑکھڑا نہیں جاتا۔۔​
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔


دیکھ لیں میں نے عبارت اور اِس کے عنوان کے سِوا سیل کے تمام نقوش مٹادئیے ہیں ۔
 
آخری تدوین:
مگر ایک خرابی میرے تجربے میں آرہی ہے ، دیگر ناظرین بھی شاید اُس سے شاکی ہوں ۔ وہ خرابی یہ ہے کہ یہ عبارت جیسے لکھی گئی اور جس طرح لکھی گئی ایل سی ڈی /ایل ای ڈی اسکرین پر توبعینہٖ ویسے ہی نظر آرہی ہے مگر فون کی اسکرین پر یہ اِس قدر تتر بتر نظر آتی ہے کہ ساری محنت، جستجو،شوق ، لگن،چاہت، تمنا، آرزو وغیرہ وغیرہ کا خون ہوجاتا ہے ۔۔
 
منشی سجاد حسین اُردُو کے مزاحیہ ادیب ہیں صحافت میں مزاحیہ اخبا ر’’اودھ پنچ‘‘ آپ ہی کے ندرتِ خیال کا لذیذ ثمر ہے۔واقعاتِ عالم، مسائلِ امروز و فردا، سماجیات، معاش اور زندگی کے دیگر موضوعات پر خبریں ، تبصرے اور تجزیے منشی سجاد حسین کے قلم سے زندگی پاتے اور پڑھے لکھے لوگوں کی گفتگو کا موضوع بنتے رہے۔اُن کی ناو ل نویسی کا بھی ایک اپنا ہی رنگ تھا۔​
۔۔۔۔۔
اُن کے چند ناولوں کے نام جو اِس وقت یادآرہے ہیں ،یہ ہیں:’’احمق الذین‘‘،’’حاجی بغلول‘‘،’’طرح دار لونڈی ‘‘ ،’’کایا پلٹ‘‘وغیرہ ۔
منشی صاحب ایک صاحب ِ طرز مزاح نگار تھے ،بات سے بات نکالنااور خاص طور پر مضحکہ خیز اور ہنسوڑ بات نکالنا اُنھیں خوب آتا تھا اِس پر طرہ یہ کہ لکھنوی تمدن کے پروردہ تھے تو ناشائستگی میں بھی شائستگی کارنگ نمایاں رہتا۔​
۔۔۔۔۔۔
منشی صاحب کو اپنے وقت کے جیدمزاح نگاروں کی رفاقت اور قلمی معاونت حاصل تھی جیسے نواب سید محمد آزاد،پنڈت تری بھون،منشی جوالاپرساد اور سب میں پیش پیش اکبرالہ آبادی۔اِن حضرات کا نشانہ سرسید احمد کی جدیدتعلیم ،نیچری خیالات،مغربی تمدن کی حمایت اور اِس طرح کی اور اور باتیں تھیں ۔ اِس دھن میں منشی صاحب اور آپ کے مصاحبین کبھی کبھی حد سے گزرجاتے۔​

یہاں میں نے کالم نویسی کا تجربہ کیا ہے کہ تحریرتین کالموں میں ایسے سماجائے کہ دیکھنے میں بھلی اور پڑھنے میں سہل لگے یعنی سکرول نہ کرنا پڑے۔
 
آخری تدوین:
عبارتوں کو بصارتوں کے لیے خوشگوار نظارہ بنانے یاماضی میں جیسے خوش رقم کاتبوں کے دستِ حرف شناس سے کاغذپر چھپتی رہی ہیں ،وہی معیار کمپیوٹر اسکرین پرلانے اور بعدازاں موبائل پر دکھانے کی یہ کوششیں جاری ہیں ۔۔۔۔۔
 
آخری تدوین:
ہزاروں خواہشیں ایسی کہ ہر خواہش پہ دم نکلے
ڈرے کیوں میرا قاتل کیا رہے گا اُس کی گردن پر​
۔۔۔۔
بہت نکلے مرے ارمان لیکن پھر بھی کم نکلے
وہ خوں جو چشمِ تر سے عمر بھر یوں دم بہ دم نکلے​
۔۔۔۔
۔۔۔۔
۔۔۔۔
ہزاروں خواہشیں ایسی کہ ہر خواہش پہ دم نکلے
ڈرے کیوں میرا قاتل کیا رہے گا اُس کی گردن پر ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
وہ خوں جو چشمِ تر سے عمر بھر یوں دم بہ دم نکلے نکلے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ نکلے۔۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔
وہ خوں جو چشمِ تر سے عمر بھر یوں دمبدم نکلے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔نکلے۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
نالہ ہے بلبلِ شوریدہ ترا خام ابھی!
 
آخری تدوین:
ہزاروں خواہشیں ایسی کہ ہر خواہش پہ دم نکلے نکلے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
بہت نکلے مرے ارمان لیکن پھر بھی کم نکلے نکلے،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

اِسے بھی خام بلکہ ناکام کہیں گے۔۔
 
آخری تدوین:
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔بب۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ہزاروں خواہشیں ایسی کہ ہر خواہش پہ دم نکلے نکلے۔۔۔
بہت نکلے مرے ارمان لیکن پھر بھی کم نکلے نکلے۔۔۔۔
ڈرے کیوں میرا قاتل کیا رہے گا اُس کی گردن پر پر۔۔۔
وہ خُوں جو چشمِ ترسے عمر بھر یوں دم بہ دم نکلے
۔۔۔۔۔نکلےنکلے
نکلے۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
بلبل کے کاروبار پہ ہیں خندہ ہائے گُل۔۔۔
 
آخری تدوین:
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ہزاروں خواہشیں ایسی کہ ہر خواہش پہ دم نکلے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
بہت نکلے مرے ارمان لیکن پھر بھی کم نکلے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ڈرے کیوں میرا قاتل کیا رہے گا اس کی گردن پر ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
وہ خوں جو چشمِ تر سے عمر بھر یوں دم بدم نکلے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
نکلنا خلد سے آدم کا سنتے آئے ہیں لیکن ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
بہت بے آبرو ہو کر ترے کوچے سے ہم نکلے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
بھرم کھل جائے ظالم تیرے قامت کی درازی کا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اگر اس طرۂ پر پیچ و خم کا پیچ و خم نکلے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
مگر لکھوائے کوئی اس کو خط تو ہم سے لکھوائے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ہوئی صبح اور گھر سے کان پر رکھ کر قلم نکلے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ہوئی اس دور میں منسوب مجھ سے بادہ آشامی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
پھر آیا وہ زمانہ جو جہاں میں جام جم نکلے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ہوئی جن سے توقع خستگی کی داد پانے کی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
وہ ہم سے بھی زیادہ خستہ ٔ تیغِ ستم نکلے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
محبت میں نہیں ہے فرق جینے اور مرنے کا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اُسی کو دیکھ کر جیتے ہیں جس کافر پہ دم نکلے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کہاں مے خانہ کا دروازہ غالبؔ اور کہاں واعظ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
پر اتنا جانتے ہیں کل وہ جاتا تھا کہ ہم نکلے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

غالب کی یہ غزل لکھتے وقت جس حالت میں تھی پوسٹنگ کے بعد بدل گئی ہے ۔لکھتے وقت جو حالت تھی اُس کا اسکرین شارٹ اگلے مراسلے میں پیش /پوسٹ کرتا ہوں ، انتظار فرمائیے۔
 
آخری تدوین:
Top