اوبنٹو پر رہتے ہوئے بوٹ میں سے ونڈوز سیون کس طرح نکالوں؟

رند نے 'لینکس کارنر' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏فروری 28, 2011

  1. رند

    رند محفلین

    مراسلے:
    359
    السلام علیکم
    میں نے پہلے ونڈوز سیون انسٹال کی ہوئی اس کے بعد میں نے لائف یو ایس بی سے اوبنٹو کا ورژن ٹن انسٹال کیا اس کے بعد میں نے کہا جی کہ اوبنٹو کو نکال دیتا ہوں اس کے لیے میں نے ونڈوز میں ہارڈ ڈسک مینجمنٹ میں جاکر اوبنٹو والی پارٹیشنز کو ڈیلیٹ کردیا اس کے بعد جب سسٹم ری سٹارٹ کیا تو پھر ونڈوز خراب ہوگئی اور بوٹ نہیں ہو رہی تھی میں نے پھر ونڈوز سیون کی سی ڈی ڈال کر ونڈوز والی پارٹیشن کو فارمیٹ کردیا اور اس کے بعد اوبنٹو کی لائف یو ایس بی سے میں نے اوبنٹو کو دوبارہ انسٹال کر لیا اب میں اوبنٹو ہی استعمال کر رہا ہے مسلہ یہ ہے کہ جب بھی میں کمپیوٹر کو چلاتا ہوں تو باوجود اس کے کہ میں نے ونڈوز سیون کو مکمل طور پر فارمیٹ کر دیا ہے پھر بھی بوٹ آپشن میں ونڈوز سیون سے بوٹ کرنے کا آپشن آتا ہے اور جب میں اس پہ کلک کرتا ہوں تو ونڈوز نہیں آتی بلکہ کالے رنگ کی ڈاس کی سکرین آجاتی ہے میری آپ سے گزارش ہے کہ کوئی طریقہ بتائیں جس کی مدد سے میں بوٹ میں سے ونڈوز سیون کو نکال لوں اور میرے سسٹم میں ونڈوز سیون وغیرہ کی کوئی فالتو فائل نا رہے اور آئندہ اگر میں اوبنٹو کو ختم کرکے دوبارہ ونڈوز سیون انسٹال کروں تو اوبنٹو کو ان انسٹال کرنے کا طریقہ بھی بتائیں شکریہ
     
  2. asakpke

    asakpke محفلین

    مراسلے:
    290
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Busy
    وعلیکم اسلام، آپ لینکس میں یہ کمانڈ چلا کر چیک کریں۔
    کوڈ:
    sudo update-grub 
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  3. asakpke

    asakpke محفلین

    مراسلے:
    290
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Busy
    لینکس ختم کر کے ونڈوز انسٹال کرنے کے لیے مائیکروسافٹ کے اس ربط کو چیک کریں۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  4. رند

    رند محفلین

    مراسلے:
    359
    عامر بھائی جواب دینے کا بہت شکریہ لیکن اس کمانڈ سے کوئی فرق نہیں پڑا۔
     
  5. asakpke

    asakpke محفلین

    مراسلے:
    290
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Busy
    میرا خیال تھا کہ گرب مینو میں ونڈوز کی انٹری فالتو ہے جو کہ اس کمانڈ سے ختم ہو جانی چاہیے۔ بہرحال پریشانی کی کوئی بات نہیں۔ میرے خیال میں یہ صرف فالتو انٹری ہی ہے، ونڈوز تو آپ نے خود فامیٹ کی تھی۔

    کیا آپ نے ونڈوز سی کے علاوہ کسی دوسری ڈرائیو میں انسٹال کی تھی؟
     
  6. رند

    رند محفلین

    مراسلے:
    359
    عامر بھائی بس مسلہ حل ہوگیا ہے میں نے نئےسرے سے ونڈوز سیون اور اوبنٹو ٹن پوائٹ فور انسٹال کر لیا ہے اس سے پہلے ٹن پوائنٹ ٹن انسٹال کیا تھا لیکن وہ مجھے بلکل بھی اچھا نہیں لگا ایک بات اور یہ بھی پوچھنا چاہتا ہوں میرے پاس کمپیک کا پریسیریو جی اکھسٹھ ہے اس کا ویڈیو کارڈ اے ٹی آئی انٹل کا ہے میں نے جب اوبنٹو میں اس کے گرافک والے اضافی فیچرز آپ کے بلاگ پر فراہم کردہ کمانڈ سے چلائے تو مسلہ ہوگیا کیونکہ جب مین نے کمپیوٹر ری سٹاٹ کیا تو سکرین بار بار بلنکنگ کرنے لگ گئی میرے خیال میں اوبنٹو کے گرافک کے فیچرز کے لیے نیویڈیا کا کارڈ ہونا لازمی ہے۔ کیا یہ درست ہے؟
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  7. محمد سعد

    محمد سعد محفلین

    مراسلے:
    2,901
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Bored
    اس کو حل تو نہیں کہتے۔ اس کو تو جگاڑ کہتے ہیں۔ :grin:
    حل یہ ہے کہ لینکس کا جو بوٹ لوڈر ہے "گرب"، اس کی سیٹنگز والی فائل یہاں پر پڑی ہوتی ہے۔
    کوڈ:
    /boot/grub/grub.conf
    (اگر دائیں سے بائیں متن کے چکر میں / کی علامت غلط جگہ پر نظر آئے تو تھوڑا دماغ لڑا کر سمجھ لینا۔ :) )
    اس میں ونڈوز والا حصہ عموماً ایسا ہوتا ہے۔
    کوڈ:
    title MS Windows
    	rootnoverify (hd0,0)
    	chainloader +1
    ونڈوز کی اینٹری ختم کرنے کے لیے صرف ان سطور کو مٹا دیں یا پھر ان میں سے ہر سطر کے شروع میں # کی علامت لگا دیں جس سے بوٹ لوڈر انہیں نظر انداز کر دے گا۔ دوسرے طریقے میں آپ اسے بعد میں آسانی سے واپس فعال بھی کر سکتے ہیں اگر کبھی ونڈوز نصب کرنا ہو۔

    جہاں تک گرافکس ڈرائیور والے مسئلے کا تعلق ہے تو پہلی بات تو یہ کہ اے ٹی آئی اور انٹل دو الگ الگ کمپنیاں ہیں۔ شاید آپ اے ٹی آئی کی بات کر رہے ہیں۔ آپ نے چونکہ ابنٹو کا پرانا نسخہ نصب کیا ہے تو اس میں ڈرائیور بھی نسبتاً پرانا ہی ہوگا۔ چونکہ آپ نے ابنٹو کے تازہ ترین نسخے کے ساتھ ڈرائیور کے کسی مسئلے کا ذکر نہیں کیا تو بظاہر یوں لگتا ہے کہ نئے نسخے میں یہ مسئلہ حل کیا جا چکا ہے۔ بہتر تو یہی ہوگا کہ آپ اپنے پاس تازہ ترین نسخہ ہی رکھیں۔ آپ کو نسخہ 10.10 میں کون سی چیز پسند نہیں آئی؟ اسے ہم 10.04 جیسا کر لیں گے۔ کیا خیال ہے؟
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  8. محمد سعد

    محمد سعد محفلین

    مراسلے:
    2,901
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Bored
    ارے ہاں۔ میں یہ بتانا تو بھول ہی گیا تھا کہ grub.conf والی فائل میں، باقی تمام سسٹم فائلوں کی طرح، عام صارف کی حیثیت سے تبدیلی نہیں کی جا سکتی۔ اس کو انتظامی اختیارات کے ساتھ کھولنے کے لیے یہ طریقہ استعمال کریں۔
    Alt+F2 کا شارٹ کٹ استعمال کریں تو کمانڈ چلانے کا "ڈبہ" کھل جائے گا۔ اس میں یہ کمانڈ لکھ دیں۔
    کوڈ:
    gksu gedit /boot/grub/grub.conf
    یا شاید یہ کمانڈ ہوتی ہے
    کوڈ:
    gksudo gedit /boot/grub/grub.conf
    یہ آپ سے آپ کا پاس ورڈ پوچھے گا اور فائل کو قابلِ مدون حالت میں کھول دے گا۔ بہتر ہوگا کہ احتیاطاً فائل کی ایک بیک اپ نقل بھی پاس رکھ لیں۔
    اس کمانڈ میں gksu یا gksudo کا کام کسی اطلاقیے کو انتظامی اختیارات کے ساتھ کھولنا ہے، gedit آپ کا ٹیکسٹ ایڈیٹر ہے اور آخر میں، جیسا کہ آپ جانتے ہیں، فائل کا نام۔
    اگر پورے فائل منیجر کو انتظامی اختیارات کے ساتھ کھولنا چاہیں تو یہ کمانڈ استعمال کریں۔
    کوڈ:
    gksu nautilus
    اور جیسا کہ آپ سمجھ چکے ہوں گے، nautilus آپ کے طے شدہ (ڈیفالٹ) فائل منیجر کا نام ہے۔

    اگر یہ نسخہ کام نہ کرے تو پریشان ہونے کی کوئی ضرورت نہیں۔ کیونکہ اس کام کے کرنے کا یہ محض واحد طریقہ نہیں ہے۔ اگر یوں کام نہ بنا تو کسی اور طریقے سے یہی کام کر لیں گے۔ ;)
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  9. رند

    رند محفلین

    مراسلے:
    359
    بہت شکریہ محمد سعد بھائی ۔ اب اس کو چاہے جگاڑ کہہ دیں لیکن مسلہ تو اسی جگاڑ سے حل ہوگیا ۔ اور دوسری بات جو ڈرائیور والی ہے وہ یہ ہے کہ سکرین نے بلنکنگ اسی وقت شروع کی جب کہ اوبنٹو کے اضافی گرافک والا پیکج Compiz Fusion ابوشامل بھائی کے بلاگ کی اس پوسٹ پر بتائی گئی کمانڈ سے انسٹال کیا۔ میرا خیال یہی ہے کہ چونکہ میرے لیپ ٹاپ میں نیویڈیا کا ویڈیو کارڈ نہیں ہے اسی لیے یہ بلنکنگ والا مسلہ پیش آیا ۔ اور اوبنٹو کے نئے ٹن پوائنٹ ٹن ورژن میں بری بات مجھے یہ لگی کہ ایک تو اس میں میرا ماوس کے کلک بٹن ہی کام نہیں کررہے تھے ۔ دوسرا اس کے دائیں طرف جو پینل ہوتا ہے وہ بہت غیر مانوس ہے میرے لیے اس میں فائل مینجر کا لنک ہی نہیں ٹریش پہ کلک کرو تو آتا ہے پھراس کو خود پینل میں پیسٹ کرنا پڑتا ہے ۔ دوسرے یہ کہ اس میں سافٹ ویر انسٹالیشن وغیرہ بھی مجھ کو مختلف لگی ۔ اور اصل بات یہ ہے کہ شاید ایک دو سال پہلے میں نے اوبنٹو کی سی ڈی فری میں منگوائی تھی تب کچھ دنوں کے لیے اس کو استعمال کیا تھا اور پھر ایک دوسال کے بعد اب اس اوبنٹو ٹن پوائنٹ فور کو استعمال کر رہا ہوں شاید تیسرا چوتھا دن ہوگا میرا اس کے استعمال کا اس لیے میں اسی کے یوزر انٹرفیس سے مانوس ہوچکا ہوں پہلے اس کو سیکھ لوں پھر اپ گریڈ بھی کر لوں گا انشاءاللہ۔ بہرحال میں آپ کی معاونت کے لیے ممنون ہوں اور آپ نے جو اس تفصیل سے جواب دیا اس کے لیے آپ کا شکریہ ادا کرتا ہوں۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  10. asakpke

    asakpke محفلین

    مراسلے:
    290
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Busy
    میرے خیال میں فائل grub.conf کی بجائے grub.cfg ہو گی۔

    اور آپ جب بھی یہ کمانڈ sudo update-grub چلائیں گے یا یہ لینکس اپڈیٹ ہو گی تو grub.cfg فائل بدل سکتی ہے۔ اس لیے grub.cfg میں تبدیلی نہں کرنی چاہیے۔ بلکہ تبدیلی کرنے کے لیے اس ربط کو چیک کریں۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1

اس صفحے کی تشہیر