میں نے لکھا ہے کہ بعض حضور ص کیلئے تھے بعض ہمارےلئے
آپ کے ہاں ہو سکتا ہے کہ شرائط نہ ہوں۔ ویسے آپ نے خود لکھا ہے کہ "لڑکی سے پوچھ کر" تو یہ ایک شرط ہی ہوئ نا۔
میرا مطلب ہے کہ آپکو یہ رشتہ پسند ہے؟ یہ پوچھتے ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔
اگر نہ پوچھا جائے یا لڑکی انکار کر دے تو نکاح نہیں ہو گا چاہے "نہ" اس نے شرم کی وجہ سے کی ہو یا بےشرمی کی وجہ سے۔
جی نہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔پھر وہ لڑکے لڑکیاں جو کسی اور کو پسند کرتے ہیں اور ان کی شادی کسی اور کے ساتھ کرادیں،تو کیا ان کی ساری زندگی ایک دوسرے کے ساتھ ناجائز ہوگی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ان سے پوچھنا ضروری ہے پر یہ نہیں کہہ سکتے کہ انکا نکاح نہیں ہوا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ماں باپ چاہے اولاد کو آگ میں بھی پھینک دے تو بھی وہ ان کی بھلائ کیلئے ایسا کرتے ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔اور اولاد کی بھلائ اسی میں ہے کہ ماں باپ کی مان لے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔پوچھنا ضروری اسلئے ہے کہ ان دونوں نے ساری زندگی ایک دوسرے کے ساتھ گزارنی ہوتی ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔
نابالغ اور پاگل کا نکاح نہیں ہوتا یہی تو رونا رو رہے ہیں اتنی دیر سے۔
کیوں نہیں ہوتا؟ کس نے کہا؟ میں نے خود اپنے رشتہ داروں میں کئ پاگلوں کی جوڑی دیکھی ہے۔
یہ ضروری نہیں ہے کہ ہر بیوی کو ایسا زبردستی کا انتہائ برا شوہر اچھا ہی لگے۔
دوسرے نابالغ لڑکی کے ساتھ اس کا "شوہر" جو کچھ کرے گا اس کا کیا ہو گا؟
کچھ کو اچھا نہیں لگتا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔پر 90 فیصد کو اچھا لگتا ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
مگر اگر نکاح کی شرائط پوری نہ ہوں تو نکاح نہیںہوتا۔ مثال کے طور پر ایک شرط گواہوں کی ہے۔ لہذا گواہوں کے بغیر نکاح نہیں ہوتا۔ آپ کا لاجک لڑایا جائے تو پھر تو نکاح کے لئے نہ گواہوںکی ضرورت ہے نہ ایجاب و قبول کی۔ پھر نکاح اور زنا یا زنا بالجبر میں کیا فرق رہ گیا؟
میں نے ایسے شرائط کی بات نہیں کی جو حضورص نے بتائ ہیں میں نے ان شرائط کی بات کی ہے جو شروع میں کسی نے لکھی تھی۔۔۔۔۔۔۔۔۔ حضرت فاطمہ رض کا نکاح کیسے ہو؟۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔حضور ص نے گھر آکر فاطمہ رض سے پوچھا کہ علی رض تمہارا رشتہ مانگ رہے ہیں تمہیں پسند ہے کہ نہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔فاطمہ رض شرماکر کمرے میں چلی گئ(کوئ جواب نہیں دیا) حضور ص سمجھ گئے کہ انہیں منظور ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اور باہر آکر کچھ صحابہ کو بلایا اور ان کے سامنے نکاح کرادیا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔بس کوئ شرائط وغیرہ نہیں