زین
لائبریرین
آپ کی تو بات ہی کیا ہے !میں کہتا ہوں کہ اگر شادی نہ ہی کی جائے تو بہتر ہے۔ ساری عمر کی غلامی میں جکڑ دیا جاتا ہے آزاد انسان!
آپ کی تو بات ہی کیا ہے !میں کہتا ہوں کہ اگر شادی نہ ہی کی جائے تو بہتر ہے۔ ساری عمر کی غلامی میں جکڑ دیا جاتا ہے آزاد انسان!
یعنی آپ کے مطابق قصور سارا اسلام کا ہے فاطمہ؟
ارے آپ دونوں تو شادی کے ہی خلاف ہوگئے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔آپ کی تو بات ہی کیا ہے !
نہیں! میں تو شادی کے بالکل بھی خلاف نہیں ۔ارے آپ دونوں تو شادی کے ہی خلاف ہوگئے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
شمشاد بھائ آپ نے یہ بات غلط کہہ دی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔بھلے ہی کتنی عمر کا آدمی ہو پر مسلمان ہو تو شادی کرادینی چاہئے اور بھلے ہی ہم عمر ہو۔خوبصورت ہو مالدار ہو خوش اخلاق ہو پر غیر مسلم ہو تو شادی نہیں کرنی چاہئے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔غیر مسلم سے شادی کرنا حرام ہے میں نے قرآن مجید میں پڑھا۔۔۔۔۔۔وہ آیت بھول چکی ہوں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔کبھی یاد آگئ تو لکھ دونگی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اور انکے ساتھ نکاح کرنے کے باوجود بھی نکاح نہیں ہوتا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔جب اللہ تعالی نے کہ دیا کہ غیر مسلم سے شادی جائز نہیں تو ہم کون ہوتے ہیں ایسے فیصلے کرنے والے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔جناب شادی اصول فطرت کے عین مطابق ہے۔ بھلے ہی کوئی کسی بھی مذہب سے تعلق رکھتا ہو۔
لوگوں کی نظر میں قصور اسلام کا ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔میں نے یہ نہیں کہا کہ قصور اسلام کا ہے میرا مطلب تھا کہ اسلام کا یہ حکم ہے یعنی اللہ تعالی کا یہ حکم ہے اور سچا مسلمان وہی ہے جو اللہ تعالی کے حکم کے آگے سر جھکادے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اب کچھ باتیں اور بھی ایسی ہیں جس میں لوگوں کو (اسلام پر)اعتراض ہے۔۔۔۔۔۔۔۔(1)4 شادیاں کرنا(اب آپ اس بارے میں کچھ کہئے)۔۔۔۔۔۔(2)پردہ کرنا۔۔۔۔۔۔۔اب کیا مفتی صاحب لوگوں کے اعتراض کی وجہ سے اسلام چھوڑدے۔۔۔۔۔۔۔۔۔نہیں یہ مفتی ہی اسلام کے چراغ ہیں اگر یہ بجھ گئے تو ہم تو جانور بنجائیں گے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔آپ خود سوچئے
وہ کیا؟آپ کچھ اور قابلِ اعتراض احکام بھول گئ ہیں۔
شکر ہے میں بھی سوچنے لگی کہ شمشاد بھائ ایسی بات کیسے کہہ سکتے ہیںارے وہ تو میں زین کی ہی ایک بات پر اس سے مذاق میں کہہ رہا تھا۔ وہ سمجھ گئے ہوں گے۔
اتنی چھوٹی عمر میں اپنی بیٹی کی شادی کریںکیوںکہ آپ اس کے سرپرست ہیں تو اس فیصلے کا حق آپ کے پاس ہے
لڑکی نابالغ ہو اور اپنا فیصلہ نہ کرسکتی ہو تو ایسے میں لڑکی سے اجازت نہیں لینا چاہئے۔
نکاح کی پہلی شرط عاقل اور بالغ ہونا ہے، لڑکی یا لڑکا نابالغ ہو تو اس کا نکاح نہیں ہوتا۔ البتہ بحث اس بات پر کی جاتی ہے کہ آیا بچہ کتنی عمر میں بلوغت حاصل کر لیتا ہے ۔
میرے خیال میں یہاں کی بحث پڑھ کے لگا ہے کہ کئی اراکین کو یہ نہیں پتہ کہ شادی ہوتی کیا ہے ۔ آپ میں اکثر نے شادیوں میں شرکت کی ہو گی، جہاں مہندی، ڈھولک اور دیگر رسم و رواج کا بھرمار ہوتا ہے، انہیں رسوم رواج کے دوران ایک عدد معاہدہ دو فریقین کے درمیان ہوتا ہے، جسے نکاح یا شادی کہتے ہیں ۔
نکاح میں دو افراد آپس میں مالی معاملات (حق مہر) طے کرتے ہیں ۔
اس بات کا عہد کرتے ہیں کہ ایک دوسرے سے وفادار رہیں گے ۔
اس بات کا عہد کرتے ہیں کہ مل کر ایک خاندان کی تشکیل کریں گے۔
اس بات کا اقرار کرتے ہیں کہ غم اور خوشی میں ایک دوسرے کے معاون ہوں گے ۔
ایک دوسرے کی غلطیوں کو درگزر کریں گے ۔
اور باقی بہت سی ذمہ داریاں جو اس تعلق سے منسلک ہیں کا بہ ہوش و حواس اقرار کرتے ہیں، اب شادی سے جڑی ذمہ داریوں کو 8 سال کا بچہ کتنا سمجھتا ہے؟ اور اگر وہ ان زمہ داریوں کا ادراک نہیں رکھتا تو اس عہد نامہ پر اقرار کیسے کر سکتا ہے؟ عہد نامہ پر اقرار کے لئے اس سے جڑی ذمہ داریوں کا اقرار کرنا ہوتا ہے ۔ اب آپ اپنے اردگرد کسی 8 سالہ بچے سے پوچھ کر دیکھیں کہ شادی اور اس کی ذمہ داریاں کیا ہیں ۔
میں آپ کا مشکور ہوں کہ آپ نے ذیل کے جملے (سرخ الفاظ) کی درست گرفت کی ہے :واقعی ہر بات کی شریعت میں رخصت ہونی چاہیئے۔ شراب، غلامی، زنا، شادی، طلاق، قتل، وغیرہ۔
میرے خیال سے اگر اس جملے کو تھوڑا سا تبدیل کر کے یوں کر دیا جائے تو مفہوم درست ہو جائے گا:صغر سنی کی شادی - حکم نہیں رخصت ہے اور انسانی زندگی کے ہر معاملے میں "استثنیٰ" پایا جاتا ہے۔ قرآن اور حدیث سے یہ رخصت ثابت ہے۔
اور جب یہ سارا گھن چکر ختم ھوتا ہے 2 انسانوں کی زندگی کا بیڑا غرق ھو چکا ھوتا یے۔
مجھے نہیں پتہ کہ نکاح میں کیا کیا شرائط وغیرہ ہوتے ہیں؟۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔کیونکہ میری نکاح تو تو ابو نے کرادی تھی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔مجھے نہیں لگتا کہ نکاح میں کوئ شرائط وغیرہ ہوتے ہیں کیونکہ پوری زندگی انہوں نے ایک ساتھ گزارنی ہوتی ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اگر وہ ان سب شرائط سے انکار کرے تو بھی ان دونوں پہ فرض ہے کہ وہ ایک دوسرے کا خیال رکھے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔وغیرہ وغیرہنکاح کی پہلی شرط عاقل اور بالغ ہونا ہے، لڑکی یا لڑکا نابالغ ہو تو اس کا نکاح نہیں ہوتا۔ البتہ بحث اس بات پر کی جاتی ہے کہ آیا بچہ کتنی عمر میں بلوغت حاصل کر لیتا ہے ۔
میرے خیال میں یہاں کی بحث پڑھ کے لگا ہے کہ کئی اراکین کو یہ نہیں پتہ کہ شادی ہوتی کیا ہے ۔ آپ میں اکثر نے شادیوں میں شرکت کی ہو گی، جہاں مہندی، ڈھولک اور دیگر رسم و رواج کا بھرمار ہوتا ہے، انہیں رسوم رواج کے دوران ایک عدد معاہدہ دو فریقین کے درمیان ہوتا ہے، جسے نکاح یا شادی کہتے ہیں ۔
نکاح میں دو افراد آپس میں مالی معاملات (حق مہر) طے کرتے ہیں ۔
اس بات کا عہد کرتے ہیں کہ ایک دوسرے سے وفادار رہیں گے ۔
اس بات کا عہد کرتے ہیں کہ مل کر ایک خاندان کی تشکیل کریں گے۔
اس بات کا اقرار کرتے ہیں کہ غم اور خوشی میں ایک دوسرے کے معاون ہوں گے ۔
ایک دوسرے کی غلطیوں کو درگزر کریں گے ۔
اور باقی بہت سی ذمہ داریاں جو اس تعلق سے منسلک ہیں کا بہ ہوش و حواس اقرار کرتے ہیں، اب شادی سے جڑی ذمہ داریوں کو 8 سال کا بچہ کتنا سمجھتا ہے؟ اور اگر وہ ان زمہ داریوں کا ادراک نہیں رکھتا تو اس عہد نامہ پر اقرار کیسے کر سکتا ہے؟ عہد نامہ پر اقرار کے لئے اس سے جڑی ذمہ داریوں کا اقرار کرنا ہوتا ہے ۔ اب آپ اپنے اردگرد کسی 8 سالہ بچے سے پوچھ کر دیکھیں کہ شادی اور اس کی ذمہ داریاں کیا ہیں ۔
اگر ایسا ہے تو پھر حضور ص اور حضرت عائشہ رض کا نکاح نہیں ہوا(نعوذ باللہ)۔۔۔۔حضرت عائشہ رض کی طرف سے ابو بکر رض تھے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔آج کی عائشہ کی طرف سے بھی انکے ابو ہی ہوں گے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔حضور ص نے یہ کرکے دکھایا کہ جائز ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔نکاح کی پہلی شرط عاقل اور بالغ ہونا ہے، لڑکی یا لڑکا نابالغ ہو تو اس کا نکاح نہیں ہوتا۔ البتہ بحث اس بات پر کی جاتی ہے کہ آیا بچہ کتنی عمر میں بلوغت حاصل کر لیتا ہے ۔
مجھے نہیں پتہ کہ نکاح میں کیا کیا شرائط وغیرہ ہوتے ہیں؟۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔کیونکہ میری نکاح تو تو ابو نے کرادی تھی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔مجھے نہیں لگتا کہ نکاح میں کوئ شرائط وغیرہ ہوتے ہیں کیونکہ پوری زندگی انہوں نے ایک ساتھ گزارنی ہوتی ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اگر وہ ان سب شرائط سے انکار کرے تو بھی ان دونوں پہ فرض ہے کہ وہ ایک دوسرے کا خیال رکھے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔وغیرہ وغیرہ
اگر ایسا ہے تو پھر حضور ص اور حضرت عائشہ رض کا نکاح نہیں ہوا(نعوذ باللہ)۔۔۔۔حضرت عائشہ رض کی طرف سے ابو بکر رض تھے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔آج کی عائشہ کی طرف سے بھی انکے ابو ہی ہوں گے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔حضور ص نے یہ کرکے دکھایا کہ جائز ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ایک اور بات یہ ہے کہ آپ جانتے ہیں کہ چھوٹی بچی سے شادی کے بارے پوچھا جاتا ہے تو وہ نا کرتی ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میں 15 کی تھی اور میں نا ہی کرتی تھی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ تو کیا ابو کو میری بات مان لینی چائیے تھی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (پر ابو نے مان لی تھی)۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ عقل کو آنا ہی ہوتا ہے تو بچپن میں ہی آجاتی ہے۔۔۔۔۔۔اور اگر نہیں تو بڑھاپے میں بھی نہیں آتی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ہاں پر وہ ایسے کام تھے جو حضور ص کے علاوہ کوئ اور نہیں کر سکتا تھا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔یقیناً آپ 11 بیویوں کی بات کررہے ہونگے۔۔۔وہ ہمارے لئے اسلئے حرام ہوئے کیونکہ ھم حضور ص کی طرح ان میں انصاف نہیں کرسکتے۔۔۔۔۔اور ایک اور۔۔۔۔۔۔۔حضرت زینب رض جو کہ حضور ص کی چچازاد تھی اور منہ بولے بیٹے زید کی بیوی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اور اللہ تعالی کے حکم سے حضور ص نے ان سے نکاح کر لیا تو یہ کیوں کیا اسلئے تاکہ پوری امت کو پتہ چل جائے کہ منہ بولے بیٹے کی بیوی سچ مچ بہو نہیں بن جاتی اور نہ ہی اس سے نکاح حرام ہے۔۔۔۔۔۔۔۔بلکہ جائز ہے۔۔۔۔۔۔۔۔تو کیا یہ بھی صرف حضور ص کیلئے تھا؟۔۔۔۔۔۔۔۔نہیں۔۔۔۔۔۔۔بعض ہمارے لئے ہیں اور بعض حضور ص کیلئے۔۔۔۔۔۔۔حضرت محمد نے تو اور بھی بہت سے کام کئے جو ہمیں حرام ہیں۔