zikria, Arif Karim, Qaisrani aur Amjad Miandad charo'n aazaadi e izhaar k qaail hain. Roshan khayyal hain. Bain ul mazahib rawaadaari k haqq main hain. Aur bhi kaee aadaat milti hain.کس کس محفلین میں کیا کیا مشترک ہے؟
میں اور عبد الرحمن اور ساقی۔ بھائی ہیں۔
یہ رشتہ داری کب سے عادات کے مشترک ہونے کا موجب ہونے لگی؟ ۔۔۔
یہ سوچ کے مشترک ہونے کی وجہ سے روحانی رشتہ داری ہے۔ خونی نہیںیہ رشتہ داری کب سے عادات کے مشترک ہونے کا موجب ہونے لگی؟ ۔۔۔
یہ سوچ کے مشترک ہونے کی وجہ سے روحانی رشتہ داری ہے۔ خونی نہیں
اس دھاگے کا موضوع ہے "مشترک عادات"میری رائے ابھی بھی تبدیل نہیں ہوئی، جو بات آپ نے لکھی ہے ، وہ یقیناً صحیح ہے، لیکن اس لڑی کے مضمون کے تحت نہیں آتی ، (میری ناقص رائے کے مطابق)۔۔۔
آپ اچھی خاصی اردو لکھتے لکھاتے یکدم رومن اردو پر شفٹ ہوگئیں؟؟؟Ibn e Sayeed Bhai, Nayaab bhai, aur Syed Shehzad Nasir bhai.....teeno'n bohat shafeeq aur mohabat kerne wale aur naram dill hain.
Ye aik dukh bhari daastaan he. Parhtay parthay aankho'n se ashak rawaa'n ho sakte hain aur dhaagay ka mozoo bhi muthamil nahi ho sakta.آپ اچھی خاصی اردو لکھتے لکھاتے یکدم رومن اردو پر شفٹ ہوگئیں؟؟؟
وہ جو " دکھ سکھ کا مالک ہے ۔ وہ ان شاءاللہ اس دکھ بھری داستان کو " خوشیوں بھرے انجام " تک پہنچائے گا ۔Ye aik dukh bhari daastaan he. Parhtay parthay aankho'n se ashak rawaa'n ho sakte hain aur dhaagay ka mozoo bhi muthamil nahi ho sakta.
اللہ پوچھے جاسمن ان تینوں کے پیچھے میں بھی تو کھڑا تھا نظر نہیں آیا آپ کو۔zikria, Arif Karim, aur Qaisrani teeno'n aazaadi e izhaar k qaail hain. Roshan khayyal hain. Bain ul mazahib rawaadaari k haqq main hain. Aur bhi kaee aadaat milti hain.
زَکَرِیا
کس کس محفلین میں کیا کیا مشترک ہے؟