1. احباب کو اردو ویب کے سالانہ اخراجات کی مد میں تعاون کی دعوت دی جاتی ہے۔ مزید تفصیلات ملاحظہ فرمائیں!

    ہدف: $500
    $453.00
    اعلان ختم کریں

یوٹوپیا |ایک حیرت انگیز پی 2 پی غیر مرکزی ایکو سسٹم

ایاز نے 'انفارمیشن ٹیکنالوجی کی دنیا' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ستمبر 3, 2019

ٹیگ:
  1. ایاز

    ایاز محفلین

    مراسلے:
    1
    یوٹوپیا ایک احیرت انگیز پی 2 پی غیر مرکزی سسٹم ہے جس میں سماجی رابطہ یعنی میسجز سروس،سیکور ای میل اور کرپٹو کرنسی کی ماننگ انتہائی محظوظ طریقہ سےسرانجام دی جا سکتی ہے۔

    تعارف:
    اگر مذکورہ بالا پہلوؤں اورویڈیو سے آپ کی توجہ حاصل ہوئی تو آپ آج آپ کو ایک انتہائی دلچسپ سسٹم دیکھانے جا رہا ہوں۔ پڑھنا جاری رکھیں کیوں کہ آپ جو کچھ پڑھنے لگے ہیں، اس سے آپ متاثر ہوں گے۔

    یوٹوپیا اینٹی 1984 ایکو سسٹم:
    یوٹوپیا کیا ہے؟ دراصل یہ ایک پیئر ٹو پیئر نیٹ ورک ہے جس کے ذریعے آپ ٹیکسٹ میسجز ، وائس میسجز ، فائلز بھیجنا، گروپ بنانا اور اُن میں چیٹ کرنا، ای میل بھیجنا اور ذاتی اور انتہائی محفوظ ڈسکشن کر سکتے ہیں۔ ابھی یوٹوپیا ایک ونڈوز اپلیکیشن ، آئی او یس ، لینکس میں موجود ہے۔ یوٹیوپیا کے صارفین اپنے ’یوٹوپیا ایکو سسٹم‘ پر آجاتے ہیں کیونکہ ایپلی کیشن یوٹوپیا پیر-پیر پیر نیٹ ورک کے اندر ویب سائٹ دیکھنے کے لئے ایک بلٹ ان آئیڈیل براؤزر بھی فراہم کرتی ہے۔ یوٹوپیا ایک کریپٹوکرنسی کے ساتھ آتا ہے جسے ’’ کریپٹون ‘‘ کہا جاتا ہے اور یہ پروف پروف آف اسٹیک ہے۔ uWallet آپ کو اپنے کرپٹن (CRP) کو اسٹور کرنے ، منتقلی کرنے یا یہاں تک کہ واؤچر اور کریڈٹ کارڈ بنانے کی اجازت دیتا ہے ، یوٹوپیا نیٹ ورک میں یوٹوپیا نام سسٹم (UNS) شامل ہے جو ناموں کی ایک وینٹریکلائزڈ رجسٹری ہے جو تیسرا فریق کے ذریعہ خارج کرنا ، انجماد یا کرپٹ ناممکن ہے۔ کسی پر بھی اس نظام پر قابو نہیں ہے بلکہ وہ خود پر قابو پانے والے قواعد کے تحت چلتا ہے جو ہر ایک پر لاگو ہوتا ہے۔ یوٹوپیا میں شامل ہونے کے بعد آپ ہمارے ہیکولوجی چینل کے ذریعہ چھوڑنا چاہتے ہیں ، جسے آپ چینل مینیجر میں تلاش کرسکتے ہیں۔

    یوٹوپیا کو جوائن کریں
    "); background-size: 1px 1px; background-position: 0px calc(1em + 1px);">Join Now

    اپنے آپ کو بیٹا ٹیسٹر ، شراکت کنندہ یا پروموٹر کی حیثیت سے رجسٹر کریں۔ ہر زمرے میں ماحولیاتی نظام سے لطف اٹھانا پڑتا ہے جبکہ انعامات مختلف ہوتے ہیں (انعام کا نظام جلد ہی بیان کیا جائے گا)۔

    یوٹوپیا ایکو سسٹم ، اظہار رائے اور رازداری کی آزادی کے لئے وقف کردہ ٹیکنالوجی کے شوقین افراد کے ایک گروپ کے ذریعہ کثیرالجہتی کوششوں کا نتیجہ ہے۔ ہم خود کو 1984 کا گروپ کہتے ہیں۔ ہمارے درمیان تقریبا every ہر آئی ٹی فیلڈ میں اعلی درجے کے پیشہ ور افراد موجود ہیں ، جیسے کرپٹوگرافک ، سافٹ ویئر ، نیٹ ورکنگ انجینئر اور بہت سارے۔ یہ ایک طویل اور چیلنجنگ سفر رہا ہے۔ یہ سب کچھ پہلے کبھی نہیں ہوا تھا! آخر میں ، ہم ایک ایسا ماحولیاتی نظام پیش کرتے ہیں جس سے مالی معاملات سنبھالنے اور سنبھالنے کے انداز کو تبدیل کر دیا جائے گا۔ ’مالی لین دین‘ کے ذکر سے ایک حیرت ہوتی ہے کہ بٹ کوائن روایتی مالیاتی نظام کو بھی خراب کررہا تھا۔

    یوٹوپیا اور تمام خصوصیات کو تفصیل سے دریافت کرنے دیں۔ براہ کرم نوٹ کریں کہ یہ بیٹا ایپلی کیشن ہے کیونکہ مستقبل میں بہت ساری خصوصیات تبدیل ہوسکتی ہیں یا کچھ ختم ہوجاتی ہیں۔

    یوٹوپیا خفیہ کاری۔
    ہر صارف نیٹ ورک کے ڈیٹا کو منتقل کرنے میں حصہ لیتا ہے لیکن صرف وصول کنندہ ہی اس ڈیٹا کو ڈکرپٹ کرسکتا ہے۔ اعلی درجے کی خفیہ کاری تمام یوٹوپیا صارفین کے لئے روکا پروف مواصلاتی چینل کو یقینی بناتی ہے۔ تمام مواصلات Curve25519 تیز رفتار بیضوی وکر خاکہ نگاری کے ذریعہ محفوظ اور محفوظ ہیں جبکہ مقامی اسٹوریج کو 256 بٹ AES کے ذریعہ خفیہ بنایا گیا ہے۔ بڑے بھائی اب آپ کو نہیں دیکھ رہے ہیں!

    یوٹوپیا انسٹال کرنا۔
    ایک بار بیٹا پورٹل پر اندراج کروانے کے بعد آپ کو یوٹوپیا ایپلی کیشن ڈاؤن لوڈ کرنا پڑے گا۔ ایپلی کیشن انسٹال کرنے کے بعد آپ کو ایک ہارڈ ویئر ID اور ایک نجی کلید دی جائے گی ، ان بٹنوں کو آپ کے بیٹا لائسنس کو چالو کرنے کی ضرورت ہے جو ایکٹیویشن پیج سے کیا جاسکتا ہے۔ براہ کرم یہ بات ذہن میں رکھیں کہ آپ کی بیٹا پورٹل ویب سائٹ لاگ ان کے اسناد یوٹوپیا ایپلی کیشن سے منسلک نہیں ہیں اور آپ کے پاس ایپ اور ویب سائٹ کے لئے مختلف صارف نام ہوسکتا ہے۔ ایک بار جب آپ لائسنس کو چالو کرتے ہیں تو آپ کے یوٹوپیا اکاؤنٹ کو آپ کے بیٹا پورٹل اکاؤنٹ سے جوڑ دیا جائے گا۔ چالو کرنے کے طریقہ کار کو آسانی سے سمجھنے کے لئے ایک قدم بہ قدم

    طریقہ کار:
    یوٹوپیا بیٹا پورٹل پر رجسٹر ہوں۔
    یوٹوپیا سافٹ ویئر ڈاؤن لوڈ کریں۔
    تنصیب وزرڈ پر آسان ہدایات پر عمل کرکے پروگرام انسٹال کریں۔
    یوٹوپیا چلائیں اور اپنا اکاؤنٹ بنائیں۔ آپ کو پبلک کی اور ہارڈ ویئر کی شناخت فراہم کی جائے گی۔ آپ کے یوٹوپیا سافٹ ویئر کو چالو کرنے کے لیےان کی ضرورت ہے۔
    آپ کے اکاؤنٹ میں لاگ ان کریں
    JOIN BETA پر کلک کریں۔
    قواعد سے اتفاق کریں اور جمع کرائیں پر کلک کریں۔
    نیو ایکٹیویشن پر کلک کریں اور عوامی کلید اور ہارڈ ویئر ID داخل کریں۔
    ADD پر کلک کریں۔
    اب آپ کا یوٹوپیا چالو ہوگیا ہے اور آپ اسے جانچنے کے لئے تیار ہیں۔

    یوٹوپیا ڈیش بورڈ
    یوٹوپیا ایک خصوصیت سے مالا مال پلیٹ فارم ہے جو مواصلات کی رازداری ، رازداری اور ذاتی ڈیٹا کی حفاظت کے لئے خاص طور پر ڈیزائن کیا گیا ہے۔ یہ رازداری سے آگاہ عوام کے لئے تشکیل دیا گیا ہے جو یہ سمجھتے ہیں کہ رازداری سب سے اہم ہے۔ یوٹوپیا ایک وکندریقرت نیٹ ورک ہے ، جس میں ڈیٹا منتقل کرنے یا اسٹوریج میں کوئی مرکزی سرور شامل نہیں ہے۔ اس نیٹ ورک کو لوگوں کی مدد حاصل ہے جو اس کی اعلی معیار کی خصوصیات کو استعمال کرتے ہیں۔
    ایپلی کیشن کی ہمیں پہلی جھلک ڈیش بورڈ پر نظر آتی ہے جس میں نیویگیشنل مینو ہے جس میں بیٹا ٹیسٹنگ کے مرحلے میں ہے جبکہ اس کی تمام خصوصیات تک رسائی حاصل کرنے ، استعمال کرنے اور اس کی اطلاع دہندگی کرنے کے لئے اپنی تمام خصوصیات تک آسان رسائی حاصل کرتی ہے۔

    uMail (یوٹوپیا میل)
    uMail کلاسک ای میل کا ایک محفوظ متبادل ہے۔ uMail یوٹوپیا کے صارفین کو بھیجا جاسکتا ہے جو ابھی سے آپ کی رابطہ فہرست میں ہیں۔ uMail میں ایٹوپیا ماحولیاتی نظام پر مقامی ای میل کی تمام فعالیت موجود ہے۔ میل ٹرانسمیشن یا اسٹوریج کے لئے کوئی سرور استعمال نہیں ہوتا ہے۔ uMail اکاؤنٹ ، جو آپ یوٹوپیا نیٹ ورک میں شامل ہونے پر بطور ڈیفالٹ تیار ہوتا ہے ، لامحدود پیغام رسانی اور منسلکہ اسٹوریج کو اہل بناتا ہے۔ یوٹوپیا ماحولیاتی نظام انکرپشن میل ٹرانسمیشن اور اسٹوریج کی حفاظت کی ضمانت دیتا ہے۔ آپ کے uMail ، یوٹوپیا کے داخلی حصے کی حیثیت سے ، اسے مسدود نہیں کیا جاسکتا ہے۔
    اپنے ڈیٹا کی رازداری کی قدر کرنے والے تمام افراد کو یہ کارآمد معلوم ہوگا کہ کارکنوں اور صحافیوں کو بھی یہ معلوم ہوگا کہ ان کا ڈیٹا سیدھے نامزد صارف کے پاس جا رہا ہے اور کوئی تیسرا فریق ان کے ڈیٹا کو روک نہیں سکتا ہے۔ فی الحال منسلکات کے لئے مقرر کردہ حد 100 MB ہے لیکن ٹیم کے مطابق مستقبل میں اس میں اضافہ کیا جاسکتا ہے۔

    uWallet (یوٹوپیا والیٹ)
    تمام مالی فعالیت یوٹوپیا میں تعمیر شدہ uWallet میں پایا جاسکتا ہے۔ uWallet آپ کو یوٹوپیا cryptocurrency ‘crypton‘ میں ممنوعہ ادائیگی کرنے اور قبول کرنے ، اپنی ویب سائٹ پر ادائیگی قبول کرنے ، اپنی شناخت ظاہر کرنے کے بغیر کریپٹو کارڈز کے ذریعے ادائیگی کرنے یا آپ کی خدمات کے لئے بل ساتھی یوٹوپیا صارفین کو ادائیگی کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ uWallet کی مدد سے آپ کریپٹن میں ویلیو اسٹور کرسکتے ہیں ، کان کنی کے انعامات وصول کرسکتے ہیں ، یووچرز استعمال کرسکتے ہیں ، ادائیگی کی درخواست کرسکتے ہیں اور بلٹ ان API کا استعمال کرتے ہوئے ادائیگی قبول کرسکتے ہیں۔
    یہ سب کچھ جب آپ گمنام رہتے ہیں۔ تمام ادائیگیاں فوری ہیں اور اس کو تبدیل نہیں کیا جاسکتا۔ یوٹوپیا کی غیرمرکز نوعیت یہ یقینی بناتی ہے کہ آپ کا بیلنس ضبط نہیں کیا جاسکتا۔

    یوٹوپیا کرپٹو کرنسی— کریپٹن۔
    یوٹوپیا میں کریپٹن (سی آر پی) نامی ایک انبیلٹ کریپٹوکرنسی ہے ، جو اس کا ثبوت ہے لہذا جی یو آئی پر مبنی یوٹوپیا ایپلی کیشن کے ذریعہ یا ٹرمینل پر مبنی کان کنی کی بوٹ کے ساتھ بھی ایک معمولی مشین استعمال کی جاسکتی ہے۔
    یوٹوپیا ان صارفین کو انعام دیتا ہے جو کانوں کے ذریعے ماحولیاتی نظام کی حمایت کرتے ہیں نئے کریپٹن کے اخراج کے ذریعہ۔ جب آپ اپنا یوٹوپیا سافٹ ویئر یا بوٹ چلاتے ہیں تو آپ کو اجتماعی انعام کا اپنا حصہ ملے گا۔ کان کنی آپ کے کمپیوٹر کو سست نہیں کرتی ہے اور ماحول دوست ہے۔ کرپٹن کان کنی کی رفتار کو ضرب دینے کے ل You آپ متعدد سرور یا کمپیوٹرز پر متعدد بوٹس بھی چلا سکتے ہیں۔

    یو این ایس. یوٹوپیا نام دینے کا نظام
    یوٹوپیا نے یو این ایس (یوٹوپیا نمینگ سسٹم) متعارف کرایا ہے جو نام کی ایک انوکھا سسٹم ہے اور روایتی ڈومین نیمنگ سسٹم سے آزاد ہے۔ ڈی این ایس پریفیکٹ بین الاقوامی قوانین سے کم دباؤ اور سنسرشپ کے تابع ہے۔ ڈومینز متعدد وجوہات کی بناء پر منسوخ یا معطل کی جاسکتی ہیں ، جیسے WHIS انکوائری کا جواب نہ دینا یا رجسٹر کی دیگر پالیسیاں ، عدم ادائیگی ، سرکاری اقدامات اور اسی طرح کی۔
    یو این ایس ، اس کے برعکس ، یوٹوپیا نیٹ ورک کے شرکاء کی میزبانی میں واقعی غیر منسلک غیر سنسر شدہ رجسٹری ہے جس کی میعاد ختم ہونے کی تاریخ ، تجدید فیس ، معطلی اور منسوخیاں نہیں ہیں۔ صرف ایک ہی اصول ہے: پہلے آئیں ، پہلے خدمت کریں۔
    یو این ایس کا اندراج شدہ نام انوکھا ہونا چاہئے۔ آپ جتنا چاہیں یو این ایس کے رجسٹرڈ نام درج کراسکتے ہو جب کہ رجسٹریشن مفت نہیں ہے اور کریپٹن میں قیمتیں ادا کی جاتی ہیں۔
    سنگل حرف یو این ایس کی قیمت 1000 سی آر پی ہے۔
    دو خط یو این ایس کی قیمت 500 سی آر پی ہے۔
    تین حرف یو این ایس کی قیمت 5 سی آر پی ہے۔
    چار خط یا اس سے زیادہ لاگت 0.1 CRP ہے۔

    یوٹوپیا انعام کا نظام۔
    یوٹوپیا ایک بہت ہی منافع بخش انعام کا نظام مہیا کررہا ہے ، جہاں بیٹا ٹیسٹرس ، شراکت کنندگان اور پروموٹرز سب بیٹا پورٹل میں شامل ہوسکتے ہیں اور ٹیسٹ کی مدد کرسکتے ہیں اور کیڑے تلاش کرسکتے ہیں جس کے بدلے میں آپ کو ’pts‘ مل جاتا ہے جہاں 1 pt کے برابر 1 امریکی ڈالر ہوتا ہے جو BTC میں ادا ہوتا ہے۔

    ہم واقعتا یقین رکھتے ہیں کہ آپ کی شرکت دلچسپ اور باہمی فائدہ مند ثابت ہوگی۔ یوٹوپیا بیٹا پروگرام آپ کے جوش ، عزم اور لگن کا بدلہ دیتا ہے۔ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ کا مہارت کا سیٹ کیا ہے ، آپ کو یوٹوپیا پی 2 پی پروجیکٹ کی ترقی میں حصہ ڈالنے کا موقع ملے گا۔
    لکھنے کے وقت میں نے پہلے ہی 560 cas کیش کردی ہے اور انہیں اپنے بٹ کوائن پرس میں منتقل کردیا ہے۔ میں اس بات کی یقین دہانی کرسکتا ہوں کہ اگر آپ کیڑے کو تلاش کرنے کی نگاہ رکھتے ہیں تو ان کی مدد کرنے کے ل a یہ ایک اچھی جگہ ہے اور اس کے بدلے میں معاوضہ مل جاتا ہے۔ ابھی تک یوٹوپیا کی ٹیم نے بیٹا ٹیسٹرز کو 3583 پونڈ کی ادائیگی کی ہے جو ایک معقول اعداد و شمار ہے جس کو مد نظر رکھتے ہوئے انہوں نے 7 دن پہلے لانچ کیا تھا اور اب بھی بیٹا ٹیسٹنگ کا 3 مہینہ باقی ہے۔
    اگر آپ بگ فائنڈنگ سورس نہیں ہیں تو آپ ان کی مدد اور ان کی تجاویز اور نظریات دے سکتے ہیں کہ کس طرح ان کی درخواست کو بہتر بنایا جاسکے یا آگے بڑھیں اور اسے سوشل میڈیا پیجز پر شیئر کریں اور ’پروموٹر‘ ہونے کی وجہ سے معاوضہ وصول کریں۔ واپسی دستی طور پر کی جاتی ہے اور قاعدہ کے مطابق اس میں 48 گھنٹے لگ سکتے ہیں ، لیکن میں نے محسوس کیا ہے کہ ایک گھنٹہ میں ہی وہ فنڈز جاری کردیتے ہیں۔

    کمائیں ضرور لیکن سپیم SPAM نہ کریں انہوں نے واضح طور پر ذکر کیا ہے جس میں اسپیم رواداری صفر ہے۔
     
    • زبردست زبردست × 1
    • معلوماتی معلوماتی × 1
  2. نکتہ ور

    نکتہ ور محفلین

    مراسلے:
    665
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cheerful
    :LOL:
    کچھ جگہوں پر بگ کا ترجمہ کھٹمل بھی دیکھا ہے۔
     
    • پر مزاح پر مزاح × 2

اس صفحے کی تشہیر