مشورہ درکار ہے

عرفان فانی نے 'پیشہ ورانہ زندگی' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏جنوری 21, 2019

  1. عرفان فانی

    عرفان فانی محفلین

    مراسلے:
    8
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Asleep
    السلام وعلیکم
    میرا نام محمد عرفان رمضان ہے میں پاکستان کے ضلع پنجاب کے ایک گاؤں کا رہنے والا ہوں میں نے آئی سی ایس کیا ہوا ہے کمپیوٹر جانتا ہوں اچھی طرح چھ ماہ ایک پینا فلیکس ڈیزائننگ کی دوکان پر کام کیا ہے کورل انپیج ورڈ ایکسل فوٹوشاپ اچھی طرح جانتا ہوں انٹرنیٹ پر بھی اچھی مہارت ہے

    اب مجھے مشورہ چاہیے میں آئی سی ایس کے بعد آگے پڑھتا بھی رہوں نوٹ(یہاں یہ بھی بتا دیں کہ میں آگے کس فیلڈ میں جاؤں) اور کوئی کاروبار بھی سٹارٹ کر دوں اور کاروبار کیلئے میرے پاس ڈھائی سے تین لاکھ سرمایا ہے میں چاہتا ہوں ساتھ ساتھ پڑھتا بھی رہوں اور بوڑھے ماں باپ جو کہ اب نہیں کما سکتے سہارا بنوں ہم ٹوٹل چار فیملی ممبر ہیں میں چھوٹی بہن امی اور ابو
    پلیز پلیز پلیز اچھے اچھے آئیڈیاز دیں شکریہ
     
  2. سفیر آفریدی

    سفیر آفریدی محفلین

    مراسلے:
    402
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Brooding
    ایک اور فیملی ممبر کا اضافہ کرو آئڈیا خود بہ خود ذهن تلاش شروع کر دے گا آئیڈیا اچها ہے
     
  3. عرفان فانی

    عرفان فانی محفلین

    مراسلے:
    8
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Asleep
    آئیڈیا آپکا اچھا ہے محترم لیکن لوگ پوچھتے ہیں لڑکا کرتا کیا ہے وہاں انکو کیا جواب دیا جائے
     
  4. سفیر آفریدی

    سفیر آفریدی محفلین

    مراسلے:
    402
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Brooding
    بلکل سوال یہ ہے ایسا پوچھتے ہیں اچها کر رہے ہیں یا غلط یہ سوچ ہوتا ہے اگر آپ اپنی پسند اور اپنی چال ڈهال حیثیت کے مطابق رشتہ مانگتے ہیں ہوسکتا ہے ان سوال جیسے جواب سے زیادہ دکھ نہ ہو بہتر ہے آپ جو سوچ رہے انکا جواب آپکے پاس ہو اب دیکهیں ایک ریڑھی پر فروٹ بیچنے والا بهی کاروباری ہے آپ اسے کہتے ہیں کاروباری. بلکل نہیں کیونکہ وہ کم پیسے کما رہا چلیں کوئی دکان کهول لی تب بھی لوگ کہیں گے دکان پہ رش نہیں یہی ہزار پندرہ سو دن کمانے والا آدمی ہے عرض یہ پیسے کی شدید جنوں سے بیمار تصور باپ اور معاشرہ آپکو جینے نہیں دیکهے اس کے بعد کہے گا گاڑی بهی ہے پهر کہے گا بنگلہ بهی ہے کہہ نہیں جب یہ سب کچھ ہو پهر نئ ماڈل نئ طرز نئ دنیا کی دوڑ.
    العرض آپکی سوچ اور شخصیت جو موجودہ ہے اس معیار کے رشتے آپکو ان چیزوں سے احساس مجروح نہیں ہونے دے گا
     
  5. حُر نقوی

    حُر نقوی محفلین

    مراسلے:
    8
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Lonely
    محترم اگر آپ گرافک ڈیزائننگ میں مہارت رکھتے ہیں تو پھر آپ کہیں سے بھی آن لائن کام کرسکتے ہیں۔ بس آپ کے پاس ایک اچھا انٹرنیٹ کنکشن اور قابل بھروسہ لیپ ٹاپ ہونا چاہیئے۔ یوٹیوب پر آن لائن فری لانسر گرافک ڈیزائنر سرچ کریں، آپ کو بہت سی ویڈیوز مل جائیں گی۔ وہاں سے سیکھیں، کسی فری لانسنگ پلیٹ فارم پر اپنا اکاؤنٹ بنائیں اور کام شروع کردیں۔ اس طرح آپ کی پڑھائی کا بھی زیادہ حرج نہیں ہوگا۔
    رہی بات مزید پڑھائی کی تو اعلیٰ تعلیم کیلئے آپ کو کسی بڑے شہر کا رخ کرنا پڑے گا فیملی سے دور رہنا ہوگا۔ کاروبار کرنا ہے تو پہلے اس کاروبار کے بارے میں مکمل آگاہی اور کچھ تجربہ حاصل کریں، پھر 3 لاکھ ہے تو پہلے ایک لاکھ روپے سے شروع کریں، آپ جیسے کم عمر نوجوانوں کی اکثریت مناسب رہنمائی کے بغیر اپنے پہلے کاروبار میں نقصان اٹھاتی ہے۔ اس لئے محتاط رہیں!
     
    • زبردست زبردست × 1

اس صفحے کی تشہیر