جنید جمشید کے خلاف توہینِ رسالت کا مقدمہ

کیفیت
مزید جوابات کے لیے دستیاب نہیں
یہ پبلک فورم ہے اور مختلف عقائد اور خیالات سے جڑے لوگوں سے بنی ہے یہاں دوسروں کی سننی بھی پڑتی ہے اور برداشت بھی کرنی پڑتی ہے یہی اچھے لوگوں کی نشانی بھی ہے
محفل میں خوش آمدید
کچھ چیزیں نا قابل برداشت ہوتی ہیں سسٹر۔ استقبال کا شکریہ
 
اس جملے کی وضاحت کر سکتا ہے کوئی ؟
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ان سے یہ غلطی سرزد ہوئی اس کی نشاندہی ہم نے کی اور علماء اسلام نے بھی کی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یہ مفتی نعیم صاحب کون ہیں ؟
بھائی آپکو اتنی خواہش ہے تو مفتی نعیم کو سرچ کر لیں گوگل پہ۔
 
یہ وہ مفتی ہے جو کہ مضاربہ کے نام سے لوٹنے والے اپنے پیٹی بند بھائیوں کی حمایت کرتا ہے
سوال یہ تھا کہ مفتی صاحب نے فرمایا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
'ان سے یہ غلطی سرزد ہوئی اس کی نشاندہی ہم نے کی اور علماء اسلام نے بھی کی'
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
مذکورہ مفتی صاحب یا ان کے پیٹی بند بھائی ۔۔۔۔علماء اسلام میں نہیں ہیں ؟
جامعہ بنوریہ کے مہتمم اعلیٰ
شکریہ
 
سوال یہ تھا کہ مفتی صاحب نے فرمایا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
'ان سے یہ غلطی سرزد ہوئی اس کی نشاندہی ہم نے کی اور علماء اسلام نے بھی کی'
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
مذکورہ مفتی صاحب یا ان کے پیٹی بند بھائی ۔۔۔۔علماء اسلام میں نہیں ہیں ؟

شکریہ
شاید انہیں لفظ "دیگر" یاد نہیں رہا۔ یا شاید وہ یہ بھول گئے کہ یہاں ایک آدھ لفظ یا حرف کم یا زیادہ لگانے پر بات "بہت دور " تک جا سکتی ہے۔ :)
 

x boy

محفلین
10849780_415473368608469_6870112803511502569_n.jpg
 

سید ذیشان

محفلین
قتل کرنے کے فتوے بھی آنے لگ گئے ہیں



اگرچہ جنید جمشید سے مجھے زرہ بھر ہمدردی نہیں ہے، اور اس کا تعصب اوپر والی تحریر سے کافی واضح ہے، لیکن میرے خیال میں اس ایشو کو حد سے زیادہ اچھالا جا رہا ہے جس کا کوئی اچھا نتیجہ نہیں نکلے گا۔

حکومت کو ایسے مفتیوں کے خلاف قانونی کاروائی کرنی چاہیے جو کھلے عام لوگوں کو قتل کرنے کے فتوے لگاتے ہیں۔
 

ابن صادق

محفلین
اس نے اندازِ بیان غلط اختیار کیا ہے، گستاخی والی کوئی بات نہیں کی ہے۔ مسلکی تعصب کا برا ہو آدمی کو کتنا اندھا کر دیتا ہے۔ گستاخ وہ ہوتا ہے جو مصمم ارادے کے تحت سوچ سمجھ کر بکواس کرے، زبان کی لغزش یا غیر محتاط انداز بیان کی وجہ سے پاکستان میں گستاخ گستاخ کا مولویانہ کھیل بند نہ ہوا تو اندیشہ ہے اہل عقل و دانش دین سے متنفر ہو جائیں گے بلکہ اکثر تو ہو چکے۔
 

bilal260

محفلین
کتاب المرضیٰ حدیث نمبر:5666

حدثنا يحيى بن يحيى أبو زكرياء ، أخبرنا سليمان بن بلال ، عن يحيى بن سعيد ، قال سمعت القاسم بن محمد ، قال قالت عائشة وارأساه. فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم ذاك لو كان وأنا حى ، فأستغفر لك وأدعو لك . فقالت عائشة واثكلياه ، والله إني لأظنك تحب موتي ، ولو كان ذاك لظللت آخر يومك معرسا ببعض أزواجك. فقال النبي صلى الله عليه وسلم بل أنا وارأساه لقد هممت أو أردت أن أرسل إلى أبي بكر وابنه ، وأعهد أن يقول القائلون أو يتمنى المتمنون ، ثم قلت يأبى الله ويدفع المؤمنون ، أو يدفع الله ويأبى المؤمنون .

ہم سے یحییٰ بن یحییٰ ابو زکریا نے بیان کیا ، کہا ہم کو سلیمان بن بلال نے خبر دی ، ان سے یحییٰ بن سعید نے ، کہ میں نے قاسم بن محمد سے سنا ، انہوں نے بیان کیا کہ ( سر کے شدید درد کی وجہ سے ) عائشہ رضی اللہ عنہا نے کہا ہائے رے سر ! اس پر رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا اگر ایسا میری زندگی میں ہو گیا ( یعنی تمہارا انتقال ہو گیا ) تو میں تمہارے لیے استغفار اور دعا کروں گا ۔ عائشہ رضی اللہ عنہا نے کہا افسوس ، اللہ کی قسم ! میرا خیال ہے کہ آپ میرا مرجانا ہی پسند کرتے ہیں اور اگر ایسا ہو گیا تو آپ تو اسی دن رات اپنی کسی بیوی کے یہاں گزاریں گے ۔ آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا بلکہ میں خود درد سر میں مبتلاہوں ۔ میرا ارادہ ہوتا تھا کہ ابوبکر رضی اللہ عنہ اور ان کے بیٹے کو بلا بھیجوں اور انہیں ( خلافت کی ) وصیت کر دوں ۔ کہیں ایسا نہ ہو کہ میرے بعد کہنے والے کچھ اور کہیں ( کہ خلافت ہمارا حق ہے ) یا آرزو کرنے والے کسی اور بات کی آرزو کریں ( کہ ہم خلیفہ ہو جائیں ) پھر میں نے اپنے جی میں کہا ( اس کی ضرورت ہی کیا ہے ) خود اللہ تعالیٰ ابوبکر رضی اللہ عنہ کے سوا اورکسی کو خلیفہ نہ ہونے دے گا نہ مسلمان اور کسی کی خلافت ہی قبول کریں گے
یہ حدیث ایسے نہیں ہیں۔

نیچے دوسری پوسٹ میں صحیح حدیث کا ترجمہ پڑھے پھربتائیں۔

مسئلہ یہ ہے ہر مسلک نے ہر حدیث کا اپنا ہی مطلب نکالا ہے۔ یہ ترجمہ صائمہ شاہ کا خود کا کیا ہوا ہے۔ کدھر سے لیا ۔
کوئی مسئلک حدیث کا ایک جملہ بیان کرتا ہے۔
کوئی دو جملے
اور کوئی پوری حدیث ۔
اور تو اور ہر مکتبہ فکر کا عربی حدیث کو ترجمہ کے بعد مفہوم ہی بدل جاتا ہے۔
کدھر جائے۔
اس حدیث کا ترجمہ بریکٹ میں کر کر کے مجھے درد سر نہ ہو جائے ۔کیا ترجمہ ہے۔
 
آخری تدوین:

bilal260

محفلین
اس نے اندازِ بیان غلط اختیار کیا ہے، گستاخی والی کوئی بات نہیں کی ہے۔ مسلکی تعصب کا برا ہو آدمی کو کتنا اندھا کر دیتا ہے۔ گستاخ وہ ہوتا ہے جو مصمم ارادے کے تحت سوچ سمجھ کر بکواس کرے، زبان کی لغزش یا غیر محتاط انداز بیان کی وجہ سے پاکستان میں گستاخ گستاخ کا مولویانہ کھیل بند نہ ہوا تو اندیشہ ہے اہل عقل و دانش دین سے متنفر ہو جائیں گے بلکہ اکثر تو ہو چکے۔

ویڈیو غور سے دیکھے بتا یا جا رہا ہے کہ نبی کی بیوی مکر و دھوکہ کر رہی ہے ۔
یہ گستا خی نہیں تو کیا ہے۔ پھر دیکھے اور سنے۔

اگر کوئی آپ کی ماں سے متعلق ایسی بات ہو تو گستا خی ہی ہیں ۔
وہ کون سی آپ کی والدہ محترمہ تھیں۔ آپ جناب بھی وہ جنید جمشید کے مکتبہ فکر سے ہو ویڈیو آپ ایک دفعہ اور دیکھ لیں اور پھر سوچیں کہ میری ماں یا باپ اتنے چالاک ہے کہ ایک دوسرے کی بے حرمتی اور گستا خی کر رہے ہیں۔
خود پر اپلائی کرکے سوچے تو گستاخی ہی ہیں۔
 
آخری تدوین:

ساقی۔

محفلین
اگر کوئی آپ کی ماں سے متعلق ایسی بات ہو تو گستا خی ہی ہیں ۔
وہ کون سی آپ کی والدہ محترمہ تھیں۔ آپ جناب بھی وہ جنید جمشید کے مکتبہ فکر سے ہو ویڈیو آپ ایک دفعہ اور دیکھ لیں اور پھر سوچیں کہ میری ماں یا باپ اتنے چالاک ہے کہ ایک دوسرے کی بے حرمتی اور گستا خی کر رہے ہیں۔
خود پر اپلائی کرکے سوچے تو گستاخی ہی ہیں۔
کیا طرز استدلال ہے صاحب!۔یہی کام جنید جمشید سے کر رہے ہیں لوگ دھڑے بازی کے طور پر۔ جس کی سوچ آپ سے نہ ملے وہ ہوا جنید جمشید کا لنگوٹیا۔
کھیلتے رہو بھائی کافر کافر ۔
 

bilal260

محفلین
کیا طرز استدلال ہے صاحب!۔یہی کام جنید جمشید سے کر رہے ہیں لوگ دھڑے بازی کے طور پر۔ جس کی سوچ آپ سے نہ ملے وہ ہوا جنید جمشید کا لنگوٹیا۔
کھیلتے رہو بھائی کافر کافر ۔
اب پاکستان میں رہ کیا گیا ہے یہ تو ایک کھیل رہ گیا ہے جو سب کھیل رہے ہیں۔
 

ابن صادق

محفلین
اگر کوئی آپ کی ماں سے متعلق ایسی بات ہو تو گستا خی ہی ہیں ۔
وہ کون سی آپ کی والدہ محترمہ تھیں۔ آپ جناب بھی وہ جنید جمشید کے مکتبہ فکر سے ہو ویڈیو آپ ایک دفعہ اور دیکھ لیں اور پھر سوچیں کہ میری ماں یا باپ اتنے چالاک ہے کہ ایک دوسرے کی بے حرمتی اور گستا خی کر رہے ہیں۔
خود پر اپلائی کرکے سوچے تو گستاخی ہی ہیں۔
میں دیوبندی نہیں ہوں۔
 
کیفیت
مزید جوابات کے لیے دستیاب نہیں
Top