آپ کی بات سے لگتا ہے منصورؒ نے محض دعوی کیا تھا۔ کیا ان کے دعوے کے پیچھے کوئی مشاہدہ یا ذاتی تجربہ نہ تھا؟ اگر تھا تو آپ کی بات سے یہ بھی مطلب نکلتا ہے کہ بیوی بچے، منصوریت کی راہ میں حائل ہوتے ہیں۔ دانا شخص کے لیے انتخاب آسان ہے
بھائی منیب بزرگوں سے یہی معلوم ہوتا ہے منصور رح مقبولین میں سے تھے۔ان کا دعوی غلط نہ تھا ۔ان پر مشاہدہ_ حق کی خاص تجلی ہوئی تھی جس کی تاب نہ لا پائے۔اگر بیوی بچے ہوتے تو مشغولیات کے تنوع کی وجہ سے کسی ایک حال کا اتنا غلبہ نہ ہوتا۔جیسے بعض صحابہ کو بھی یہ مغالطہ ہوا تھا کہ وہ منافق ہو گئے ہیں کیونکہ جو کیفیت ان کی حضور صلی اللہ علیہ وسلم کی مجلس میں ہوتی ہے وہ گھر پر نہیں ہوتی۔
پہلے گھر کرنا ہے پھر پرواز کرنی ہے تجھے