نبیل
تکنیکی معاون
عزیز دوستو، السلام علیکم
میں برلن سے کل ہی ایک شادی میں شرک کر کے واپس آیا ہوں ۔ آپ لوگوں نے ماشاءاللہ کافی رونق لگا رکھی ہے۔ اب پیغامات کی رفتار کا ساتھ دینا آسان نہیں رہا ہے۔
اگرچہ میری to do لسٹ میں درجنوں آئٹم ہیں لیکن ابھی میں سفر کی تکان سے نہیں نکل سکا۔ اتنے لمبے سفر پر ڈرائیونگ کی نہ مجھے عادت ہے اور نہ ہی میری کار کو۔
جرمنی کی موٹروے جو کہ آٹوبان کے نام سے معروف ہے، کو ایک legendary حیثیت حاصل ہے۔ یہ غالبا دنیا کی واحد موٹر وے ہے جہاں کوئی سپیڈ لمٹ نہیں ہے۔ سپیڈ لمٹ صرف گاڑیوں کی ہوتی ہے۔ اور کئی گاڑیاں چلانے والے واقعی اپنی گاڑی کی سپیڈ لمٹ پر بھی چلاتے ہیں۔ میں جب 180 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے گاڑی چلا رہا تھا تو اس وقت بھی میرے پاس سے طاقتور مرسیڈیز اور بی ایم ڈبلیو گاڑیاں یوں شائیں شائیں کرتی گزر رہی تھیں جیسے میری گاڑی رینگ رہی ہو۔
ویسے یہ سپیڈ لمٹ نہ ہونے والی بات اتنی درست بھی نہیں ہے۔ اکثر جگہ سپیڈ لمٹ موجود ہے اور کبھی آٹوبان پر ٹریفک جام ہو جائے تو کئی کئی کلومیٹر لمبی لائنیں لگ جاتی ہیں۔
میں برلن سے کل ہی ایک شادی میں شرک کر کے واپس آیا ہوں ۔ آپ لوگوں نے ماشاءاللہ کافی رونق لگا رکھی ہے۔ اب پیغامات کی رفتار کا ساتھ دینا آسان نہیں رہا ہے۔
اگرچہ میری to do لسٹ میں درجنوں آئٹم ہیں لیکن ابھی میں سفر کی تکان سے نہیں نکل سکا۔ اتنے لمبے سفر پر ڈرائیونگ کی نہ مجھے عادت ہے اور نہ ہی میری کار کو۔
جرمنی کی موٹروے جو کہ آٹوبان کے نام سے معروف ہے، کو ایک legendary حیثیت حاصل ہے۔ یہ غالبا دنیا کی واحد موٹر وے ہے جہاں کوئی سپیڈ لمٹ نہیں ہے۔ سپیڈ لمٹ صرف گاڑیوں کی ہوتی ہے۔ اور کئی گاڑیاں چلانے والے واقعی اپنی گاڑی کی سپیڈ لمٹ پر بھی چلاتے ہیں۔ میں جب 180 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے گاڑی چلا رہا تھا تو اس وقت بھی میرے پاس سے طاقتور مرسیڈیز اور بی ایم ڈبلیو گاڑیاں یوں شائیں شائیں کرتی گزر رہی تھیں جیسے میری گاڑی رینگ رہی ہو۔
ویسے یہ سپیڈ لمٹ نہ ہونے والی بات اتنی درست بھی نہیں ہے۔ اکثر جگہ سپیڈ لمٹ موجود ہے اور کبھی آٹوبان پر ٹریفک جام ہو جائے تو کئی کئی کلومیٹر لمبی لائنیں لگ جاتی ہیں۔