کوئٹہ : لشکر جھنگوی کے دو اہم ارکان پولیس مقابلے میں ہلاک

زین نے 'آج کی خبر' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏اپریل 24, 2012

  1. زین

    زین لائبریرین

    مراسلے:
    12,408
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cool
    کوئٹہ اور بلوچستان کے لئے یہ بڑی خبر ہے لیکن قومی ابلاغی اداروں نے اسے اہمیت نہیں دی

    کل کوئٹہ میں پولیس مقابلے میں دو مسلح افراد مارے گئے تھے جن کی شناخت آج کالعدم لشکر جھنگوی کے ترجمان ’’علی شیر حیدری‘‘ اور ان کے ساتھی ’’ثناء اللہ‘‘ کے نام سے ہوگئی۔ ثناء اللہ سی آئی ڈی پولیس کو مطلوب تھا اور اس کے سر کی قیمت بھی مقرر تھی ۔دونوں افراد کوئٹہ میں فرقہ وارانہ ٹارگٹ کلنگ کی درجنوں وارداتوں میں ملوث تھے ۔
    کوئٹہ میں گزشتہ ایک ماہ کے دوران تیس سے چالیس افراد فرقہ وارانہ دہشتگردی کے نتیجے میں مارے جاچکے ہیں جن میں اکثریت شیعہ مسلک سے تعلق رکھنے والے ہزارہ قبائل کے افراد کی ہے ۔

    کالعدم لشکر جھنگوی نے رد عمل میں بڑی کارروائی کی دھمکی ہے ۔
     
    • معلوماتی معلوماتی × 4
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  2. میر انیس

    میر انیس لائبریرین

    مراسلے:
    1,477
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    ہر برے کام کا انجام بھی برا ہی ہوتا ہے۔ پتہ نہیں کس نے ان لوگوں کے دماغوں میں ایک دوسرے کے خلاف زہر بھرا ہے۔ یہ بیچارے مجبور ہوتے ہیں انکو اتنا جزبات میں لایا جاتا ہے کہ انکا گرم خون جوش میں ابلنے لگتا ہے اور پھر یہ اپنی عقل ہی کھو بیٹھتے ہیں اور اس میں لامحالہ کچھ تعصب پرست علماء کا ہاتھ ہے میں تو کہتا ہوں کے ایسے سارے نام نہاد علمائے دین جو ایک دوسرے کے خلاف زہر اگلتے ہیں کو بیچ چوراہے پر لاکر پھانسی دینی چاہیئے جو اپنی تقریروں کے ذریعے اپنے مخالف فرقوں کے خلاف اپنے جوانوں کو جوش دلاتے ہیں اور یہ کوئی ایسا مشکل بھی نہیں ہے آپ کو یو ٹیوب پر ہی ایسا کافی مواد مل جائے گا جس میں کھلم کھلا ایک دوسرے کو کافر کہا جارہا ہوگا اور اپنے ہی مسلمان بھائیوں کے قتل پر اکسایا جارہا ہوگا۔ ایسے تمام مدرسوں کو بھی بند ہوجانا چاہیئے جو دین کی تعلیم دینے کے بہانے چھوٹے چھوٹے بچوں کو انکی کم سنی میں ہی فرقہ پرستی کے زہر سے آلودہ کر کے لشکر پر لشکر تیار کر رہے ہیں
     
    • متفق متفق × 3
  3. ساجد

    ساجد محفلین

    مراسلے:
    7,113
    موڈ:
    Question
    بعض مدارس اور مساجد میں تعلیم کی بجائے تشدد کا جو سبق دیا گیا اس سے ہم کب تک نظریں چرائیں گے؟۔اس سلسلے میں چند روز قبل میں نے یہاں لکھا تھا وقت ملتے ہی مزید لکھوں گا۔
     
    • متفق متفق × 2
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  4. مغزل

    مغزل محفلین

    مراسلے:
    17,597
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Dunce
    اللہ ہدایت عطا کرے آمین
     

اس صفحے کی تشہیر