وے میں چوری چوری ۔ ریشماں، یارا سلی سلی ۔ لتا منگیشکر

فرخ منظور

لائبریرین
کہا جاتا ہے لتا کا گانا دراصل ریشماں کے اس گیت کی دھن کی نقل ہے۔


یارا سلی سلی ۔ لتا منگیشکر (یہ گیت ریشماں کے گائے گیت کی نقل ہے)

 

خوشی

محفلین
کہا نہیں جاتا حقیقت بھی یہی ھے میرے پاس تو ویڈیو کلیر ھے اجازت ہو تو لگا دوں
 

حیدرآبادی

محفلین
فیس بک پر اپنے نوٹ میں راقم نے پوچھا تھا کہ :
دھن کی نقل یا پھر چوری والی بات سے قطع نظر ، اگر گیت کی نغمگی ، نسوانیت ، ترنم ، آواز کے زیر و بم وغیرہ کو شمار کیا جائے تو پھر ریشماں کے مقابلے میں لتا کا پلڑا کافی بھاری پڑتا محسوس ہوتا ہے۔
آپ کا کیا خیال ہے؟؟


سعودی عرب میں مقیم، علی گڑھ کی ممتاز اور مقبول قلمکارہ عذرا قیصر نقوی لکھتی ہیں :
ریشماں کا گایا ہوا گانا مشہور راجستھانی لوک دھن ہے اور میرے خیال مین لوک دھنیں کسی ایک کی جاگیر نہیں ہوتیں۔ ہمارے بہت سے فلمی گانے پنچابی، بنگالی اور راجستھانی لوگ دھنوں اور گیتوں پر مبنی ہیں۔ جیسے فلم لمحے کا گانا
" مورنی باگاں میں بولے آدھی رات ماں "
اور پرانی فلم جس کا نام بھول رہی ہوں اس میں دلیب کمار اور وجینتی مالا تھیں، موسیقار ا و پی نیر نےاسکے سارے گیت پنجابی لوک گیتوں پر بنائے تھے
لوک گیت گانے والے ان دھنو ں کا اپنے انداز میں گاتے ہیں
جہاں تک ریشماں کا تعلق ہے ان کی آواز لوک دھنوں کی روح سے مناسبت رکھتی ہے۔ لتا اپنے انداز میں ان کو اپنا رنگ دیتی ہیں۔

فن موسیقی میں مقابلہ نہیں بلکہ اپنے اپنے انداز سے کسی راگ یا دھن کو پیش کرنا ہوتا ہے
 

فرخ منظور

لائبریرین
حیدر آبادی صاحب۔ آپ کا اور عذرا صاحبہ کا خیال بالکل درست ہے کیونکہ مجھے بھی اس بات کا یقین نہیں تھا اس لئے میں نے بھی "کہا جاتا ہے" لکھا تھا۔ مجھے اس دھن میں مماثلت ضرور لگی تھی لیکن لتا والی دھن پھر بھی کافی مختلف ہے اور یہ یقیناً ایک راجستھانی فوک کی بنیاد پر ہی دھن بنائی گئی ہو گی کیونکہ "لیکن" فلم کا سارا پس منظر راجستھان ہی ہے۔
 
Top