1. اردو ویب کے سالانہ اخراجات کی مد میں فراخدلانہ تعاون پر احباب کا بے حد شکریہ نیز ہدف کی تکمیل پر مبارکباد۔ مزید تفصیلات ملاحظہ فرمائیں!

    $500.00
    اعلان ختم کریں

نواز شریف نے کہا ہے کہ پورا پاکستان آزادی مارچ میں شرکت کرے ، کیپٹن صفدر

الف نظامی نے 'سیاست' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏اکتوبر 9, 2019

  1. الف نظامی

    الف نظامی لائبریرین

    مراسلے:
    13,974
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cool
     
    • پر مزاح پر مزاح × 1
  2. الف نظامی

    الف نظامی لائبریرین

    مراسلے:
    13,974
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cool
    وزیر اعظم عمران خان اور مولانا فضل الرحمن جنگ پر مفتی زرولی خان کا منطقی تبصرہ

     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • معلوماتی معلوماتی × 1
  3. الف نظامی

    الف نظامی لائبریرین

    مراسلے:
    13,974
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cool
    ایک جمہوری ملک میں موجود متفقہ آئین اور اس آئین کی اسلامی شقوں کا دفاع جبکہ ملک کے مقتدر حلقوں، حکمرانوں، میڈیا اور عدلیہ پر بیرونی دباؤ کے مبینہ الزامات ہو، ایک مشکل کاز ہے۔ مگر اس مشکل کاز کو جمعیت علماء اسلام اور اس کی قیادت کی پارلیمانی جدوجہد، سیاسی زندگی اور حکومتوں کے ساتھ اتحاد یا اختلاف میں ان شقوں کے دفاع کو مرکزی حیثیت حاصل رہی ہے۔ اس کاز کو مدنظر رکھتے ہوئے ہی حکومتوں میں شامل ہوئے اور حکومتوں میں شامل ہونے کے باوجود اس فریضے سے غفلت نہیں برتی اور برملا اپنے تحفظات کا اظہار کیا

    زیادہ پیچھے نہیں جاتے گذشتہ حکومت میں جمعیت علماء اسلام اور مسلم لیگ اتحادی رہے لیکن اس کے باوجود جب کبھی لیگی حکومت نے آئین کے اسلامی دفعات کو چھیڑنے کی کوشش کی جمعیت علماء نے اس کی بھر پور مخالفت کی

    جیسے کہ پنجاب اسمبلی میں تحفظ حقوق نسواں بل پیش کیا گیا تو جمعیت علماء نے اس پر اپنے تحفظات کا اظہارکیا میاں نواز شریف سے قانون سے غیر اسلامی شقیں نکالنے کا مطالبہ کیا اس کے لئے مولانا فضل الرحمان صاحب نے میاں نواز شریف صاحب سے ملاقات کی۔ میاں صاحب نے مولانا صاحب سے گلہ بھی کیا کہ اتحادی ہونے کے ناتے میڈیا پر جانے کی بجائے مجھے براہ راست اپنے تحفظات سے آگاہ کیا جاتا تو بہتر تھا جس پر مولانا صاحب نے بھی کہا کہ پنجاب حکومت کو بھی بل پاس کرنے سے پہلے ہمارے ساتھ مشاورت کر لینی چاہیے تھی۔

    انتخابی اصلاحات بل 2017 میں سال دو ہزار دوکے عام انتخابات میں قادیانی عقائد کے حوالے سے شامل کی جانے والی دو شقیں سیون بی اورسیون سی خارج ہوگئی تھیں۔ ان شقوں کے خارج ہونے سے قادیانیوں کے انتخابات میں حصہ لینے کی راہ ہموار ہوگئی تھی۔ مولانا صاحب اس موقع پر سفر عمرہ پر تھے وہاں سے پارلیمنٹ میں موجود اپنے اراکین کو ہدایات جاری کی کہ حکومت کو ان شقوں کی بحالی پر مجبور کیا جائے۔ اس حوالے سے سینٹ میں مولانا عبد الغفور حیدری اور حافظ حمد اللہ نے بھر پور جد وجہد کی اور حکومت کو ان شقوں کی بحالی پر مجبور کیا گیا۔ خود مولانا صاحب نے قومی اسمبلی میں اس حوالے سے دلائل سے بھر پور تقریر کی اور بالآخر قومی اسمبلی اور سینٹ سے یہ ترمیمی بل منظور کیا گیا۔ اور ختم نبوت بارے حلف نامہ اپنی اصل صورت میں برقرار رہا۔

    اسلامی شقوں کے حوالے سے ایسی درجنوں مثالیں موجود ہیں۔

    ان شقوں کے علاوہ اہم قومی ایشوز پر بھی حکومتی اتحادی ہونے کے باوجود کھل مخالفت کی۔ قبائل انضمام کا مسئلہ ابھی کل کی بات لگتی ہے کہ مولانا صاحب نے حتی الوسع اس کی مخالفت کی اور جن تحفظات کا اظہار کیا تھا آج وہ تحفظات حرف حرف درست ثابت ہورہے ہیں

    اور اب جبکہ مولانا صاحب نے اسلام آباد آزادی مارچ کا اعلان کر رکھا ہے اپوزیشن جماعتوں کو اس مارچ میں مذہب کارڈ استعمال کرنے پر تحفظات ہیں اس کے باوجوداپوزیشن کی 9 سیاسی جماعتوں کی رہبر کمیٹی نے آج ہی جن چار نکات پر اتفاق کیا ہے اس میں ایک نکتہ آئین میں موجوداسلامی شقوں کے مکمل دفاع کا فیصلہ بھی شامل ہے۔ بلاشبہ اپنے کاز کے حوالے سے یہ جمعیت علماء اسلام کی بہت بڑی کامیابی ہے۔
     
    • معلوماتی معلوماتی × 1
  4. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    12,224
    تحریک انصاف حکومت نےآئین میں موجود اسلامی شقوں کے ساتھ جو چھیڑ چھاڑ کی ہے پہلے اس کو ثابت کریں۔ ایویں ہوا میں تیر نہ چلائیں۔
    خالی الزام لگا دینا کہ یہ حکومت یہودیوں، قادیانیوں کی ایجنٹ ہے کافی نہیں۔
     
  5. الف نظامی

    الف نظامی لائبریرین

    مراسلے:
    13,974
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cool
    انتظار کریں آزادی مارچ ثابت کردے گا سب کچھ کہ عمرانی دھرنا جمہوری حق تھا تو آزادی مارچ آئینی حق ہے۔
     
    • متفق متفق × 1
  6. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    12,224
    ایک چھوڑ سو بار دھرنا کریں۔ آئینی و جمہوری حق ہے۔ البتہ جو الزامات وہ حکومت پر لگائیں گے اسے بعد میں عدالت میں ثابت بھی کرنا ہوگا۔
    عمران خان نے اپنے دھرنوں میں لگائے گئے الزامات کو بعد میں عدالت میں ثابت کیا تھا۔ الیکشن دھاندلی اور منی لانڈرنگ کے مختلف کیسز میں ن لیگ اور پی پی پی کو تا حال سزا مل رہی ہے۔
     
  7. الف نظامی

    الف نظامی لائبریرین

    مراسلے:
    13,974
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cool
    بڑی بات ہے ناروے میں بیٹھے بیٹھے اجازت نامہ لکھ دیا۔
     
    • دوستانہ دوستانہ × 1
  8. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    12,224
    یہ لیں مولانا نے دھرنے کی تاریخ بدل دی۔ اب دھرنا 27 کی بجائے 31 اکتوبر یعنی شیطان کی رات "ہالووین" کو منعقد ہو گا :)


    [​IMG]
     
    آخری تدوین: ‏اکتوبر 9, 2019
  9. الف نظامی

    الف نظامی لائبریرین

    مراسلے:
    13,974
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cool
    کوئی بات نہیں مسلمانوں کے دن رات اللہ کے تخلیق کردہ ہیں۔
     
    • متفق متفق × 1

اس صفحے کی تشہیر