مقدمہ، پیش لفظ ، عرض مصنف ؟؟؟

Jameel Ahmad Siddiqui نے 'اردو ادب' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏مارچ 16, 2016

  1. Jameel Ahmad Siddiqui

    Jameel Ahmad Siddiqui محفلین

    مراسلے:
    94
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Question
    دوستوں آج کل ایک کتاب لکھنے میں مصروف ہوں، کتاب ذاتی تجربات، مشاہدات اور ایسی ہی چیزیوں پر مشتمل ہے ۔ کتاب میں معاشرتی مسائل اور ان کے ممکنہ حل پر کہانی کی شکل میں روشنی ڈالنے کی کوشش کی ہے ۔ اب مسئلہ یہ ہے کیونکہ یہ میری پہلی کتاب ہے اور میں اس قدر تجربہ کار بھی نہیں اور نہ ہی اُردو ادب پر اتنی گرفت ہے کہ بابا کہلاؤں سو کچھ سوالات ہیں میرے پاس۔
    وہ یہ کہ کتاب کے شروع میں مقدمہ، پیش لفظ اور عرض مصنف ، فلاں فلاں کے نام ااور اس طرح کی چیزیں لکھی ہوتی ہیں۔ سوال یہ ہے کہ پیش لفظ، مقدمہ اور ایسی چیزوں میں فرق کیا ہے اور یہ کیوں لکھی جاتی ہیں۔ میری اُردو کے تمام بزرگوں سے درخواست ہے رہنمائی فرمائیں۔ نیز زبان کے علاوہ کتاب لکھنے کے دیگر کیا اسلوب ہیں۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 3
  2. محمد خرم یاسین

    محمد خرم یاسین محفلین

    مراسلے:
    2,105
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    مقدمہ آپ اپنی تحریر کا خود نہیں لکھتے، یہ بعد کے مدونین آپ کی تحاریر یا تحریر کے بارے میں لکھتے ہیں کیوں کہ مقدمےمیں مصنف کے حالات و واقعات وغیرہ شامل ہوتے ہیں۔میں نے بسمل شمسی کے کلام کی تدوین کی تھی اس کا مقدمہ لکھا،رشید حسن خاں نے باغ و بہار کا مقدمہ لکھا وغیرہ وغیرہ۔ عرضَِ مصنف، پیش لفظ اور دیباچے میں معنوی سطح پر کوئی خاص فرق نہیں ہے،ان سب میں مصنف کتاب لکھنے کی غرض و غایت بیان کرتاہے، اور بعض اوقات چند سطور میں اپنا مختصر تعارف بھی بیان کرتا ہے۔ آپ بھی اس حوالے سے کچھ لکھ سکتےہیں۔
     
    • معلوماتی معلوماتی × 1
    • متفق متفق × 1
  3. Jameel Ahmad Siddiqui

    Jameel Ahmad Siddiqui محفلین

    مراسلے:
    94
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Question
    یعنی دیباچے ، پیش لفظ وغیر میں مصنف اپنا تعارف،کتاب لکھنے کی وجہ اور مقصد بیان کر سکتا ہے جبکہ مقدمہ دوسرے لوگ لکھتے ہیں؟۔۔۔
     
  4. اکمل زیدی

    اکمل زیدی محفلین

    مراسلے:
    4,021
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Question
    حیرت ہے پوری کتاب لکھ دی اور ابتدائی صفحات میں شش و پنج کا شکار ہیں ...سیدھا سا مشورہ ہے کسی لائبریری جائے پندرہ بیس یا جتنی بھی ممکن ہو کتابیں اٹھائیں اور سب کے مقدمے اور پیش لفظ اور دیباچے پڑھیے نوٹ کیجیے جو خود سمجھیںگے وہ زیادہ بہتر ہوگا یہاں کومنٹس پڑھنے سے . . . .
     
    • متفق متفق × 2
  5. Jameel Ahmad Siddiqui

    Jameel Ahmad Siddiqui محفلین

    مراسلے:
    94
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Question
    ہاہاہا۔ اکمل بھائی بات تو ٹھیک کہی لیکن میری عادت ہے کہ اگر کچھ چیز پتہ نہ ہو یا کشمکش محسوس ہو تو پوچھ لیتا ہوں۔ آپکا مشورہ بھی درست ہے ۔۔۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  6. اکمل زیدی

    اکمل زیدی محفلین

    مراسلے:
    4,021
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Question
    اچھی بات ہے ... wish you all the best (y)
     
    • دوستانہ دوستانہ × 1

اس صفحے کی تشہیر