سلام اردو فیوژن کا نیا تھیم اور آن لائن اردو فیوژن سائٹ

رند نے 'متفرق مقامیانا' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏اپریل 17, 2008

  1. رند

    رند محفلین

    مراسلے:
    359
    [​IMG]
    السلام علیکم
    دوستو آج میں ایک زبردست چیز کے ساتھ حاضر خدمت ہوں وہ یہ کہ میں نے پی ایچ فیوژن کے ایک تھیم جس کا نام luna ہے کا ترجمہ اردو میں کر دیا ہے اور اس کا نام " سلام اردو " رکھا ہے اس تھیم کی خوبصورتی کو چار چاند " نفیس ویب نشق " فانٹ نے لگایا اردو نشق ایشیاء ٹائپ فانت کے مقابلے میں یہ والا فانٹ بہت اچھا اور خوبصورت ہے اس لیے اس کو ہی ترجیع دی ہے اور دوسرے نمبر پہ تھاہو ما ہے تاکہ ونڈو اٹھانوے میں بھی یہ تھیم کام کرے کیونکہ اس ونڈو میں اردو تھامو مین ہی نظر آتی ہے اور ایک اور خبر یہ ہے کہ جیسا کہ محب علوی صاحب اور شاکر صاحب نے کہا تھا کہ آن لائن پہ پی ایچ پی فیوژن اردو کی کوئی سائٹ ہونی چائیے تو ان کے حکم کی تکیمل بھی کر دی ہے ان سب چیزوں کے لنک زیل میں موجود ہیں
    ]center[
    سلام اردو تھیم یہاں کلک کر کے ڈاؤن لوڈ کریں
    آن لائن پی ایچ پی فیوژن اوردو سائیٹ یہاں کلک کرکے دیکھیں
    ]/center[
    [​IMG]
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 3
  2. دوست

    دوست محفلین

    مراسلے:
    13,079
    جھنڈا:
    Germany
    موڈ:
    Fine
    اچھی چیز لگ رہی ہے۔ پہلی بار تو کیڑے مکوڑے ہی نظر آئے پھر مجھے براؤزر کی انکوڈنگ کو utf8 کرنا پڑا تو ٹھیک ہوا۔ ورنہ میں تو سمجھا تھا یونیکوڈ کی سپورٹ نہ ہونے کی وجہ سے سارا ڈیٹا گیا۔
    خیر اس کو جاری رکھیں۔ کوئی اور اچھا سی ایم ایس ملے تو اسے بھی ترجمہ کریں۔
    وسلام
     
  3. رند

    رند محفلین

    مراسلے:
    359
    محترم ہم تو جاری ہی ہیں لیکن میرا فعال رہنا یا نا رہنا دونوں برابر ہیں کیونکہ اصل چیز تو فیوژن میں اردو کی سپورٹ فراہم کرنا ہے یہ تو ہم ظاہر ی طور پر اس کی انگلش کو اردو دکھا رہے ہیں آپ ماہرین حضرات اس سلسلے میں کچھ کیوں نہیں کرتے ہو؟ کیا پی ایچ پی فیوژن کیساتھ کوئی دشمنی ہے ؟ اور یہ جملہ ہی کیوں آپ حضرات کا منظور نظر بن گیا ہے ؟ کوئی ماہر بھی فیوژن کی طرف توجہ نہیں دے رہا اب مجھے صدائے التجاج بلند کرنی ہوگی اور بھوک ہڑتال پہ بیٹھنا ہوگا ( لیکن اس بھوک ہڑتال میں میں صرف آگ پے پکی ہوئی چیز نہیں کھاؤن گا باقی سب چیزیں کھاؤن گا اور پانی بھی پیوں گا (
     
  4. باسم

    باسم محفلین

    مراسلے:
    1,767
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Festive
    کیونکہ جملہ پر ایک سال سے کام ہورہا ہے اور اب اس کی تکمیل کا وقت ہے۔
    فیوژن سے کوئی دشمنی نہیں ہاں جملہ سے فارغ ہوکر اس کی بھی خاطر مدارت کریں گے
    اور اگر ماہرین ہی سب کچھ کرلیتے تو آپ کو اتنا کچھ سیکھنے کو کیسے ملتا؟
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  5. نبیل

    نبیل محفلین

    مراسلے:
    16,759
    جھنڈا:
    Germany
    موڈ:
    Depressed
    رند، تھوڑا سا صبر سے کام لیں۔ میں کوشش کروں گا کہ php-Fusion میں یونیکوڈ سپورٹ‌ پر ابتدائی کام کرکے یہاں فراہم کر دوں۔ لیکن آپ اگر آئندہ کسی سی ایم ایس پر کام کرنا چاہیں تو پہلے مشورہ کر لیا کریں۔ بہتر یہی ہوتا ہے کہ اسی سکرپٹ پر کام کیا جائے جس میں utf8 سپورٹ پہلے سے موجود ہو۔ دوسرے php4 کی سپورٹ ختم ہو چکی ہے اور مستقبل میں تمام سوفٹویر php5 پر چلے جائیں گے۔ اس لیے اس کا خیال بھی رکھنا ضروری ہے کہ یہ سکرپٹ php5 پر چل سکے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  6. نبیل

    نبیل محفلین

    مراسلے:
    16,759
    جھنڈا:
    Germany
    موڈ:
    Depressed
    میں نے پی ایچ پی فیوژن کو دیکھا ہے اور اس میں اردو سپورٹ شامل کرنے کا بھی جائزہ لیا ہے۔ میرے اندازے کے مطابق یہ کام زیادہ مشکل نہیں ہے۔ اس میں ڈیٹابیس کی حد تک تو utf8 سپورٹ شامل ہو جائے گی لیکن باقی سورس کوڈ میں وہی پی ایچ پی کے سٹرنگ فنکشنز والا مسئلہ درپیش آئے گا۔ پی ایچ پی کے سٹرنگ فنکش یونیکوڈ کمپیٹیبل نہیں ہیں جس کی وجہ سے بعض ٹیکسٹ صحیح طور پر پوسٹ نہیں ہو پاتے۔ اس کا آسان حل .htaccess فائل میں سٹرنگ اوور لوڈنگ استعمال کرنا ہے لیکن اس کے لیے ویب ہوسٹ پر mb_string ایکسٹینشن موجود ہونا ضروری ہے۔

    پی ایچ پی فیوژن میں ماڈیول کافی ضرور شامل ہیں لیکن ان سب کی فیچرز محدود ہیں۔ میرے خیال میں پی ایچ پی فیوژن ایک چھوٹے یا درمیانے سائز کی ویب سائٹ بنانے کے لیے موزوں رہے گا۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1

اس صفحے کی تشہیر