روز مرہ کی چیزیں‌اور ان کے موجد

S. H. Naqvi نے 'سائنس اور ٹیکنالوجی' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏جنوری 22, 2010

  1. S. H. Naqvi

    S. H. Naqvi محفلین

    مراسلے:
    942
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Torn
    لیجئے ایک نیا دھاگہ شروع کر رہا ہوں‌:)، ایڈمن اگر اس سلسلے میں‌ پہلے سے کویٔ دھاگہ موجود ہو تو اسے شایّع نہ کریں۔ شکریہ
    روز مرہ کی چیزیں‌جنہیں‌ ہم اکثر استعمال کرتے ہیں‌مگر ان کی ایجاد ودریافت اور شروع کے بارے میں کویٔ نہیں جانتا۔ اس دھاگے میں‌ انھیں‌ کے بارے میں سوال کیے جا یٔں گے اور جس کو مستند جواب آتا ہو اسے جواب کی دعوت عام ہے۔
    آج صبح‌ استری کرتے ہوئے مجھے اس کا خیال آیا،:grin:اسلیٔے س1: استری کس کی ایجاد ہے اور سب سے پہلے کب اور کہاں استعمال ہویٔ ؟:)
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 3
  2. S. H. Naqvi

    S. H. Naqvi محفلین

    مراسلے:
    942
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Torn
    33 سیاحوں میں سے کسی کے پاس اس سوال کا جواب نہیں:worried::brokenheart:
     
  3. نبیل

    نبیل منتظم

    مراسلے:
    16,196
    جھنڈا:
    Germany
    موڈ:
    Depressed
    برقی استری کا موجد ولیم سیلے تھا۔
    حوالہ
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 6
  4. S. H. Naqvi

    S. H. Naqvi محفلین

    مراسلے:
    942
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Torn
    شکریہ نبیل بھایٔ:)
    س2: کنگھی کب ایجاد ہویٔ؟ سب سے پہلے کس ملک نے اس کا استعمال کیا؟
     
  5. فاتح

    فاتح لائبریرین

    مراسلے:
    15,333
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Hungover
    یہ تو معلوم نہیں ہو سکتا کہ کنگھی کس کی ایجاد ہے مگر ہزاروں سال قبل مسیح (9000 تا 12500) میں بھی کنگھی کی موجودگی کے شواہد ملتے ہیں۔
    حوالہ
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 5
    • معلوماتی معلوماتی × 1
  6. S. H. Naqvi

    S. H. Naqvi محفلین

    مراسلے:
    942
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Torn
    جی ہاں اور قبل مسیح، مصری تہذیب میں بھی اس کے استعمال کے شواہدملتے ہیں‌ مگر کوئی مستند حوالہ اس کی تصدیق نہیں‌کرتا اور انٹر نیٹ پر اس معاملے میں متضاد آراء ہیں۔

    س:‌ بلیڈ کس کی ایجاد ہے اور شروع میں اسکا کیا متبادل تھا اس کے ارتقا ئی مراحل کیا ہیں؟
     
  7. خوشی

    خوشی محفلین

    مراسلے:
    11,027
    واشنگ مشین کس نے ایجاد کی ذرا بتائیں تو سہی
     
  8. حسیب نذیر گِل

    حسیب نذیر گِل محفلین

    مراسلے:
    7,236
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Innocent
    میں نے How it Works Issue 34 ,2012 میں ایک آرٹیکل پڑھا ہے واشنگ مشین کے متعلق شاید اس میں آپکو پتے کی چیز مل جائے
    [​IMG]
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  9. احمد بلال

    احمد بلال محفلین

    مراسلے:
    417
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Brooding
    پہیہ کس نے ایجاد کیا؟
     
  10. محمد بلال اعظم

    محمد بلال اعظم لائبریرین

    مراسلے:
    10,150
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Angelic
    میں نے نہیں کیا:D
     
  11. قیصرانی

    قیصرانی لائبریرین

    مراسلے:
    45,840
    جھنڈا:
    Finland
    موڈ:
    Festive
    ایک موجد تھا بڑا مشہور سا، نام یاد نہیں آ رہا، اس نے کیا تھا :angel:
     
  12. S. H. Naqvi

    S. H. Naqvi محفلین

    مراسلے:
    942
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Torn
    ہاں ہاں میں سمجھ گیا، وہی نا، وہی جس نے پہیہ ایجاد کیا تھا;)
     
  13. قیصرانی

    قیصرانی لائبریرین

    مراسلے:
    45,840
    جھنڈا:
    Finland
    موڈ:
    Festive
    نہیں نہیں۔ یہ وہ نہیں۔ بلکہ یہ وہ ہے جس نے پہیہ ایجاد کیا تھا
     
  14. حسیب نذیر گِل

    حسیب نذیر گِل محفلین

    مراسلے:
    7,236
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Innocent
    مجھے بھی کوئی بتائے یہ Wheel کس کی ایجاد ہے
     
  15. S. H. Naqvi

    S. H. Naqvi محفلین

    مراسلے:
    942
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Torn
    ارے آپ کو ابھی تک پتہ نہیں چلا، کمال ہے:eek: اجی یہ وہی ہے نہ جس کا ہم ذکر کر رہے ہیں، وہی نابغہ روزگار شخصیت جس نے آج سے کئی سو سال پہلے پہیہ ایجاد کیا تھا:notworthy:
     
  16. قیصرانی

    قیصرانی لائبریرین

    مراسلے:
    45,840
    جھنڈا:
    Finland
    موڈ:
    Festive
    جب مشرق میں پہیہ ایجاد ہوا تو مغرب کو بڑی جلن ہوئی اب مشرق والے گول گول پھرتے رہیں گے۔ اس لئے انہوں نے پہیے کے موجد کو کلون کر کے اپنا انگریزی موجد بنایا جس نے پہیے کی نقل میں Wheel ایجاد کیا
     
    • زبردست زبردست × 1
  17. S. H. Naqvi

    S. H. Naqvi محفلین

    مراسلے:
    942
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Torn
    واو زبردست اب اس وضاحت کے بعد تو سب ہی سمجھ گئے ہوں گے:) شکریہ جناب
     
    • پر مزاح پر مزاح × 1
  18. S. H. Naqvi

    S. H. Naqvi محفلین

    مراسلے:
    942
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Torn
    پہیہ گول دائرے کی طرز کا آلہ ہے جو کہ ایکسل یا دھرے پر گھومتا ہے جو کہ اس کے مرکز میں نصب ہوتا ہے، اس طرح پہیہ گھومنے پر مادے کی ایک مقام سے دوسرے مقام تک حرکت یا ترسیل میں سہولت فراہم کرتا ہے۔ یہ نہ صرف بھاری بھر کم مادے کی ترسیل بلکہ مشین یا آلہ ثقیل میں مشقت کو بھی واضع طور پر کم کر دیتا ہے۔ پہیہ کی عام مثالیں وزن ڈھونے والے اطلاقیوں میں دیکھی جا سکتی ہیں۔ ایک پہیہ جو کہ مجموعی طور پر ایکسل یا دھرے کے ساتھ شمار ہوتا ہے گھومنے کی وجہ سے مادے کی حرکت کو سطحی رگڑ کم کر کے سہل بناتا ہے۔ ایک پہیہ کو حرکت کے لیے طبیعی تصادم یا متحرک کی ضرورت ہوتی ہے، جو کہ اس کے دھرے پر کشش ثقل کی وجہ سے یا پھر بیرونی قوت کی وجہ سے پیش آتی ہے۔ عام طور پر پہیہ کی اصطلاح مخصوس دائرے کے طرز کے آلے کے علاوہ کسی بھی گول جسم جو کہ گھومنے کی صلاحیت رکھتے ہوں، کے لیے بھی استعمال ہوتی ہے، جیسے کہ کشتی کا پہیہ، گاڑی کا سٹئیرنگ یا ہوائی پہیے۔
    پہیوں گاڑیوں کے ثبوت وسط 4th صدی قبل مسیح سے قریب ایک ہی وقت میں میسوپوٹامیا، شمالی قفقاز (Maykop ثقافت) اور وسطی یورپ میں ظاہر ہوتا ہے، تاہم سب سے پہلے کس ثقافت یا تہذیب نے پہیے کا استعمال شروع کیا، یہ سوال ابھی تک حل طلب اور بحث طلب ہے.
    [​IMG]
    ایک قدیم ترین پہیوں والی سائیکل۔

    [​IMG]
    A depiction of an onager-drawn cart on the Sumerian "battle standard of Ur" (circa 2500 BC)

    پہیوں کی گاڑی کی قدیم ترین عکاسی اچھی طرح تاریخ (یہاں پہیوں ویگن چار، دو ایکسل)، Bronocice برتن، CA پر ہے. 3500-3350 BC مٹی کے برتن جنوبی پولینڈ میں ایک Funnelbeaker ثقافت بستی میں کھدائی. [4]
    پہیوں کی گاڑی یوریشیا بھر میں اپنے پہلے وقوعہ کے علاقے (میسوپوٹامیا، قفقاز، بلقان، وسطی یورپ) سے پھیل 3rd صدی قبل مسیح کی طرف سے انڈس ویلی تک پہنچنے. 2nd ملینیم قبل مسیح کے دوران، رتھ بات کی پہیوں کی ایک بڑھتی ہوئی رفتار سے پھیل، 1200 قبل مسیح کی طرف سے دونوں چین اور Scandinavia تک پہنچنے. چین میں، وہیل ضرور CA میں رتھ کو اپنانے کے ساتھ موجود تھا. 1200 BC، [5] اگرچہ Barbieri کم [6] پہلے چینی پہیوں کی گاڑیاں، سرکا 2000 قبل مسیح کے لئے ترک کر دیتے ہیں.
    اگرچہ وہ مناسب پہیا ترقی نہیں تھا، Olmec اور بعض دیگر مغربی گولاردق ثقافتوں اس سے رابطہ کیا ہے لگ رہے ہو، پہیہ کی طرح کے طور پر کام کیا پتھر بچوں کے کھلونے تقریبا 1500 قبل مسیح کی نشاندہی کی اشیاء پر پایا [7] یہ سمجھا جاتا ہے. کہ مغربی گولاردق میں وہیل کے بڑے پیمانے پر ترقی کے لئے بنیادی رکاوٹ پالتو بڑے جانوروں کی غیر موجودگی جو پہیوں carriages ھیںچو رکھا جائے استعمال کیا جا سکتا ہے ہے. پہلے کولمبیئن بار امریکی بائسن، میں امریکہ میں موجود جانوروں کے قریب ترین رشتہ دار domesticate مشکل ہے اور مقامی امریکیوں کی طرف سے کبھی نہیں پالتو تھا، گھوڑے کے کئی پرجاتیوں میں سے تقریبا 12،000 سال پہلے تک موجود، لیکن بالآخر ختم گئے [8] صرف. بڑے جانور جو مغربی گولاردق میں پالتو تھی، لاما، کولمبس کی آمد کے وقت کی طرف سے دور Andes سے باہر پھیل نہیں کیا.
    کے بارے میں 400 ایسوی پہلے کے بعد سے Nubians مٹی کے برتنوں کے کتائی اور کے طور پر پانی پہیوں [9]. [10] یہ سوچا کہ نیوبین waterwheels کیا گیا ہے بیل سے چلنے والا [11] یہ بھی معلوم ہے کہ Nubians مصر سے درآمد گھوڑے پر مبنی رتھوں کو استعمال کیا جاتا ہے. [12] کے لئے استعمال کیا جاتا پہیوں
    اس طرح وہیل کے آویشکار دیر Neolithic میں آتا ہے، اور دیگر تکنیکی ترقی جو کانسی عمر کے اوائل کو جنم دیا کے ساتھ مل کر میں دیکھا جا سکتا ہے. یاد رکھیں کہ یہ زراعت کے آویشکار کے بعد بھی اور مٹی کے برتنوں کے کئی صدیوں پہیا کم کی منظوری کا مطلب ہے:

    9500-6500 BC: Aceramic Neolithic
    6500-4500 BC: سرامک Neolithic (Halafian)
    CA. 4500 قبل مسیح: کمہار کا چاک کی ایجاد، Chalcolithic کے شروع (عبید مدت)
    BC 4500-3300: Chalcolithic جلد پہیوں کی گاڑیاں، گھوڑے کی domestication
    BC 3300-2200: ابتدائی کانسی عمر
    BC 2200-1550: مشرق کانسی عمر، spoked وہیل کی ایجاد اور رتھ
    وہیل کی وسیع استعمال شاید تاخیر کیونکہ ہموار سڑکوں پہیوں کے لئے ضروری ہے مؤثر ثابت ہو رہے تھے. پیٹھ پر سامان لے جانے والے نقل و حمل کے پسندیدہ طریقہ سطحوں جس میں بہت سے عزم جو رکاوٹوں پر پر مشتمل ہوتا ہے. ترقی سڑکوں کی کمی تک کم ترقی یافتہ علاقوں میں 20th صدی میں نقل و حمل کے لئے وہیل کی وسیع گود لینے سے روک دیا.
    ابتدائی پہیوں درا کے لئے ایک چھید کے ساتھ سادہ لکڑی ڈسک تھے. لکڑی کے ڈھانچے کی وجہ سے، ایک درخت کے تنے کی افقی ٹکڑا مناسب نہیں ہے، کیونکہ اس میں گرنے کے بغیر وزن کی حمایت کے لئے سنرچناتمک طاقت نہیں ہے، طول بلد بورڈ کا گول ٹکڑے ٹکڑے کی ضرورت ہے. Ljubljana دلدل کچھ 20 کلومیٹر Ljubljana کے جنوب میں سلووینیا کے دارالحکومت میں ایک لکڑی کا پہیا اور اس کے محور کے قدیم ترین مشہور مثال کے طور پر 2003 میں پائے گئے. radiocarbon ملنہ کے مطابق 5.100 اور 5.350 کے درمیان سال کی عمر [13] ہے، اس کا قطر 72 سینٹی میٹر (28) ہے اور راھ لکڑی کا بنا کیا گیا ہے، جبکہ اس کا محور شاہ بلوط کا بنا دیا گیا ہے. [14]
    نے spoked وہیل کو حال ہی میں ایجاد کیا گیا تھا، اور ہلکے اور swifter گاڑیوں کی تعمیر کی اجازت دی ہے. وادئ سندھ اور شمال مغربی بھارت کے ہڑپپا تہذیب میں، ہم کھلونا گاڑی ترجمان پینٹ یا امداد میں [15] اور سیل کی سکرپٹ میں spoked وہیل کی علامت، [16] پہلے ہی مٹی سے بنا پہیوں تلاش 3rd صدی قبل مسیح کے دوسرے نصف. لکڑی spoked پہیوں کی جلد معلوم مثالیں Andronovo ثقافت کے تناظر میں ہیں، CA 2000 BC کی. جلد ہی اس کے بعد، قفقاز کے علاقے کی گھوڑے ثقافتوں گھوڑا تیار کرتے تھے تین صدیوں زیادہ حصہ کے لئے spoked پہیا جنگ رتھوں. انہوں نے یونانی جزیرہ نما ہے جس میں انہوں نے موجودہ بحیرہ روم عوام کے ساتھ شامل توڑنے کے بعد Minoan غلبے اور consolidations سپارٹا پہلے کلاسیکی اور ایتھنز کی طرف سے قیادت کی کلاسیکی یونان اضافہ، بالآخر، دے کے اندر گہرائی میں منتقل کر دیا گیا ہے. کلٹی کے رتھوں 1st صدی قبل مسیح میں ایک پہیا کے ارد گرد لوہے کے کنارے شروع کی. spoked پہیا 1870s، جب تار کے پہیوں اور نومیٹک ٹائر ایجاد کیا گیا تھا [17]. تک اہم ترمیم کے بغیر مسلسل استعمال میں تھا،
    یہ گوگل ٹرانسلیٹ کی گلابی اردو ہے مجھے الزام نہ دیجیئے گا، اس پوسٹ کا مقصد ہی یہی ہے کہ اردو میں ایسی تمام معلومات لکھی اور اکھٹی کی جائیں مگر نیٹ پر اردو میں پہیے کے بارے کچھ نا ملا تو وکی سے ٹرانسلیٹ کر کے ادھر پیسٹ کر دیا:) اصل ربط یہ ہے:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Wheel
     
    • معلوماتی معلوماتی × 4
  19. شمشاد

    شمشاد لائبریرین

    مراسلے:
    200,088
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    بہت شکریہ معلومات دینے کا۔
     
  20. اشتیاق علی

    اشتیاق علی لائبریرین

    مراسلے:
    10,994
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Breezy
    کیا کسی کو پتہ ہے کہ ماچس کس کی ایجاد ہے؟
     

اس صفحے کی تشہیر