حکومت سرحد کی ترجیحات

نبیل نے 'پاکستان میں زلزلہ' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏نومبر 1, 2005

  1. نبیل

    نبیل محفلین

    مراسلے:
    16,759
    جھنڈا:
    Germany
    موڈ:
    Depressed
    پاکستان کی تاریخ کے بدترین زلزلے کے بعد لاکھوں لوگ کسمپرسی کے عالم میں زندگی بسر کر رہے ہیں۔ زلزلے اور لینڈ سلائیڈز کے بعد اب لوگ موسم کے ہاتھوں مر رہے ہیں اور امداد رس رس کر پہنچ رہی ہے۔ اس صورتحال میں صوبہ سرحد کی حکومت کی ترجیحات چشم کشا ہیں۔ سرحد اسمبلی میں ترمیم شدہ حسبہ بل پیش کر دیا گیا ہے۔ صوبائی وزیر قانون ظفر اعظم سے جب دریافت کیا گیا کہ وہ ایسی تباہی کی صورتحال میں کیوں حسبہ بل کی ضد لگائے ہوئے ہیں تو ان کا کہنا تھا:

    اور کیا ایم ایم اے والے لاشوں کے ووٹ بینک پر ناچنا چاہتے ہیں۔ الائی کے علاقے میں جہاں زلزلے سے زبردست تباہی ہوئی ہے، کے انخلا کا منصوبہ اس لیے کھٹائی میں پڑ گیا ہے کہ اس سے ایم ایم اے کی حکومت کو اپنے ووٹ بینک میں کمی کا اندیشہ محسوس ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ بھی علاقے کے بااثر لوگ جن کی خدائی چند بے سہارا لوگوں پر ظلم ڈھا کر چلتی تھی، انہیں اپنے شکنجے سے آزادی نہیں دینا چاہتے۔ اللہ ہم سب کا حامی و ناصر ہو۔ آمین۔
     
  2. زیک

    زیک محفلین

    مراسلے:
    38,882
    جھنڈا:
    UnitedStates
    موڈ:
    Bookworm
    کیا کہنے ہیں ایم ایم اے کے!
     
  3. جیسبادی

    جیسبادی محفلین

    مراسلے:
    1,096
    اخباری اطلاعات پر یقین نہ کرو۔ یہ اخباد تو AP سے خبر لے کر من عن چھاپ دیتے ہیں۔ حسبہ بل صحیح ہے یا غلط ان "فری ورلڈ" والوں کو بہت چبھتا ہے۔ جہاں تک انخلا کا تعلق ہے، نیو اورلینز میں بھی لوگ شہر نہیں چھوڑنا چاہتے تھے۔ بعد میں ان کی زمینوں پر کوئی اور قبضہ کر لے گا۔
    <p dir=ltr>
    possession is 9/10ths of the law.
    </p>
     
  4. جیسبادی

    جیسبادی محفلین

    مراسلے:
    1,096
    انہیں خیالات پر آج کے جنگ میں نئیر زیدی کا مضمون ہے جس میں آزاد پریس کے اصل چہرے پر سے پردہ اٹھایا گیا ہے۔
     

اس صفحے کی تشہیر