جملہ 1.0.11 کے اردو ترجمہ سے استفادہ

نبیل نے 'اردو جملہ (Joomla) سپورٹ' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏اکتوبر 18, 2006

  1. نبیل

    نبیل محفلین

    مراسلے:
    16,771
    جھنڈا:
    Germany
    موڈ:
    Depressed
    میں چند روز قبل ورڈ بینک کی ڈیٹابیس کے ایک اور ممکنہ استعمال کے بارے میں لکھا تھا کہ اس میں موجود تراجم سے ازخود لینگویج فائلوں کے کچھ حصے ترجمہ کیے جا سکتے ہیں۔ میں نے اس سلسلے میں کچھ ابتدائی تجربات کیے ہیں جن میں مجھے کامیابی بھی حاصل ہوئی ہے۔

    سب سے پہلے میں نے جملہ 1.0.11 کی اردو اور انگریزی لینگویج فائلوں کو parse کرکے یہ ترجمہ ایک ڈیٹابیس میں سٹور کرنے کی کوشش کی لیکن بدقسمتی سے میرے کمپیوٹر پر OLEDB ڈرائیور نہیں چل رہا تھا۔ اس کی وجہ غالباً آفس 2003 کی کوئی حالیہ اپڈیٹ ہے۔ بہرحال میں نے ڈیٹابیس کی بجائے یہ ترجمہ ایک ٹیکسٹ فائل میں ہی ini فائل فارمیٹ میں سیو کر دیا۔ اس کے بعد میں نے ایک روٹین لکھی جس کے ذریعے میں نے جملہ 1.5 کے اردو لینگویج فائل فولڈر میں سے یکے بعد دیگرے تمام فائلیں پڑھیں اور دیکھتا رہا کہ آیا کسی انگریزی phrase کا ترجمہ مذکورہ بالا ڈیٹابیس (ٹیکسٹ فائل) میں شامل ہے؟ ترجمہ موجود ہونے کی صورت میں اسے آؤٹ پٹ پو فائل میں لکھ دیا جاتا بصورت دیگر پو فائل میں ترجمے کی جگہ خالی چھوڑ دی جاتی۔ اگرچہ اس طریقے سے جملہ 1.5 کی انگریزی لینگویج فائلوں کا ترجمہ مکمل نہیں ہوگیا ہے لیکن پھر بھی کچھ نہ کچھ تراجم مل گیے ہیں۔ میں یہاں ان پو فائلوں کو اٹیچ کر رہا ہوں۔ باقی ماندہ ترجمے کا کام انہیں انٹرانس پر اپلوڈ‌کرکے کیا جا سکتا ہے۔ اس اٹیچمنٹ میں log.txt فائل میں تفصیل موجود ہے کہ کس فائل میں کون سے انگریزی ٹیکسٹ کے اردو تراجم ملے ہیں۔

    اگرچہ میں نے یہ کام تجرباتی طور پر کیا ہے لیکن مجھے اس آئیڈیا میں پوٹینشل نظر آتا ہے۔ میری کوشش ہوگی کہ جلد ہی اس پروگرام میں ٹیکسٹ فائل کی ڈیٹابیس کی بجائے باقاعدہ ڈیٹابیس استعمال کی جائے۔ اس کے بعد اس ٹرانسلیشن ڈیٹابیس میں ممکنہ حد تک زیادہ انفارمیشن ڈال دی جائے۔ اس طرح اس کی افادیت بھی بڑھ جائے گی۔ کسی بھی ترجمے کے نئے پراجیکٹ پر کام کرنے سے پہلے ایک مرتبہ ٹرانسلیشن ڈیٹابیس سے استفادہ کرنے پر کام میں کچھ کمی واقع ہو سکتی ہے۔
     

    منسلک فائلیں:

  2. مہوش علی

    مہوش علی لائبریرین

    مراسلے:
    3,003
    بہت اچھا جا رہے آپ نبیل بھائی۔
    ہم سب کی نگاہیں آپ پر ہی لگی ہوئی ہیں۔ لہذا آپ بھی لگے رہیں۔ :)
     
  3. قیصرانی

    قیصرانی لائبریرین

    مراسلے:
    45,875
    جھنڈا:
    Finland
    موڈ:
    Festive
    ہمت مرداں مدد خدا

    اٹھ باندھ کمر ڈرتا ہے کیا
    دیکھ پھر خدا کرتا ہے کیا

    وغیرہ وغیرہ

    ویسے نبیل بھائی کی اس سلسلے میں کنٹری بیوشن بہت اعلٰی ہے، ماشاء اللہ۔ ہماری دعائیں ان کے ساتھ ہیں
     
  4. دوست

    دوست محفلین

    مراسلے:
    13,080
    جھنڈا:
    Germany
    موڈ:
    Fine
    اس کو ورڈبینک سے مسنلک کریں کسی طرح۔
     
  5. شارق مستقیم

    شارق مستقیم محفلین

    مراسلے:
    894
    خوب

    نہ صرف کہ آئیڈیا بڑا زبردست تھا بلکہ اس پر کی گئی عمل کاری بھی خوب ہے۔
     
  6. نبیل

    نبیل محفلین

    مراسلے:
    16,771
    جھنڈا:
    Germany
    موڈ:
    Depressed
    شکریہ شارق۔

    شاکر، میرا ارادہ کچھ اس طرح کا ہی ہے۔ فی الحال تو میں نے جو پروگرام لکھا ہے وہ اس حالت میں نہیں ہے کہ اسے ریلیز کیا جا سکے کیونکہ اس کا یوزر انٹرفیس اچھا نہیں ہے اور اکثر آپشنز میں کوڈ میں ہی بدلتا ہوں۔ میرا ارادہ یہی ہے کہ ورڈبینک یا انٹرانس میں محفوظ تمام انفارمیشن کو اپنی ٹرانسلیشن ڈیٹابیس میں امپورٹ‌ کر لوں۔ اس پر پیشرفت ہونے پر میں اطلاع کروں گا۔
     
  7. دوست

    دوست محفلین

    مراسلے:
    13,080
    جھنڈا:
    Germany
    موڈ:
    Fine
    پیشرفت کا انتظار رہے گا۔
     

اس صفحے کی تشہیر