بدکاری کی سزا

میاں شاہد

محفلین

PunshmentofAdultery.jpg


الزَّانِيَةُ وَالزَّانِي فَاجْلِدُوا كُلَّ وَاحِدٍ مِّنْهُمَا مِئَةَ جَلْدَةٍ وَلَا تَأْخُذْكُم بِهِمَا رَأْفَةٌ فِي دِينِ اللَّهِ إِن كُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَلْيَشْهَدْ عَذَابَهُمَا طَائِفَةٌ مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ



بدکاری کرنے والی عورت اور بدکاری کرنے والا مرد (جب ان کی بدکاری ثابت ہوجائے تو) دونوں میں سے ہر ایک کو سو درے مارو۔ اور اگر تم اللہ اور روز آخرت پر ایمان رکھتے ہو تو شرع اللہ (کے حکم) میں تمہیں ان پر ہرگز ترس نہ آئے۔ اور چاہیئے کہ ان کی سزا کے وقت مسلمانوں کی ایک جماعت بھی موجود ہو
سورۃ النور، آیت 2
The woman and the man guilty of adultery or fornication, - flog each of them with a hundred stripes: let not compassion move you in their case, in a matter prescribed by Allah, if ye believe In Allah and the Last Day: and let a party of the believers witness their punishment.

 

مغزل

محفلین
جی شکریہ ، مگر ، اگر یہ واقعہ سچ ہے تو ایسا نہیں ہوا یعنی السلامی سزا میں تخفیف کیوں کی گئی ۔؟؟
پھر تاریخ شاہد ہے کہ شواہد اور دیگر شرائط کے تحت آج تک کسی کو ایسی سزا نہیں دی گئی ماسوائے ان
لوگوں کے جنہوں نے خود اعتراف کیا ۔ فقط واللہ اعلم بالصواب
 

جہانزیب

محفلین
[arabic][ayah]وَالَّذِينَ يَرْمُونَ الْمُحْصَنَاتِ ثُمَّ لَمْ يَأْتُوا بِأَرْبَعَةِ شُهَدَاءَ فَاجْلِدُوهُمْ ثَمَانِينَ جَلْدَةً وَلَا تَقْبَلُوا لَهُمْ شَهَادَةً أَبَدًا ۚ وَأُولَٰئِكَ هُمُ الْفَاسِقُونَ [٢٤:٤][/ayah][/arabic]
اور جو لوگ پرہیزگار عورتوں کو بدکاری کا عیب لگائیں اور اس پر چار گواہ نہ لائیں تو ان کو اسی درے مارو اور کبھی ان کی شہادت قبول نہ کرو۔ اور یہی بدکردار ہیں ۔
[arabic][ayah]إِلَّا الَّذِينَ تَابُوا مِنْ بَعْدِ ذَٰلِكَ وَأَصْلَحُوا فَإِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَحِيمٌ [٢٤:٥][/ayah][/arabic]
ہاں جو اس کے بعد توبہ کرلیں اور (اپنی حالت) سنوار لیں تو خدا (بھی) بخشنے والا مہربان ہے ۔
[arabic][ayah]لَوْلَا إِذْ سَمِعْتُمُوهُ ظَنَّ الْمُؤْمِنُونَ وَالْمُؤْمِنَاتُ بِأَنْفُسِهِمْ خَيْرًا وَقَالُوا هَٰذَا إِفْكٌ مُبِينٌ [٢٤:١٢][/ayah][/arabic]
جب تم نے وہ بات سنی تھی تو مومن مردوں اور عورتوں نے کیوں اپنے دلوں میں نیک گمان نہ کیا۔ اور کیوں نہ کہا کہ یہ صریح طوفان ہے
[arabic][ayah] لَوْلَا جَاءُوا عَلَيْهِ بِأَرْبَعَةِ شُهَدَاءَ ۚ فَإِذْ لَمْ يَأْتُوا بِالشُّهَدَاءِ فَأُولَٰئِكَ عِنْدَ اللَّهِ هُمُ الْكَاذِبُونَ [٢٤:١٣] [/ayah][/arabic]
یہ (افتراء پرداز) اپنی بات (کی تصدیق) کے (لئے) چار گواہ کیوں نہ لائے۔ تو جب یہ گواہ نہیں لاسکے تو خدا کے نزدیک یہی جھوٹے ہیں
[arabic][ayah]وَاللَّاتِي يَأْتِينَ الْفَاحِشَةَ مِنْ نِسَائِكُمْ فَاسْتَشْهِدُوا عَلَيْهِنَّ أَرْبَعَةً مِنْكُمْ ۖ فَإِنْ شَهِدُوا فَأَمْسِكُوهُنَّ فِي الْبُيُوتِ حَتَّىٰ يَتَوَفَّاهُنَّ الْمَوْتُ أَوْ يَجْعَلَ اللَّهُ لَهُنَّ سَبِيلًا [٤:١٥][/ayah][/arabic]
مسلمانو تمہاری عورتوں میں جو بدکاری کا ارتکاب کر بیٹھیں ان پر اپنے لوگوں میں سے چار شخصوں کی شہادت لو۔ اگر وہ (ان کی بدکاری کی)گواہی دیں تو ان عورتوں کو گھروں میں بند رکھو یہاں تک کہ موت ان کا کام تمام کردے یا خدا ان کے لئے کوئی اور سبیل (پیدا) کرے۔
[arabic][arabic][ayah]وَاللَّذَانِ يَأْتِيَانِهَا مِنْكُمْ فَآذُوهُمَا ۖ فَإِنْ تَابَا وَأَصْلَحَا فَأَعْرِضُوا عَنْهُمَا ۗ إِنَّ اللَّهَ كَانَ تَوَّابًا رَحِيمًا [٤:١٦][/ayah][/arabic][/arabic]
اور جو دو مرد تم میں سے بدکاری کریں تو ان کو ایذا دو۔ پھر اگر وہ توبہ کرلیں اور نیکوکار ہوجائیں تو ان کا پیچھا چھوڑ دو۔ بےشک خدا توبہ قبول کرنے والا (اور) مہربان ہے
[arabic][ayah]إِنَّمَا التَّوْبَةُ عَلَى اللَّهِ لِلَّذِينَ يَعْمَلُونَ السُّوءَ بِجَهَالَةٍ ثُمَّ يَتُوبُونَ مِنْ قَرِيبٍ فَأُولَٰئِكَ يَتُوبُ اللَّهُ عَلَيْهِمْ ۗ وَكَانَ اللَّهُ عَلِيمًا حَكِيمًا [٤:١٧][/ayah][/arabic]
خدا انہیں لوگوں کی توبہ قبول فرماتا ہے جو نادانی سے بری حرکت کر بیٹھے ہیں۔ پھر جلد توبہ قبول کرلیتے ہیں پس ایسے لوگوں پر خدا مہربانی کرتا ہے۔ اور وہ سب کچھ جانتا (اور) حکمت والا ہے۔
[arabic][ayah]تِلْكَ حُدُودُ اللَّهِ ۚ وَمَنْ يُطِعِ اللَّهَ وَرَسُولَهُ يُدْخِلْهُ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا ۚ وَذَٰلِكَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ [٤:١٣][/ayah][/arabic]
(یہ تمام احکام) خدا کی حدیں ہیں۔ اور جو شخص خدا اور اس کے پیغمبر کی فرمانبرداری کرے گا خدا اس کو بہشتوں میں داخل کرے گا جن میں نہریں بہہ رہی ہیں وہ ان میں ہمیشہ رہیں گے۔اور یہ بڑی کامیابی ہے
[arabic][ayah]وَمَنْ يَعْصِ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَيَتَعَدَّ حُدُودَهُ يُدْخِلْهُ نَارًا خَالِدًا فِيهَا وَلَهُ عَذَابٌ مُهِينٌ[٤:١٤] [/ayah][/arabic]
اور جو خدا اور اس کے رسول کی نافرمانی کرے گا اور اس کی حدوں سے نکل جائے گا اس کو خدا دوزخ میں ڈالے گا جہاں وہ ہمیشہ رہے گا۔ اور اس کو ذلت کا عذاب ہوگا ۔
 

arifkarim

معطل
بہت خوب جہانزیب، یعنی معاف کرنے والے احکام زیادہ ہیں اور سزا والے کم۔
جبکہ طالبان صرف سزا والے احکام پر چلتے ہیں یعنی اپنی مرضی کا اسلام ہے۔
 

میاں شاہد

محفلین
جی شکریہ ، مگر ، اگر یہ واقعہ سچ ہے تو ایسا نہیں ہوا یعنی السلامی سزا میں تخفیف کیوں کی گئی ۔؟؟
پھر تاریخ شاہد ہے کہ شواہد اور دیگر شرائط کے تحت آج تک کسی کو ایسی سزا نہیں دی گئی ماسوائے ان
لوگوں کے جنہوں نے خود اعتراف کیا ۔ فقط واللہ اعلم بالصواب

آُ نے کافی حد تک درست بات لکھی ہے ، اصل میں چار گواہوں‌کی شرط ہی ایسی ہے کہ اسکا پورا ہونا ممکن ہی نہیں ، اسی سے شریعت کی انسانوں‌پر مہربانی سمجھ میں‌آتی ہے

باقی جہاں‌تک سوات کے قصے کا تعلق ہے تو اس ویڈیو کا جھوٹا ہونا تو اب ثابت ہو چکا ہے

باقی سوات میں ایسا واقعہ ہوا ہے اور امید ہے کہ وہ بھی قبول کئے جانے کی بنا پر ہوا ہوگا اور اس میں مرد اور عورت دونوں‌کو سزا ملی ہے باقی اس ویڈیو کو امن معاھدہ برباد کرنے کی ایک کوشش ہی کہا جائے گا
 

میاں شاہد

محفلین
بہت خوب جہانزیب، یعنی معاف کرنے والے احکام زیادہ ہیں اور سزا والے کم۔
جبکہ طالبان صرف سزا والے احکام پر چلتے ہیں یعنی اپنی مرضی کا اسلام ہے۔

جن کے دلوں‌میں ٹیڑھ اور کجی ہو وہ حق بات کو تسلیم کر ہی نہیں سکتے
 

ساقی۔

محفلین
میاں صاحب یہ تحقیق قادیان اور لندن میں ہوتی ہے.آپ کیوں دل پہ لیتے ہیں. محترم ایسے :mad:ہی ہیں.
 

میاں شاہد

محفلین
میاں صاحب یہ تحقیق قادیان اور لندن میں ہوتی ہے.آپ کیوں دل پہ لیتے ہیں. محترم ایسے :mad:ہی ہیں.

ارے بھائی توبہ کرو :grin:

میرا دل بھلا ان نصیب جلوں کے لئے فالتو ہے جو جہاد کا نام دیکھ کر اُٹھے ہوں‌تو بیٹھ جاتے ہیں اور بیٹھے ہوں‌تو لیٹ‌جاتے ہیں اور لیٹے ہوں‌تو نہ جانے کیا کرتے ہیں :biggrin:
 
جہاد جہاد جہاد کا شور تو مچاتے پھرتے ہیں لیکن مجاہدین کی وضاحت کرتے ہوئے آپ کی سٹی گم ہو جاتی ہے ۔ جہاد برحق ہے اور اس کا کلی مخالف کوئی مسلمان نہیں ہو سکتا ۔ اسی طرح اگر شرع نے سزاؤں میں حدود کا قیام کیا ہے تو اسکی شرائط بھی رکھی ہیں ۔ کیونکہ اسلام انارکی نہیں چاہتا ۔ اسلام کا مطمع نظر ایک ایسا معاشرہ ہے جو عدل و انصاف سے عبارت ہے ۔جو امن و سکون کا گہوارہ ہو نہ کہ جگہ جگہ انسانی بم پھٹتے پھریں اور پھر کچھ دنوں بعد ایک ویڈیو سامنے آئے کہ جی یہ بزعم خود مجاہدین تھے ۔ وہ سوال ابھی تشنہ ہے ۔ وہی جہاں ظالمان کے حمایتیوں کے منہ سے جھاگ بہتی ہے ۔
 

ساقی۔

محفلین
مجاہدین کی کیا تعریف .ِِِِِِِِِِِِِِِِِِ تعریف اس خدا کی جس نے مجاہدین کو پیدا کیا .
 

میاں شاہد

محفلین
ہاہاہا، ذرا مجاہدین کی تعریف تو کریں جو آپنے ابھی تک دوسرے دھاگے میں کی نہیں!

ارے سرکار اللہ پاک نے تو مجھے پیدا ہی جہاد اور مجاہدین کی تعریف کے لئے کیا ہے آپ ذرا حوصلہ رکھیں

؎ابتدائے عشق ہے روتا ہے کیا
آگے آگے دیکھئے ہوتا ہے کیا

:rollingonthefloor:
 
Top