الشفاء کے کوائف نامے کے مراسلے پر تبصرے

  1. جا ن
    جا ن
    حوالہ؟
    ‏اگست 11, 2020
  2. الشفاء
  3. جا ن
    جا ن
    جزاک اللہ، بہت شکریہ، لیکن اس سے یہ کیسے اخذ کیا گیا ہے کہ اس سے 'توبہ کی توفیق بھی چھن جاتی ہے' اور یہ گناہ 'سرفہرست' ہے ان میں جن میں توبہ کی توفیق چھن جاتی ہے!
    ‏اگست 11, 2020
    الشفاء نے اسے پسند کیا۔
  4. الشفاء
    الشفاء
    وانتم لاتشعرون کا مطلب ہے کہ گناہ اور اس کی وجہ سے اعمال کے غارت ہوجانے کا شعور بھی تمہیں نہیں دیا جائے گا، تو جب اس کا احساس ہی نہیں ہو گا تو پھر اس پر توبہ کی توفیق کیسے ہوگی۔۔۔ ہماری تو اس پر یہی کیفیت بنتی ہے۔۔۔
    ‏اگست 11, 2020
    جا ن نے اسے پسند کیا۔
  5. جا ن
    جا ن
    صد معذرت بھائی آپ کے کیفیت نامہ سے 'یقین' کا گمان ہوتا ہے کہ واقعی ایسا ہوتا ہے جبکہ اللہ تعالیٰ کے حقیقی الفاظ وانتم لاتشعرون میں توبہ کے متعلق ایسا 'واضح' نہیں ہے، انسان کئی معاملات میں خبر نہیں رکھتا جہاں وہ گناہ کرتا ہے لیکن اس کے باوجود وہ رب کریم کے آگے وقتاً فوقتاً توبہ کا دروازہ کھٹکھٹاتا رہتا ہے، (1/2)
    ‏اگست 11, 2020
  6. جا ن
    جا ن
    اس لیے میری دانست میں گناہ کا احساس نہ ہونا یا معلوم نہ ہونا یا اس سے بے خبری ہونا اس بات کی دلیل نہیں ہو سکتا کہ توبہ کی توفیق نہیں ہو گی! اللہ بہتر جاننے والا ہے! (2/2)
    ‏اگست 11, 2020
  7. الشفاء
    الشفاء
    معذرت کی ضرورت نہیں میرے بھائی۔ ۔۔ امید ہے "اندیشہ" سے آپ کی تسلی ہو جائے گی۔ خوش رہیں۔۔۔
    ‏اگست 12, 2020
    جا ن نے اسے پسند کیا۔
  8. جا ن
    جا ن
    جزاک اللہ! آپ بھی، شاد و آباد رہیں!
    ‏اگست 12, 2020
    الشفاء نے اسے پسند کیا۔
  9. جا ن
    جا ن
    دو باتیں ہیں بھائی!
    ایک تو یہ ہے کہ یہ میرا ذاتی مسئلہ نہیں ہے جس سے آپ اگر فلاں تبدیلی کر دیں تو میری تسلی ہو جائے گی، یہ معاملہ دین کا معاملہ ہے جہاں ایک چھوٹی سی اونچ نیچ سے کئی مسئلے جنم لیتے ہیں، اس لیے قران کریم کے الفاظ میں سے ممکنات کو اخذ کر کے قیاس کو یقین کا درجہ دینا اگر آپ سمجھتے ہیں صحیح ہے تو پھر میں اس سے متفق نہیں!
    ‏اگست 12, 2020
  10. جا ن
    جا ن
    دوسری یہ کہ آپ نے یہ کہاں سے اخذ کیا ہے کہ یہ سرفہرست ہے مطلب اس کا سورس کیا ہے، کچھ ہمارے بھی علم میں اضافہ فرمائیں! جو احباب اس کو پڑھ کر آگے قوٹ کریں گے وہ بھی یہی سمجھیں گے کہ بالکل یہ سر فہرست ہے اور آپ کا ریفرنس دیں گے، اس لیے اگر واقعی ایسا کچھ ہے کسی حدیث یا قران کریم کی کسی آیت میں تو ہمارے علم میں اضافہ فرما کر شکریہ کا موقع دیں!
    ‏اگست 12, 2020
  11. جا ن
    جا ن
    یہ سب باتیں کرنے کا مقصد قطعی تنقید یا تضحیک کرنا نہیں بلکہ انسان بہت کمزور ہے، جو جو احباب آپ کے اس مراسلے کو پڑھیں گے آپ پر اعتماد کرتے ہوئے اسے سچ تصور کریں گے اس لیے ہر معاملے میں ہمیں پوری بات لکھنی چاہیے کہ آیا یہ یقین کی حد تک درست ہے یا محض قیاس پر مبنی اندیشہ ہے اور یہ اندیشہ کہاں سے اخذ کیا گیا ہے، امید ہے آپ میری بات سمجھ رہے ہوں گے!
    ‏اگست 12, 2020
  12. الشفاء
    الشفاء
    حضور، پہلی بات یہ کہ یہ کوئی آیت یا حدیث نہیں تھی کہ جس کا آپ حوالہ مانگ رہے تھے، یہ ہمارا کیفیت نامہ تھا جو کہ بیان کردہ آیات کے تحت علماء کے مؤقف کے مطابق ہے۔ آپ کا اس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔ دوسری بات یہ کہ یہی مؤقف صاحب "اکرم التفاسیر" جناب محمد اکرم اعوان رحمۃاللہ علیہ کا ہے اور یہی مؤقف جناب ڈاکٹر علامہ طاہرالقادری صاحب کا ہے۔1/2
    ‏اگست 12, 2020
    سیما علی نے اسے پسند کیا۔
  13. الشفاء
    الشفاء
    2/2 آپ اس موضوع پر تھوڑا مطالعہ فرمائیں گے تو شرح صدر حا صل ہو گا ان شاءاللہ۔ ان آیات کے حوالہ سے ڈاکٹر طاہرالقادری صاحب کے منہاج القرآن کا ایک لنک حاضر ہے جس پر اس موضوع پر سیر حاصل گفتگو موجود ہے۔ امید ہے نافع ہوگی۔۔۔https://www.minhaj.org/urdu/tid/47980/قدر-شناسی-مصطفی-صلی-اللہ-علیہ-وآلہ-وسلم-اور-ادب-رسالت-کے-تقاضے.html
    ‏اگست 12, 2020
    سیما علی نے اسے پسند کیا۔
  14. الشفاء
    الشفاء
    مزید اس پر جید علماء کرام کے قرآن و حدیث کے حوالے سے بہت ہی سخت فتوے موجود ہیں۔آپ نے چونکہ دلچسپی ظاہر کی ہے تو آپ کی معلومات کےلیے پیش ہے۔۔۔https://www.thefatwa.com/urdu/questionID/3401
    ‏اگست 12, 2020