فہد مقصود کے کوائف نامے کے مراسلے پر تبصرے

  1. فہد مقصود
    فہد مقصود
    روح وہ لطیف شے ہے جو کسی کو نظر نہیں آتی لیکن ہر جاندار کی قوت و توانائی اسی روح کے اندر مضمر ہے اس کی حقیقت و ماہیت کیا ہے؟ کوئی نہیں جانتا۔ یہودیوں نے بھی ایک مرتبہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم سے اس کی بابت پوچھا تو یہ آیت اتری (صحیح بخاری)
    ‏جولائی 21, 2020
    جاسم محمد نے اسے پسند کیا۔
  2. فہد مقصود
    فہد مقصود
    اس آیت کا مطلب یہ ہے کہ تمہارا علم، اللہ کے علم کے مقابلے میں قلیل ہے، اور یہ روح، جس کے بارے میں تم سے پوچھ رہے ہو، اس کا علم تو اللہ نے انبیاء سمیت کسی کو بھی نہیں دیا ہے اتنا سمجھو کہ یہ میرے رب کا امر (حکم) ہے۔ یا میرے رب کی شان میں سے ہے، جس کی حقیقت کو صرف وہی جانتا ہے۔ أحسن البيان
    ‏جولائی 21, 2020
  3. فہد مقصود
    فہد مقصود
    اس آیت کی روشنی میں روح کے بارے میں اپنے خیالات کا اظہار کرنے سے بچنا چاہئے جو کہ قرآن و حدیث میں نہیں بتائے گئے ہیں۔ محاورتاً یا کسی کے دل بڑھانے کے لئے بھی ایسا کہنے سے بچنا چاہئے کہ آپ کسی کو روح کو دیکھ سکتے ہیں یا جانتے ہیں یا آپ کا کسی کی روح سے رابطہ بن گیا ہے۔
    ‏جولائی 21, 2020
  4. فہد مقصود
    فہد مقصود
    جب خدائے رب العزت نے فرما دیا ہے کہ تم کو کم علم نہیں دیا گیا ہے تو اپنی طرف سے قیاس کرنے کی کوئی گنجائش نہیں بچتی ہے۔ جہاں جہاں اللہ اور اس کے رسولﷺ نے بتا دیا ہے ، وہاں وہاں جو جو کچھ کہا ہے اس کو مانئیے اور پھیلائیے۔ سب کی ہدایت کے لئے دعاگو۔
    ‏جولائی 21, 2020
  5. ثمین زارا
    ثمین زارا
    معلوماتی
    ‏جولائی 21, 2020