شاکر شجاع آبادی

ابو ہاشم

محفلین
'مونجھ' کو اردو میں 'حسرت' کہیں گے یا 'ارمان'؟ یا اس کا مطلب کچھ اور ہے؟
ہمارے ہاں ایک لفظ بولا جاتا ہے 'سَدھر'۔'سدھراں لاہنا' کا مطلب ہوتا ہے 'حسرتیں پوری کرنا'
 
شکریہ

ڈٹھے- کیا یہ لفظ 'ڈِٹھا اے'(دیکھا ہے)یا اس کی مخفف شکل 'ڈٹھاے' ہے؟
پائے- اسی طرح یہ لفظ 'پیا اے' یا اس کی مخفف شکل 'پیاے' ہے؟
اکھڑی- شاید یہ لفظ' اُگھڑی' ہے
ان دو لفظوں کا مطلب بھی جاننا چاہتا ہوں
مونجھاں؟
حیڑا؟ شاید یہ لفظ 'جیہڑا' ہے

"ڈٹھے "یا" ڈٹھا اے "کا ایک ہی مطلب ہے۔ کسی جگہ "ڈٹھے" بولا جاتا ہے اور کسی جگہ "ڈٹھا اے"
اس سیاق و سباق میں"پے" بہتر لفظ ہے۔ ورنہ "پیا ہے" استعمال ہوتا ہے
اکھڑی بھی ٹھیک ہے، الف پر پیش کے ساتھ پڑھیں، "اُکھڑی"

مونجھاں مطلب یادیں۔۔ مونجھ آنا کا مطلب ہوتا ہے کہ یاد آ رہی ہے۔
جی یہ لفظ " جیہڑا" ہے
 

محبوب الحق

محفلین
احسن محی الدین صاحب
جیڑھا کم ہا یار رقیباں دا اُوہو سجنڑ کریندے رہ گن
جینکوں اپنڑاںسمجھ کے حال ڈتم میڈی پاڑ پٹیندے رہ گن
لا تیلی میڈی جھونپڑی کوں ہتھ پیر سکیندے رہ گن
بس شاکر بدلے پانی دے پٹرول سٹیندے رہ گن
 
احسن محی الدین صاحب
جیڑھا کم ہا یار رقیباں دا اُوہو سجنڑ کریندے رہ گن
جینکوں اپنڑاںسمجھ کے حال ڈتم میڈی پاڑ پٹیندے رہ گن
لا تیلی میڈی جھونپڑی کوں ہتھ پیر سکیندے رہ گن
بس شاکر بدلے پانی دے پٹرول سٹیندے رہ گن

شکریہ
 
اودر! ؟
اور کچھ علاقوں میں اسے 'وِراگ' کہا جاتا ہے
عبدالقیوم چوہدری
@چھوٹا غالب
مونجھ وسیع المعنی لفظ ہے اور اس کا استعمال مختلف کیفیات کے ساتھ دیکھا ہے۔ کافی عرصہ پہلے مظفر گڑھ کے جم پل ایک کولیگ نے بتایا تھا کہ مونجھ دراصل اس جسمانی کیفیت کا اظہار ہے جب ازدواج میں سے کوئی ایک موجود نا ہو اور دوسرے کو اس کی جسمانی طلب ہو رہی ہو۔
 
جے تنگ ہوویں ساڈی ذات کولوں
دے صاف ڈسا تیڈی جان چھٹے

تیکوں پیار کیتا تیرے مجرم ہاں
دے سخت سزا تیری جان چھٹے

رب توں منگی ضائع نئیں تھیندی
منگ ڈیکھ دعا تیری جان چھٹے

ایویں مار نہ شاکر قسطاں وچ
یکمشت مکا تیری جان چھٹے

شاکر شجاع آبادی
کمال شاعری ہے ۔۔۔
بہت سی دادایک اچھی مراسلت کے لیے ۔۔۔۔شاکر شجاع آبادی کا کلام کہاں سے مل سکتا ہے ؟؟
 

ابو ہاشم

محفلین
مونجھ وسیع المعنی لفظ ہے اور اس کا استعمال مختلف کیفیات کے ساتھ دیکھا ہے۔ کافی عرصہ پہلے مظفر گڑھ کے جم پل ایک کولیگ نے بتایا تھا کہ مونجھ دراصل اس جسمانی کیفیت کا اظہار ہے جب ازدواج میں سے کوئی ایک موجود نا ہو اور دوسرے کو اس کی جسمانی طلب ہو رہی ہو۔
شکریہ
 
احسن محی الدین صاحب
جیڑھا کم ہا یار رقیباں دا اُوہو سجنڑ کریندے رہ گن
جینکوں اپنڑاںسمجھ کے حال ڈتم میڈی پاڑ پٹیندے رہ گن
لا تیلی میڈی جھونپڑی کوں ہتھ پیر سکیندے رہ گن
بس شاکر بدلے پانی دے پٹرول سٹیندے رہ گن
واہ۔ بہت خوب
 
Top