1. گوگل کروم کے حالیہ نسخہ 53 میں محفل کا اردو ایڈیٹر بعض مقامات پر درست کام نہیں کر رہا۔ جب تک اس کا کوئی حل نہ دریافت کر لیا جائے، احباب گوگل کروم کے پچھلے نسخوں یا دیگر کسی براؤزر کا استعمال کر سکتے ہیں۔ اس بلائے نا گہانی سے ہم کافی پریشان ہیں اور جلدی ہی اس کا کوئی حل دریافت کرنے کی کوشش جاری ہے۔ تفصیل ملاحظہ فرمائیں!

    اعلان ختم کریں

یہ کتاب اولاد کو تحفے میں دو از اوریا مقبول جان

عبدالقیوم چوہدری نے 'اسلام اور عصر حاضر' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏فروری 17, 2017

  1. عبدالقیوم چوہدری

    عبدالقیوم چوہدری محفلین

    مراسلے:
    10,754
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    وجہ اختلاف بھی یہی ہے۔
     
  2. عبدالقیوم چوہدری

    عبدالقیوم چوہدری محفلین

    مراسلے:
    10,754
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    نہیں۔ آپ کی رسائی میں وہ پیجز ہوں گے جو صرف اسلام کو ہدف تنقید بناتے ہوں گے یا پھر یوں کہہ لیں کہ آپ سوشل میڈیا کے اس حصے تک نہیں پہنچ پائے جو دوسرے مذاہب کو ہدف تنقید بناتے رہتے ہیں۔ لیکن محب علوی کی بات بالکل ٹھیک ہے کہ ۔۔۔
     
  3. عثمان

    عثمان محفلین

    مراسلے:
    7,645
    موڈ:
    Cheerful
    اوریا مقبول جان ہی کیا۔۔ پاکستانی طالبان اور دیگر مذہبی دہشت گردوں کے حمایتیوں کی بھی کوئی کمی نہیں ہے ورنہ وہ معاشرہ آج یہاں نہ ہوتا۔
    مطالعہ کے لیے آپ کن ذخائر کا چناو کرتے ہیں۔ کن ذرائع اور کن باتوں کو آپ باوزن سمجھتے ہیں، شراکت کے لیے آپ کن تحاریر کا انتخاب کرتے ہیں یہ آپ کی فکر کی ڈگر واضح کرتی ہیں۔ یہی تحریر مثلا آصف اثر صاحب نے شئیر کی ہوتی تو مجھے نا کوئی حیرت تھی نا تبصرے کی کوئی حاجت۔
     
    • پر مزاح پر مزاح × 2
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  4. ابن عادل

    ابن عادل محفلین

    مراسلے:
    293
    میرا خیال ہے موضوع گفتگو ” سیکولرازم ، مباحث اور مغالطے “ کتاب کو ہونا چاہیے ۔ اوریا مقبول جان صاحب کی شخصیت پر کلام ہوتا رہتا ہے ۔
    میں نے اس کتاب کا کسی قدر مطالعہ کیا ہے ۔ باالاستیعاب مطالعہ تو نہیں کرپایا ۔ البتہ یہ ضرور ہے کہ اس کتاب کے مندرجات کی تردید یا مصنف کے دلائل کا توڑ تاحال کوئی نہیں کرسکا ہے ۔ مصنف نے صرف مواد کی فراہمی میں ہی عرق ریزی نہیں دکھائی بلکہ اپنے مواد کی پیشکش میں بھی اعلیٰ ذوق کا مظاہرہ کیا ہے ۔ میں سمجھتا ہوں کہ حامیان سیکولرازم اس کامطالعہ ضرور کریں ۔ خاص طور پر وہ کہ جو سیکولرازم کی بحث میں اس کی تعریف کے ابتدائی قدم پر ہی فریق مخالف کی ذہنی سطح کو لائق اعتنا نہ جانتے ہوئے بحث کو سمیٹ دیتے ہیں ۔ محترم طارق جان نے یہ علمی مواد پیش کرکے کم از کم پاکستان کی سطح تک تو سیکولر عناصر کے لیے علمی دنیا میں ایک سوالیہ نشان کھڑا کردیا ہے ۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
    • زبردست زبردست × 1
  5. آصف اثر

    آصف اثر محفلین

    مراسلے:
    996
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Daring
    آپ اپنا قیمتی وقت ضائع کرنے کے بجائے جوابِ کتاب تحریر کریں یا کسی ہم پلہ کتاب کی تجویز دیں۔ کسی کو نشانہ بنانے کے بجائے دلائل سے اس کے نظریے کا رد کرنا سیکھیے۔
     
    • متفق متفق × 2
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1

اس صفحے کی تشہیر